Mijn Volgers

zondag 23 oktober 2011

Hartelijk Gefeliciteerd


Hallo lieve bloggers,
Vandaag is er weer een nieuwe challenge op het blog van Forever Friends. De winnaar van challenge 4 is geworden Marcella, gefeliciteerd meis. Helaas waren er maar 13 inzendingen terwijl je met een stempel en een plaatje mee mocht doen. Dat niet iedereen een Forever stempel heeft kan ik begrijpen maar een 3D plaatje is toch geen onmogelijke opgave toch? Ook al heb je b.v. maar 1 stempel, maakt niet uit, de creatie die je maakt is het belangrijkste en als daar aldoor de zelfde stempel opstaat doet niet ter zake.
Dus dames, kom op en probeer een keer mee te doen, je hebt tot 6 november de tijd om een creatie te maken. Je mag gebruik maken van een stempel en een plaatje.
Voor de nieuwe challenge was ik aan de beurt om te bedenken wat er gemaakt "moet" worden. Dit is het dan geworden, een label. Ik heb een gekochte label gebruikt en daarop een aantal postcard stempels gezet. Daarop een stukje ecru kleurig cardstock met daarop een DP met de hand gestikt. (is haast niet te zien door alle versiering er bovenop hihihi). Op de label nog een hartdoily geplakt en een parelsnoertje. Het stempelafdrukje is ingekleurd met copicmarkers en het pakje is een paperpiecing (heet dat zo?) Het plaatje is uitgestanst met een spellbinderstans'"ovaal" en het designpapiertje erachter met de classic scalloped stans. Het afdrukje heb ik met faomblokjes op de label geplakt, maar een stukje open gehouden voor de kleine label. Deze kleine label is gemaakt met een Marianne Design stans van designpapier en erop een rose stukje cardstock geplakt. Nog een stipjes strik, een bedeltje en kraaltjes aan het kleine labeltje vastgemaakt. Ook de grote label heeft een rose lint en strikje.
Nog een tekst op het kleine labeltje, is het zelfde als wat op het bedeltje staat. Verder nog een hartelijk gefeliciteerd kaartje en bloemetje erop gedaan. Alle randen heb ik met distressinkt bewerkt. 
Pfff wat een verhaal weer, ik zal de volgende keer proberen wat korter van stof te zijn hahaha.
Nu ben ik benieuwd wat jullie van deze opdracht gaan maken, kom op dames, we hebben 90 volgers  en die hebben toch de intentie om aan de challenges mee te doen.
Ik heb deze "opdracht" in iedergeval met veel plezier gemaakt en ik kom graag langs om jullie uitwerking hiervan te bekijken.

Met deze creatie wil ik meedoen bij;

Bedankt voor het langskomen en jullie reacties, tot de volgende post.


24 opmerkingen:

  1. Sieta, je label is prachtig. Erg mooie details heb je verwerkt. Helaas heb ik geen forever friends stempels, maar wie weet komen die nog eens en kan ik met jullie meedoen.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje! Ik zal ook eens een keer proberen mee te doen, maar het is hier erg hectisch de laatste tijd qua gezondheid! Het is trouwens paperpiecing...zonder erretje....hihi!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta,
    ik heb een aantal Forever Friends stempels en heb de voorbije challenge meegedaan en ga nu zeker ook meedoen, ik weet zelfs al helemaal wat ik ga maken :)
    Je label is superleuk en ik ga mijn best doen om 'reclame' te maken op mijn blog voor jullie challenge hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtige label!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je tag beeldig geworden Sieta en ik vind het leuk om precies te lezen hoe het is ontstaan dus van mij hoef je niet kort van stof te zijn, is juist leerzaam zo!
    Kom helaas niet op zolderkamer dus kan ok niet bij spulletjes.maar 1 maand is langs dus....wie weet en anders de volgende ronde!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige label. Mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie Tag is dit geworden. Ik vind het een schitterende kleurencombinatie. En je hebt hem heel mooi gestyled.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta, wat een ontzettend mooie creatie. Wat fijn dat we nu 4 weken de tijd krijgen; dan gaat het zeker beter lukken om iets te maken. Je LO is weer prachtig. Lieve groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een schitterende label sieta, prachtige kleuren bij elkaar.
    Als ik binnenkort bij een hobby zaak kom zal ik eens een 3d vel pakken sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige label heb je gemaakt. Hopelijk doen er vanaf nu meer mee aan dit leuke challenge blog.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sieta, wat een schattige label heb je gemaakt. Heel lief hoor. Ook ik heb geen forever friends stempels of zo. Maar ik zal eens goed zoeken want volgens mij heb ik ergens nog wel plaatjes van die beertjes liggen :) Groetjes ,Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi label. Wij hebben wel 1 stempel misschien doen we ook eens mee, maar nu eerst nog wat kerstkaartjes.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooi label, prachtig de grote hartdoily. Elke keer neem ik me voor om een keer mee te doen, maar ja de tijd.............. er zijn zoveel leuke challenges. Misschien deze keer, maar ik beloof niks!!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige tag, zo mooi versierd. Ik ga m'n best doen om mee te doen met de challenge maar beloven doe ik niets. Help me maar onthouden. haha.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een PRACHTIGE label zeg! Supermooi gemaakt Sieta, leuk! Ik ga mijn best doen om een mooie label te maken, zal wel even moeten graven voor een FF plaatje... Die van jou is iig top!!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je label ziet er schitterend uit, helaas heb ik ook geen forever friends stempels anders had ik graag een keer meegedaan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is heel mooi hoor! Leuk je uitleg over hoe je de label in elkaar hebt gezet. Brengt tot ideen.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een pracht label zeg!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige label!
    Echt heel mooi gedaan.
    Liefs,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Sieta ik vind hem super hoor je label en in tegenstelling wat er op het blog stond loopt de challenge gewoon weer 2 weken en mag je zowel een stempel als een afbeelding gebruiken van Forever Friends!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een juweeltje van een tag, Sieta. Het beertje is en blijft een schatje en je hebt het geweldig mooi versierd en gepaperpieced.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele leuke tag Sieta, die van mij komt er binnenkort op....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou Sieta, je hebt me 'aangestoken' met je mooie label! Ik heb zojuist een inzending geplaatst. Bedankt voor je afdrukje! Wie weet zie je hem nog wel weer een keertje bij een volgende challenge.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.