Mijn Volgers

donderdag 20 oktober 2011

Kerstkaart


Hallo lieve bloggers,
Ik ben maar weer eens aan een kerstkaart begonnen, er moeten nog wel wat gemaakt worden. Deze keer geen stempel maar een 3D plaatje van Marieke, wat kan die mooi tekenen hé. De kaart is van donker rood cardstock met daarop een witte en groene cardstock  gemat en daarop een designpapiertje uit een blokje van  Art Talent. De ondergrond voor het 3D plaatje heb ik gemaakt met een Spellbinder stans "Label Ten", van groen en rood cardstock en de rand met sticles "Frosted Lace"bewerkt. Op de kaars heb ik wat Glos Gel transparent gedaan, zo lijkt het een beetje op kaarsvet. Op de blaadjes ook wat sticles gedaan. Het sterrenlintje is een plaklintje ook van Art Talent, dit komt bij een bekende drogist weg. Op de bloem en de tekst circel zit ook wat stikles, alleen is dit haast niet te zien en wat dauwdrupjes op het blad van de bloem, gemaakt met Glos Gel.
Bij Het Design Team van Moeders Hobbypaleis zoeken ze DT leden en als je daarvoor in aanmerking wil komen moet je een nieuwe kerst creatie maken. Ga hier maar eens kijken als je mee wilt doen, gewoon kijken en volger worden mag natuurlijk ook hihihi. Nou mij lijkt het wel wat om daar DT-er te worden, vandaar deze kaart. Ik ga hem er nu plaatsen en dan maar afwachten.
Het blijft voorlopig nog wel even rustig hier op mijn blog, maar de verhuizing van Chynthia is zaterdag over 3 weken geplant, dus we klussen nog even door tot die tijd. (en misschien daarna ook nog wat?) Bedankt voor alle lieve reacties, het is altijd weer leuk dat er op je creacties gereageerd wordt.

Met de kaart wil ik meedoen bij;
Creative Inspirations; Monochromatic

Tot de volgende post.


20 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta, wat een ontzettend mooi en chique kerstkaartje; als je daarmee niet wordt uitgekozen voor het DT dan weet ik het niet meer. Succes. Ook nog veel succes en sterkte met het klussen; doe Cynthia de groeten. Lieve groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet niet of mijn reactie nu aangekomen is!
    Voor de zekerheid nog een keer!
    Ik vind het een hele mooie kerstkaart met mooie kleuren.
    Succes en ik zal voor je duimen!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta, wat een prachtige kaart zeg. Daar scoor je vast hoge ogen mee, zal voor je duimen. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super leuke kaart sieta en ja marieke kan heel erg mooi tekenen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart, ziet er erg mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met je kaart heel erg mooi.
    Ik hoop dat je uitgekozen wordt.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart je bloem is ook mooi.Succes met de challange.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie traditionele Kerstkaart. Ik vind het zo met dat plaatje ook wel weer eens heel leuk.
    Succes met al het klussen en de verhuizing. Snap dat je dan weinig tijd hebt om te freubelen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi en stijlvol kerstkaartje, hiermee moet het toch lukken dat je gekozen wordt voor het DT team. Ga voor je duimen. Succes met het klussen nog.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sieta,

    Wat een mooi kerstkaartje zeg.
    Veel succes en ik hoop voor je dat je gekozen wordt als DT-lid.

    Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met mijn eigen blog en ik zou het leuk vinden als je eens komt kijken.

    Lieve groetjes
    Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een prachtige kaart geworden. Succes met de challenge.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaw Sieta hij is super !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Sieta,

    Mooi kaartje hoor! Wie weet wat het je nog opleverd, succes!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow gorgeous card Sieta...perfectly designed and I love the image...Im off to join in your candy now its lush
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kerstkaart Sieta, ik hoop dat je hiermee in de DT komt, Succes!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo sieta,

    Een hele mooie kaart.
    Vind het ook wel leuk is geen stempel op een kaart te zien maar een 3d plaatje.

    Bedankt dat je deze prachtige creatie heb gemaakt om kans te maken op een plekje in het design team!

    Liefs,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sieta,

    Gefeliciteerd met je DT-schap bij Moeders Hobbypaleis! Op een leuke samenwerking!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sieta,

    Wat een geweldig mooie kaart.
    Ik ben even de andere DT-leden aan het langs gaan, en natuurlijk volger worden!
    Ik hoop op een leuke tijd, dat we er als team wat leuks van gaan maken!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.