Mijn Volgers

woensdag 2 november 2011

Merry Christmas


Hallo lieve bloggers,
Ik heb weer even tijd gevonden om een kaartje te maken. Het is wel weer een kerstkaart geworden, maar daar heb je nooit teveel van. Op het blog van Maggie Lovers hebben ze een challenge staan waarvoor je de kleuren Rood/Bruin of Rose/Bruin moet gebruiken.
Dat leek mij een hele uitdaging om een kaart met de kleur rood te gaan maken. Op zichzelf is een kaart in deze kleur niet het probleem maar ik zelf vind deze kleur niet zo gemakkelijk om je afdrukje met copicmarkers in te kleuren. Maar ja gewoon doen natuurlijk en kijken hoe het afloopt hahaha.
Ik ben redelijk tevreden over het inkleur resultaat. Het randje van de muts en het jurkje heb ik bewerkt met flowersoft. Het DP is van MD en de magnolia stempel is uit de nieuweste serie, ik vindt deze zo mooi dat ik hem heel graag wilde hebben. En dat was op dat moment niet zo gemakkelijk. Ik heb heeeeel wat internet winkels gehad en aldoor waren ze of niet te koop of op dat moment niet leverbaar. Achter het afdrukj een stukje wondgaas verwerkt een kerstlint en wat uitgeponste ijssterretjes en daarop wat stickles gedaan. Ook nog een bloem, takjes en plakparels. De tekst is gestempeld en daarna uitgeknipt. De stiksteekjes zijn met een gelpen gemaakt.

Bij deze kan ik jullie vertellen dat ik DT member ben geworden bij Moeders Hobbypaleis . Ik voel me zeer vereerd dat ze mij gekozen hebben en ik heb er erg veel zin in om voor dit blog creaties te gaan maken.

Met dit kaartjes wil ik meedoen bij;
Maggie Lovers Challenge; Christmas Using  Pink and Brown or Red and Brown
The Dutch Magnolia Chickies; Favoriete stempel

Bedankt voor jullie bezoekjes en tot de volgende post.


25 opmerkingen:

  1. Heel mooi papier en het afdrukje is inderdaad super! Je hebt haar erg mooi ingekleurd! Prachtige kaart!
    Gefeliciteerd en veel plezier als DT member bij Moeders Hobbypaleis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eerst van harte gefeliciteerd sieta met je dt call.
    je kaart zier er heel mooi uit en heel mooi ingekleurd.
    leuk met dat flowersoft op de jurk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dat je DT member bent geworden. gefeliciteerd daarmee.
    ik ben benieuwd wat je voor ze gaat maken.
    dit kaartje is in ieder geval weer heel erg mooi geworden..
    ikvind het inkleuren ook erg goed gelukt.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta, wat een mooi kaartje is het geworden en idd wat een lief stempeltje, erg mooi ingekleurd ook. Nu maar hopen dat je wint!! Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje,zo lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beeldig Sieta. Rood is zooooooo gezellig maar inderdaad ook lastig inkleuren maar het is je goed gelukt!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje is het geworden. Ik vind het kleuren goed gelukt hoor. DEze stempel is inderdaad heel mooi, heb deze ook niet te pakken kunnen krijgen, inderdaad bij veel winkels uitverkocht.
    Leuk dat je DTmember bent geworden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta, wat heb je weer een mooi kerstkaartje gemaakt. Rood is inderdaad altijd lastig met de copics. Proficiat met je DT-schap. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart zeg! En gefeliciteerd met je DT-plek, heel veel plezier! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi Sieta en dat rood is je goed afgegaan...ik blijf er ook mee worstelen met de copics. Gefeleliciteerd met je nieuwe baan in het DT:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart is het geworden Sieta en jij ook GEFELICITEERD met je DT-schap, we zijn collega's ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Sieta,
    Van harte gefeliciteerd meid, met je DT-schap, super.
    Je kaartje is ook weer een schatje en dat rood inkleuren gaat je goed af hoor.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Sieta, wat leuk! Je kaartje is heel mooi geworden. Mooi gestyled, en ik vind je afdrukje heel mooi gekleurd hoor.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sieta,

    Wat een mooie kerstkaart.
    Lief stempeltje hoor.
    En van harte met je DT.
    Je heb het verdiend.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi ingekleurd hoor, rood is inderdaad niet de makkelijkste kleur. Gefeliciteerd met je DT-schap.
    En veel succes bij onze Challenge van DMCC

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je DT memberschap!! Erg mooi kerstkaartje, leuk effect geeft dat wondgaasje,
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd, super zeg!!
    Je kaartje is erg mooi geworden!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supermooie kerstkaart!
    Gefeliciteerd met je DT schap!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely card, thanks for joining us in the first Maggie lovers challenge, koala hugz ashlee

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A very Beautiful card, Thanks for joining us at The Maggie Lovers. Hope you join us for the next Challenge.
    (Koala) Hugs
    Tracey

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je dt schap .
    Prachtige kaart en mooi ingekleurd .Ik denk dat je je klok van je blog nog niet goed hebt staan . Want de datum die erboven staat is 31 oktober en de challenge is op 1 nov pas ingegaan.

    Wij hadden dit zelf ook op ons blog met plaatsen toen zagen we dat de klok nog niet goed stond.

    bedankt voor je deelname aan DMCC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk kaartje! Mooi ingekleurd. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, deze stempel is ook zo'n lieffie. Je kaart is heel mooi er mee.Bedankt voor het mee doen aan de challenge van DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.