Mijn Volgers

woensdag 5 oktober 2011

Thinking of you


Hallo lieve bloggers,
Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers, fijn dat jullie mijn blog willen volgen.
Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van 2 challenges waaraan ik eens mee wilde doen. Zoals mijn trouwe volgers al wel hebben gezien gebruik ik niet zo vaak een magnolia op mijn kaart. Waarom niet, ik zou het zo niet weten, ik vind ze best wel erg leuk, maar er zijn ook nog zoveel anderen stempels/digi's die ook geweldig mooi zijn en magnolia wordt al door erg veel mensen op kaarten en zo gebruikt. De challenges waarvoor ik deze kaart heb gemaakt wilden graag Rose-Wit-Goud en Distress op de kaart zien en een magnolia natuurlijk. Volgens mij voldoe ik aan alle wensen hihihi. Het is een eenvoudige kaart geworden omdat het me op dit ogenblik aan vrijetijd ontbreekt om uitgebreid te knutselen en toch wilde ik wat maken.

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Magnolia Down Under; Rose-Wit en Goud
Truly Scrumptious; Distressed
Anything Goes Challenge; Diecuts/Punches or both
Penny's Paper-Crafty; Anything Goes
Paper Sundaes Challenge; Lots of Layers
Fab Funky Challenge; Die cuts and Punches

Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende post
PS Ik heb met mijn kaart Relaxed de challenge gewonnen bij Scrap&More



30 opmerkingen:

  1. Leuke kaart.
    Ze zit er net bij of ze zeggen wil...hm...zal ik nu gaan doen!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je weer gemaakt Sieta! Ik wil je ook nog even enorm bedanken voor de mooie kaart die ik van je heb gekregen. Als ik weer een beetje op de been ben zal ik een foto laten zien op mijn blog!
    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,

    Mooie kaart!! En wat gaaf dat je een challenge hebt gewonnen!!
    Super mooi gekleurd en die bloem is ook fantastisch!!!

    x ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart is dit Sieta! Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje heb je daar Sieta, leuk zo met dat "spiegel"hart.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Sieta! Vind je tilda echt ontzettend mooi ingekleurd, prachtig! Het geheel ziet er super uit,

    groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Sieta, heel mooi met het goud erop! Leuk dat je ook meedoet met de Truly Scrumptious challenge!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta,
    Wat een toffe kaart, enneuh, ik ken dat hoor, eigenlijk geen tijd hebben maar toch een kaartje willen maken en willen bloggen :) Waarom zijn er zo weinig uren in een dag he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superlief kaartje is het geworden Sieta en toch wel eens leuk dat je een Magnolia laat zien ;-)
    Nog GEFELICITEERD met je prijs!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartje sieta, heel leuk gedaan met dat hartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje, Sieta.
    Gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaart Sieta. Leuk gedaan zo met die twee harten. Heel mooi gekleurd afdrukje erbij.
    Gefeliciteerd met je gewonnen kaart. Hij is ook heel mooi.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig hoor Sieta.
    Ik ben op het moment ook niet zo van de magnolia, nog zoveel ander moois zoals je zegt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Noem je dat een eenvoudig kaartje ... Ik vind het weer een geweldig mooie creatie hoor. Succes met de challenges. Proficiat met je prijs. Hoop dat het klussen een beetje opschiet. Groeten aan Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi sieta
    een superkaart en erg mooi met dat gouden hart
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. this is one gorgeous card just love the image,and the colors on this bless you for playing at creatalicious this month love hugs cherylxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie kaart Sieta, ook al had je niet veeltij d om het te freubelen.Alsnog proficiat met je prijs.

    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a sweet card, lovely design. Thank you for joining us at Anything Goes, Joanie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig kaartje, Sieta. De kleurencombinatie vind ik helemaal super! Donker roze en goud!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Your card is beautiful!
    Love the heart og beautiful flowers ♥
    Thank you for joining us at MDUC this week.
    Hugs Anne Kristine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very sweet, love the colors, Thanks so much for joining our 'layers' challenge at Paper Sundaes this week
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Great card, i love how the gold cs makes the whole design just 'pop'.
    Thanks for joining us at Anything Goes
    Hugs Kat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh this is just soooo sweet - the colour combo works so beautifully with your choice of Tilda and fabulous layout.
    Thanx so much for joining us at MDUC this week.
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Sieta,
    Wat een leuke kaart. Leuk hoor om een keer met goudpapier te werken dat zie je niet zo vaak.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  25. what a fabulous card! Thanks for joining us at Penny's for our anything goes challenge. :-) Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lovely card, I like the gold accents and how you layered the heart over the doily. Thanks for playing along this week at Paper Sundaes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schattig kaartje Sieta, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, gorgeous! Thanks for sharing it with us at Fab N Funky this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.