Mijn Volgers

zondag 6 november 2011

Angel


Hallo lieve bloggers,
Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten. Gezellig dat jullie mij willen volgen. Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met ideeën voor jullie eigen creaties
Het is de afgelopen weken aardig rustig geweest hier op mijn blog. Het eind is in zicht wat het klussen bij Cynthia betreft, komende zaterdag gaat ze verhuizen. Nog even deze week om alles schoon te maken en dan hoop ik weer wat meer tijd te hebben om kaarten en zo te maken.
Bovenstaande kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de challenge bij Forever Friends en de opdracht is een bingokaart.


Ik heb gekozen voor Bruin/Bloemen/Blauw.
Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn lieve collega Angel (Angelique) die in het ziekenhuis lag voor onderzoek. Ze heeft de ziekte van Crohn en moest opnieuw voor de medicijnen worden ingesteld, zodat ze het zelf kon injecteren en daarvoor niet steeds naar het ziekenhuis moet. Het werd helaas een langere opname omdat ze eerst getest moest worden op o.a. T.B.C. en de mantouxtest was positief, waarop een bloedonderzoek moest aangeven als ze ook daadwerkelijk t.b.c had. Gelukkig is dit niet het geval en kon ze met haar nieuwe medicijnen beginnen en is ze inmiddels weer thuis.
Voor de kaart heb ik gebruikt, een witte kaart met daarop bruin cardstock gemat en daarop DP van BoBunny-Midnight Frost. Daarop een taartkleedje en nog een stuk cardstock met DP erop. Het afdrukje is van een Clear Stap Collection "A Christmas Tale" van Forever Friends. Er zijn  in iedergeval twee series van, met erg leuke kerststempels. Het afdrukje is ingekleurd met copicmarkers en bewerkt met sticless en daarna gemat op bruin cardstock. Omdat mijn collega niet z'n cute liefhebster is heb ik de kaart eenvoudig gehouden. Nog een swirl gestanst voor achter de bloemen, die uit de voorraad komen en de letters met een stans van Timholtz gestanst uit bruin cardstock.

De binnenkant van de kaart heb ik ook bewerkt met lichtblauw cardstock met daarop een printje die ik speciaal voor haar gemaakt heb met mijn fotoprogramma en daarop een persoonlijke tekst getypt. Het printje zie je hierboven maar met de tekst erop is prive, dus daar is geen foto van genomen.
Dit is mijn voorbeeldkaart bij Forever Friends Challengen Blog voor de komende twee weken. Je mag een stempel of een plaatje gebruiken om aan de challenge mee te doen.
Dus dames, voel je geroepen en doe eens mee. Ook wil ik even iedereen bedanken, die naar aanleiding van mijn vraag om mee te doen aan de FF challenge,  een (prachtige) label hebben gemaakt en ingezonden.  Dames SUPER bedankt voor jullie deelname. 

Bedankt voor het langskomen en jullie lieve reacties, tot de volgende post.







22 opmerkingen:

  1. Ik vind hem weer helemaal super gemaakt Sieta en goed hé dat we al meer deelnemers aan de challenge's hebben, mede dankzij jou!!!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    wat een mooi kaartje. Zal je collega vast blij mee zijn.
    Ben net aan de slag geweest om weer een kaartje te maken voor het FFblog en het is me gelukt.
    Fijne zondag nog verder. Is je dochter al een beetje op orde met de verhuizing?
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta, hij is super schattig. Echt een lief kerstkaartje, en mooi zo met dat blauw en bruin. Zal eens kijken of het me lukt om ook nog eens iets te produceren hoor! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart. Mooi stempeltje ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blauw en bruin doet het altijd zo goed en dit is een schat van een kaart met dat lieve engeltje - heel toepasselijk voor je vriendin! Fijn dat het er bijna op zit bij Cynthia maar straks vast heel veel eer van al het werk!

    Fijne avond, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sieta, wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt. Succes met het schoonmaken en overhuizen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een scheetje sieta prachtig kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje zo in blauw met bruin.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje Sieta, het afdrukje vind ik ook erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi weer Sieta en heerlijke kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi sieta
    wat een mooie kerstkaart en vooral de bloementoef ziet er schitterend uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje Sieta.
    Zo mooi versierd en een schatje van een plaatje. En ik ben helemaal weg van de binnenkant. Wat heb je dat mooi gemaakt. Leuk hoor om ook zo te kunnen werken met een fotoprogramma.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart, heel mooi gemaakt voor Angelique.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie binnenkant heb je gemaakt zeg. Heel apart en een leuk idee hoor. Je moet inderdaad altijd je kaartje aanpassen aan diegene die hem ontvangt. Ik vind het kaartje echt een bjoutie hoor. Heel lief plaatje van Forever Friends.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sieta,
    Na aanleiding van je opoepje om mee te doen vorige week heb ik een tag gemaakt en.................heb er mee gewonnen, wat leuk!! Dus dakjewel voor de oproep:)))
    Je kaartje is een schitterend, mooi ook zoals je de binnenkant hebt gedaan.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig leuke kaart!
    Prachtig die kleuren die hebt gekozen en de details op de kaart!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sieta, één woord: Fantastisch!! Super mooie kaart. Mooie kleurencombi en details.
    Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super mooie kaart Sieta! Mooie kleuren en schitterende bloemen, lief stempeltje en de binnenkant vind ik super mooi!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.