Mijn Volgers

woensdag 16 november 2011

Een handtekening op je foto maken


Hallo lieve bloggers,
Voor een aantal dagen terug kreeg ik een mail van een volgster, dat ze ook zo graag een handteking op haar foto's voor op het blog wilde hebben en hoe ze dat moest doen.
Zoals jullie weten zet ik tegenwoordig bovenstaande "handteking" op mijn foto's voor op het blog.  Deze maak ik met een fotobewerkings programma en plak hem dan op mijn foto. Maar vele onder jullie hebben geen foto-programma om dat te doen. Nou de oplossing daarvoor is het volgende;
Via FotoFlexer kan je online een handtekening maken op je foto's. Onderstaand de printscreens met uitleg hoe je te werk moet gaan.











Hopelijk is het zo duidelijk, maar heb je nog vragen, stel ze maar.
De uitleg heb ik ook wel in een Word document voor als je dat handiger vindt. Mail me dan even en ik stuur hem je toe.


















10 opmerkingen:

  1. Bedankt Sieta! En wat heb je een mooie blog layout...super!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je uitleg...Ik heb het gelijk toegepast bij mijn fotoos, die nog gaan komen op mijn blog. Mooie bloglayouts heb je weer gemaakt Sieta!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt, ik heb het meteen geprobeert.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt voor je uitleg!
    je mag mij altijd het word document opsturen.
    ik ben een tijdje wegens medische problemen niet op mijn blog geweest. en zag je candy. ik was vergeten dat ik mij al lang geleden aangemeld had.
    bij deze wens ik je te laten weten dat ik er 2x opsta. Als je wil mag je nummer 101 verwijderen. ik sta er bij 82 al op
    groetjes
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, hoi,
    Wat leuk dat je uitleg geeft hoe ik mijn handtekening kan plaatsen op een foto. Ik vind het altijd wel erg leuk staan wanneer iemand dit heeft. Ik ben direct aan de slag gegaan met je uitleg. Geweldig leuk vind ik het. Heel erg bedankt. Ik denk dat vanaf nu veel van mijn foto's voorzien worden van mijn naam.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de tip, heb het gelijk uitgeprobeerd en het werkt fantastisch.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed dat je deze uitleg geeft. Wil ik ook al tijden eens aan iemand vragen, maar ja, dat komt er dan steeds niet van.
    Ga het morgen eens even bekijken en toepassen natuurlijk.
    Je blog ziet er gezellig uit in deze kerstsferen!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta,
    wat een geweldige tutorial !
    Ik heb het gelijk geprobeerd en het werkt perfect !
    Heel erg bedankt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Sieta, via het blog van Irene kwam ik bij jou, wat een super mooie creaties maak je zeg! Ook wil ik je even bedanken voor de super duidelijke uitleg voor het plaatsen van een handtekening, ik was er al een tijdje naar op zoek, ga het zeker proberen! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.