Mijn Volgers

woensdag 23 november 2011

Een kerstkaars


Hallo allemaal,
Fijn dat jullie weer langskomen om een creatie van mij te bekijken en ik zie dat er weer nieuwe volgers zijn. Welkom, ik hoop dat jullie hier wat inspiratie op kunnen doen.
Deze keer geen kaart maar een versierde kaars. Ik had al eens wat uitgeprobeerd met een kleine kaars en die laat ik nog wel eens zien. De kaars is bij de Hema gekocht en toen heb ik een tissue gepakt en daar met memento inkt deze leuke Magnolia stempel op gestempeld. Met copic markers het afdrukje ingekleurd en toen op de rand van de muts en het jurkje stickles "Frosted Lace" gedaan. En dan wil je graag verder gaan, maar ja de stickles heeft wat tijd nodig om te drogen. Toen dat droog was heb ik het afdrukje rondom uitgeknipt en met de Heat gun en bakpapier voorzichting op de kaars laten versmelten. Daarna nog wat versiering erop en klaar was mijn kaars.

Met deze crea wil ik graag meedoen bij;
Crafty Ribbons Challenge; Anything but a card
Maggie Lovers Challenge; Christmas Anything but a card
Fussy and Fancy Challenge; Make a Gift/Anything but a card
Simply Magnolia; Anything Goes
Winter Wonderland; Aww What a Cutie
Just Magnolia; Ribbons

Nog een fijne woensdag en tot de volgende post.

45 opmerkingen:

  1. Dit is prachtig geworden! Erg mooi. Zal best moeilijk zijn om op een tissue netjes te kleuren.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzetten gave creatie. Dat zou ik ook nog wel eens willen proberen. Is het kleuren op tissue niet moeilijk? En..ik wil natuurlijk alles weten, je legt het afdrukje op de kaars en daarover je tissue?
    Ik denk dat je hier hoge ogen mee gaat gooien. Heel uniek. en zo mooi afgewerkt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig geworden Sieta.
    Het is ook een erg mooi kado zo.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat is dit mooie geworden zeg, ik had al kaarsen gemaakt met een geprint papiertje maar om zo helemaal een afdrukje in te kleuren en dan dit ermee te durven, knap hoor! Ik vind de kleurtjes ook zo leuk!
    Je aftelbalk naar kerst vind ik ook knap, ik heb er ook eentje op mijn blog geplaatst, nu maar hopen dat ik dit goed gedaan heb en er morgen een dagje minder opstaat ;))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful looks great sitting on the star base too thanks so much for joining us at simply magnolia this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is misschien een geduldwerkje, maar het resultaat is werkelijk schitterend.deze wordt vast niet aangestoken, veel te zonde.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooooooie kaars super.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sieta, Wat een super mooie kaars. Ik heb zelf ook alles klaar liggen om er eentje te maken maar ben nog niet aan het kleuren toegekomen. Ik kleur zelf met de potloden maar dat lijkt me niet zo makkelijk te gaan op een tisseu, ik moet het denk ik gewoon eens uitproberen.
    Die van jou is in ieder geval schitterend.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sieta,

    Wat heb je dit prachtig gemaakt.
    Echt een heel leuk idee.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een idee!!! Het klinkt eenvoudig, maar het inkleuren zal best moeilijk zijn geweest, een super mooie creatie!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creatie, mooie kleuren. Zonde om de kaars op te branden....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende creatie en een ontzettend leuk idee is dit Sieta. Suc6 met de challenges maar dat moet zeker lukken met deze prachtige kaars!!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat is ie leuk!!!!! Echt weer eens heel wat anders. Lijkt me ontzettend leuk om te doen heb alleen totaal geen idee hoe :) Misschien een tutorial...?
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk Sieta! En ook ik wil het naadje van de kous weten....lol! Want ik kan me er ook niks bij voorstellen. Kleuren op een tissue? En wat moet je dan met het bakpapier???
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een pareltje!!! Heel mooi, brengt licht in donkere dagen en dat zonder de kaars aan te steken, te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is absolutely beautiful. Thanks for joining us at pollycraft. Joey x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Sieta hij is echt gaaf geworden, schitterend!
    Ik heb het ook eens geprobeerd maar dat is jammerlijk mislukt, misschien kan je uitleg geven hoe en wat. Hoe doe je dat bijv. met het bakpapier?

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sieta wat schitterend, die gaat WINNEN!!!!!
    Ik heb het hele verhaal aandachtig gelezen en ook alle reacties. Een tissue inkleuren.lijkt me hartstikke moeilijk want zelfs op dik papier is de hele achterkant gekleurd dus wat doet het met een tissue?? En dan die heatgun.....ik ze die kaars al helemaal inzakken!!! Dus Sieta.....WORKSHOPJE binnenkort???


    Fijne avond, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is die mooi geworden zeg!!! Wat een super leuk idee!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi sieta
    dit is werkelijk een 10+ waard wat is dit gaaf en net als andere bloggers wil ik hier heel graag meer van weten,dus strijk je je hand over je hart?:-))
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige creatie is dit zeg!
    Zo leuk om eens een kaars te zien langskomen.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sieta,

    je kaars is echt prachtig geworden, dit wil ik ook eens uitproberen. Het is vast niet gemakkelijk om een zakdoek te kleuren met copics maar met jou is het resultaat prachtig.
    Mooie kleurkeuze en prachtig versierd.

    Fijn dat je meedoet met AnMaCreatief en Simply Magnolia!

    Vele groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sieta,

    Wat heb je de kaars prachtig versierd. Een heel leuk idee zeg.
    Ik ga dit zeker ook proberen.

    Lieve groetjes Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat prachtig zeg !
    Ik sta er vol bewondering voor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oooo sieta die is gaaf gemaakt, super kaars.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Sieta, wat een geweldig mooie kaars heb je gemaakt. Zou graag willen weten hoe je het hebt gemaakt, maar ben bang dat ik er niet aan durf te beginnen. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Anmacreatief. Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou mam als dit geen winnaar is weet ik het ook niet hoor wat is ie mooi. Als ik het wat rustiger heb kom ik een keertje langs bij je op cursus hoor want ben wel heel benieuwd hoe je dit gedaan hebt.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  28. A gorgeous creation thank you so much for sharing it with us at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xxx
    ps I have some candy if you are interested :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow this is beautiful. Thanks for joining us at Crafty Ribbons this time and good luck. luv gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, je kaars is echt prachtig geworden, heel erg leuk idee.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige creatie. De kleuren komen ook mooi over.

    Groetjes Astrid.
    http://creaastrid.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat prachtig gemaakt. leuk dat je meedoet met de challenge van Crafty Ribbons,
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je kaars ziet er schitterend uit, heel mooi gemaakt.
    Succes met de challenges.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow, dit ziet er mooi uit! Wat een goed idee om het op deze manier op een kaars te verwerken, echt gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een schitterende kaars. Echt helemaal geweldig en dus NIET om aan te steken, maar alleen om naar te kijken en te genieten. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wowww Sieta,wat heb je dit prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat is dit een knap werkje alles zo netjes gedaan, super hoor.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Sieta,
    Ik vind dit zo'n leuk idee, dat wil ik ook eens proberen. Het ziet er echt zoo mooi uit. Wie wil er nou niet zo'n mooie kaars met kerst in de kamer hebben staan?
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  39. oh this is really beautiful would make a wonderful gift,,bless you for playing at anything goes,this week hugs cherylxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ohhhhhhhhhhhhhhh wat is dit mooi hoe krijg je het voor elkaar het is in een woord schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat super leuk is dit geworden!! Erg mooi!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  42. this is amazing, you did a fantastic job. I would love to be able to make a candle (not game enough) Thanks for joining us at The Maggie Lovers
    Hugs
    Tracey

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtige kerstcreatie!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Sieta, wat gaaf dat je je "geheimen" hebt willen delen met ons!!! Ik ga 'm ZEKER uitproberen!!! Super leuk!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  45. This is beautiful, thanks for joining us at Maggie lovers hugs ashlee

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.