Mijn Volgers

vrijdag 25 november 2011

Een verjaardags cadeautje


Hallo lieve bloggers,
Woh wat heb ik veel leuke reacties gekregen op mijn vorige post, geweldig! En daarmee veel vragen over hoe ik te werk ben gegaan. Nou dat verhaal komt volgende week op het blog van Moeders Hobbypaleis te staan, dus de tutorial om een kaars te versieren. Hou dit blog maar in de gaten, als je zelf ook eens een kaars wil versieren.
Zo nu even over het cadeautje wat ik gemaakt heb voor een wat oudere man, de vader van mijn collega. Hij wordt 1 december 93 jaar, bij leven en welzijn. Deze lieve man ken ik wel niet persoonlijk maar is altijd zo belangstellend naar mij via zijn dochter en ik stuur hem al weer enkele jaren een verjaardagskaart toe die hij zeer waardeerd. Laatst kreeg ik van hem een grote reep melkchocola want hij heeft liever puur. Dus van mij komt nu dan een reep pure chocolade voor zijn verjaardag en ik heb het maar eens mooi verpakt.
Ik wilde het eerst over de post sturen, maar bij nader inzien geef ik hem toch maar aan mijn collega mee, die geeft het hem dan op zijn verjaardag. Dan ga ik nog wel een kaart voor hem maken voor met de post, is ook wel weer leuk voor hem om ook nog een felicitatie over de post te krijgen.
Het DP wat ik hiervoor gebruikt heb weet ik niet hoe het heet en van wie het is, want ik heb de velletjes van Cynthia gekregen. Doen we wel vaker, want in de blokje zitten altijd dubbele velletjes en dan delen we ze.
Lieve bloggers nog heel erg bedankt voor alle leuke reacties en tot de volgende post maar weer.



27 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er weer mooi uit Sieta!!!
    Groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super lief en een heel leuk kado sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt weer Sieta.
    En leuk als je samen kunt delen met DP, gr. Liesbeth
    ps. ik hou je kaars uitleg in de gaten hoor, zo bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart, daar zal de oude heer erg blij mee zijn.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er mooi uit,het papier is erg mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk verhaal Sieta !
    Daar zal hij zeker en vast erg blij mee zijn wat lief van je !
    Geniet van je weekend !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige creatie, super van kleur ook!!

    Fijn weekend en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enig verhaal Sieta en een prachtig verpakte reep!
    Zo willen we allemaal wel oud worden toch?

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Sieta dat ziet er weer gaaf uit en wat leuk dat je kaars als tutorial op het blog van Moeders Hobbypaleis komt, helemaal super!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi Sieta, wat een super leeftijd...93! Volgens mij is het papier van Bo Bunny Timepiece.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit schitterend gemaakt, echt voor een oudere man.

    Groetjes Ans

    P.s. word je gesponsord door AH......{:<))))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er prachtig uit.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat een mooie verpakking voor een chocoladereep! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat ziet dit er weer mooi uit. Leuk om een reep choclade op te pimpen en lekker.....
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een prachtige creatie. Daar zal die meneer heel erg blij mee zijn. De bofkont.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kijk dat is nog eens lief..wat een fijn gebaar voor deze man op leeftijd!
    Super hoor!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw zeg, wat is ie prachtig. Ik heb het papier ook, je creatie brengt heel veel inspiratie. Heel erg mooi gemaakt.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi versierde reep chocola, zo zal hij dubbel gewaardeerd worden.
    Goed weekend!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat leuk Sieta!! Het ziet er prachtig uit, heerlijk zo met die zakhorloges op de achtergrond, mooi vintage allemaal. Lieve groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,
    Wat een mooi geheel en wat bijzonder om voor iemand die hopelijk 93 mag worden een kaart te maken.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi sieta
    dit ziet er werkelijk meer dan prachtig uit en erg mooie kleuren!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je dit prachtig gemaakt Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige creatie weer. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg mooi en stoer.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige tag is dit geworden. Eens heel iets anders, maar een plaatje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat hebben we toch een leuke hobby. Krijgt hij gewoon twee k-doos in één. Wat ontzettend lief van je. Het is erg mooi geworden. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke mannenkaart! Bedankt voor dit idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.