Mijn Volgers

zaterdag 26 november 2011

Even wat laten zien


Hallo lieve bloggers,
Hierbij wil ik jullie even laten zien wat ik vandaag bij de post vond.
Dit prachtige boekje van Gerda van Gerda's Hobbyshop. Voor een tijdje terug kreeg ik een mail van Gerda als zij de layout die ze op haar blog heeft staan van mij, mocht gebruiken als achtergrond voor haar nieuwe boekje. Nou je begrijpt wel dat ik me zeer vereerd voelde dat ze deze layout-afbeelding mooi genoeg vond om voor haar boekje te gebruiken. Natuurlijk wilde ik hier wel aan mee werken en na wat heen en weer gemail was het bestand groot genoeg voor de drukker om hem te gebruiken. En dit is dan het boekje geworden, er staan prachtige kaarten met beschrijving in en ik zal vast nog wel wat van de voorbeelden vertalen naar een kaart van mij.  Het boekje kan je hier verkrijgen.
Gerda nogmaals hartelijke dank voor dit prachtige boekje.



9 opmerkingen:

  1. Een grotere pluim kun je toch niet krijgen Sieta, wat super leuk!!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gaaf uit Sieta, heel veel plezier met het boekje en natuurlijk is het een hele eer, top hoor!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi geheel is de voorkant van het boekje geworden! Ben super trots op je mam!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een eer Sieta, geweldig toch om iets van je werk, een bloglayout terug te zien in een boek!!
    Fijn weekend, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een eer! Maar hij is dan ook supermooi. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi sieta
    wat leuk en een grote eer dat je op het boekje mocht staan iets om heel blij en vrolijk van te worden!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sieta,

    Daar mag je met recht trots op zijn.
    Een mooi geheel is het geworden.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een eer, en wat leuk Sieta. Gefeliciteerd met je bijdrage aan deze layout en boekje. Ik kan me voorstellen dat je hier trots op bent.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een compliment. Echt superleuk voor je. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.