Mijn Volgers

woensdag 30 november 2011

Even weer onder de aandacht

Lieve bloggers

Regelmatig krijg ik nog een reactie op mijn berichtje wat ik een tijdje geleden hier op mijn blog had geplaatst. Het gaat over een webshop waar ik toen een bestelling had gedaan en steeds maar niets ontving. Na vele malen te hebben gemaild en een berichtje in haar gastenboek, werd er maar niet gereageerd. Na mijn berichtje op mijn blog kon de bestelling ineens wel geleverd worden. Lieve mensen hebben jullie dit probleem ook doe aangifte bij de politie, het is toch te gek voor woorden dat dit probleem er nog steeds is.

7 opmerkingen:

  1. Oh hemeltje, dat was ik eigenlijk al weer vergeten. Meestal gaat het toch goed maar alert zijn kan nooit kwaad en opgeven doen we natuurlijk helemaal niet!!!!!! Ik heb onlangs Nestabilities besteld (dus dure grap) en daar werd gezegd "levering binnen 8 dagen en anders nemen we kontakt op" dat klonk voor mij eigenlijk niet prettig want tot nu toe gaat ALLES altijd de volgende dag op de post, dus........ik hoop niet dat ik hier buikpijn (nog meer lol!!!) van ga krijgen!!
    Cynthia had al een mailtje gestuurd nav de kaart en schreef ook dat het precies haar kleurtjes waren, goed gegokt dus!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gossie heb het bewuste berichtje net even gelezen en wat een toestanden zeg. Dat is dus eigenlijk de reden dat ik zelden iets via internet bestel, hoop van harte dat alle mensen toch hun spullen krijgen of hun geld, echt balen joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is balen zeg ik bestel haast nooit via internet maar je moet zo uitkijken nou weet meteen dat ik daar nooit iets moet bestellen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sieta
    ja dit is echt balen als je ergens op zit te wachten en het kom maar niet!
    dus wat we kunnen doen is oren en ogen goed open houden en hopen dat alles wel geleverd word!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb helaas ook ondervonden, met een levering die meer dan een maand heeft geduurd, en dat na gelijk betalen via ideal. Ik moest constant vragen wanneer ik mijn bestelling zou krijgen. Telkens weer een smoesje, na een maand mijn bestelling binnen, met het ontbreken van clearstamps. Die kon ze niet meer leveren, nog eens een maand gewacht, voor ik me geld terug kreeg. Na een dreigement van mijn kant dat ik de politie in zou schakelen. Ik bestel nooit meer wat bij haar. Het merendeel heeft toch een hele goede en snelle service.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig gaat het meestal goed! Maar wat raar dat de betreffende webwinkel hier nog niet van geleerd heeft!
    groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps dat is vervelend. Gelukkig heb ik deze ervaring nog nooit gehad terwijl ik heel veel via internet bij verschillende webwinkels koop.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.