Mijn Volgers

maandag 28 november 2011


Hallo allemaal,
Ik zie net dat ik 200 volgers heb en wil mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten hier op mijn blog.
Denken jullie nog even aan mijn candy?, nog 2 dagen blijft hij staan en dan ga ik de gelukkige winnaar kiezen.

 Het pakketje staat al klaar dus nog even een adres erop en dan kan hij op de post.
Nu even over mijn creatie, deze kaars had ik als eerste gemaakt en heb daarover een tutorial gemaakt die je op het blog van Moeders Hobbypaleis kunt vinden.
Voor dit afdrukje heb ik een papieren zakdoekje gebruikt en voor mijn andere kaars een tissue. Mijn ervaring is nu dat ik het zelf prettiger vind om op een zakdoekje in te kleuren met copic's. Het kan natuurlijk zijn dat de tissue's (van de kruitvat) wat kwaliteit aangaat niet zo goed is als de zakdoekjes ( van Tempo). Het papier van de zakdoekjes is wat steviger waardoor bij het inkleuren je niet zo gauw buiten de lijntjes komt. Blijf tijden het inkleuren wel een stukje binnen de lijntjes, want bij mij kan je zien dat op een enkele plaats er iets kleur buiten de lijntjes zit.(oeps de eerste keer, kan gebeuren) Je kan wel met de correctiestift (0), de kleur weer wat terug drukken, heb ik bij de andere ontdekt, net zoals je dat op de correspondentiekaartjes kan doen. Ik hoop dat jullie wat aan de tutorial hebben en ook nog voor de kerstdagen een mooie kaars kunnen maken. De vorige kaarst staat bij mij nu in de kamer te pronken en voor deze ga ik nog even een mooi plekje zoeken.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag, geniet van het mooie weer (hier schijnt de zon).


28 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal super Sieta en nog bedankt voor de uitleg, ga het zeker proberen ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Maar dit is toch een digi stempel? Hoe doe je dat dan?

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chantal,
    Dat klopt, dit is een digi en hoe ik dat gedaan heb staat in de tutorial op het blog van Moeders Hobbypaleis.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta,
    Ja dat zag ik later! Erg leuk idee hoor!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat leuk zeg om zo'n persoonlijke kaars te maken, echt heel erg mooi geworden, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een plaatje van een kaars wat knap gedaan zo iets zou ik ook wel willen maken een juweeltje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor de uitleg!!! Ga er vanavond eens een kijkje nemen op het andere blog, deze kaart is weer helemaal supers!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je uitleg gelezen en ik ga het zeker een x proberen te maken!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sieta,
    Ook dit is weer een prachtige kaars. Ik wil het voor de kerst ook nog wel een keertje proberen.
    Ik kijk nu al uit naar de uitslag van de je candy. Het pakje ziet er leuk uit.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is wel een heel leuk en mooi idee sieta.
    en proficiat met de 200 volgers.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook al zo mooi en wat een leuk afdrukje. Gefeliciteerd met je 200 volgers. Ik ga eens even een kijkje nemen op het andere blog voor de uitleg.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit prachtig en proficiat met je 200 volgers !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk en vooral mooi gemaakt!!!

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zet een kaars voor je raam vannacht..... ;-)Wat een prachtstuk, Sieta. Knap gedaan weer. Proficiat met je 200 volgers, ik zit al op 76,haha!! Jij weet trouwens wel hoe je ons nieuwsgierig kunt maken met je candydoos met leeg adres op je blog....Funny. Fijne avond. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi zeg! Leuke stempel ook. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit ziet er prachtig uit!!! Super leuk!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk zeg, zo'n versierde kaars. De uitleg is heel duidelijk. Zeker leuk om zelf ook eens te doen. Heb alleen geen copics (o.i.d.) helaas, maar wie weet wil het ook met gewone stiften of zo.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super idee zeg, had de uitleg ook al gelezen, nou heb ik geen copics of andere markers, maar ik neem aan dat ik dit ook met de viltstiften van mijn zoon kan doen??
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze is ook schitterend Sieta, ik ga de beschrijving eens bestuderen, nu lijkt inkleuren met copics op een zakdoekje iets voor gevorderden, maar je weet maar nooit.
    gr. Liesbeth en bedankt voor het delen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. bedankt voor je uitleg. Misschien proberen wij het ook nog (als we tijd over hebben na die berg kerstkaartjes haha)
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je 200 volgers.
    De kaars ziet er prachtig uit, heel mooi gemaakt. Bedankt voor de uitleg.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. en alweer zo`n mooie kaars.
    ik ga ook de uitleg eens even bekijken.
    gefeliciteerd nog met je 200 volgerd
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Sandra, ik zou het gewoon proberen met de viltstiften, moet volgens mij ook kunnen.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een geweldig leuke kaars weer. Ga eens gauw een kijkje nemen bij je tutorial. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat schitterend gemaakt Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaars Sieta en z'n leuke idee! Super mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.