Mijn Volgers

maandag 21 november 2011

Je blognaam op een header plaatsen

Hallo lieve blogger,
Hierbij wat nieuwe informatie die bij dit bericht hoort. Onderstaand bericht is vooral voor de bloggers die een layout van mij op hun blog gebruiken, maar natuurlijk ook voor bloggers die een andere layout gebruiken en zelf de naam van hun blog op de header (blogkop) willen plaatsen i.p.v. de tekst van blogger.
De volgende afbeeldingen laten zien hoe dat gedaan kan worden.



Hopelijk is alles zo duidelijk, anders hoor ik het graag.
Bij mijn labels staan beide berichten onder "een handtekening op je foto maken".








4 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,
    Het is gelukt hoor dankzij jou duidelijke uitleg.

    Bedankt hoor!
    Liefs,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta,
    Wat ben ik toch blij met jouw uitleg. Voor een a technisch iemand als ik zijn dit hele waardevolle tips waar ik echt zooo blij van word. Ik ga het snel maar eens uitproberen. Bedankt maar weer.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi sieta
    zal gaan kijken of het deze nerd ook gaat lukken:-))
    groetjes en bedankt!
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je voor je uitleg. Ben er nog niet aan toegekomen om de uitleg van de handtekening op ijn blog te zetten. Was het bijna weer vergeten. Oeps!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.