Mijn Volgers

donderdag 17 november 2011

Kerst


Hallo lieve bloggers,
Welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden.
Deze keer een eenvoudig kerstkaart gemaakt met creatables van Marianne Designs LR0184. Ik heb de kerstballen uit glanskarton geponst die ik in Zwolle op de beurs had gekocht. De kaart heb ik van donker blauw cardstock gemaakt en daarop een stuk glanskarton gemat, dezelfde als wat ik voor de kerstballen heb gebruikt. Het DP is van Pion en de rand ervan heb ik voorzien van stickles Waterfall. In de hoeken dewdrops geplakt en de bovenkant van de kerstballen voorzien van een strikje, roosje en gestanste takjes en twee van de kerstballen aan een lintje gehangen. De tekst is een stempel van Nicole.
Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Bedankt voor het langs komen en tot de volgende post.


31 opmerkingen:

  1. Hallo Sieta,wat een mooi kaartje is het geworden.De kerstballen met strikjes vind heel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart!
    De 'eenvoud' siert hem. En dat zonder stempels...
    Een super geheel.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke blog layout heb je.
    Je kaart is schitterend in al zijn eenvoud. die stans van die kerstballen is erg mooi.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kerstkaart sieta, ik vind hem heel erg sjiek.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je blog mooi aan de tijd van het jaar aangepast en je kaart is super chique Sieta!!!

    Fijne dag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sieta, jij mag hem dan eenvoudig vinden, maar ik vind hem stijlvol en prachtig. Helemaal toppie hoor. Bedankt voor het meedoen aan Anmacreatief's challenge. Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart. Leuk idee hoor.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sieta,
    Misschien een beetje simpel maar wel ontzettend mooi.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie stijlvolle kerstkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een eenvoudig, maar prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zag pas later dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.
    Luek!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje en je LO : schitterend !!

    groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi sieta
    een erg mooie kaart met die witte ballen,SUPER!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. en hele mooie en chique kerstkaart met prachtige strikken! Super mooi gemaakt Sieta! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eenvoudig Sieta maar supergaaf, ik vind hem schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een stijlvol mooi kaartje Sieta.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje, leuk zo met die kerstballen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een eenvoudig? Juist heel sfeervol! Een hele mooie kaart,
    zulke mooie kleuren.
    Groetjes, Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind hem schitterend in zijn eenvoud, maar juist door deze stijl.
    Heel leuk gedaan! Ik heb weer een idee. Dank je wel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Simpel maar wel weg mooi! Zo zien we maar weer eens dat niet elke kaart veel poespas nodig is...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Woow, wat een prachtig en chique kerstkaartje!! En je blog LO is supermooi, echt gaaf gemaakt!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, super mooie kaart Sieta!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kerstkaart. Mooi papier ook en wat heb je de strikjes mooi gemaakt.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende kaart, Sieta, in al zijn eenvoud. Echt prachtig. Mooie blog lay-out!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart Sieta heel eenvoudig maar heel stijlvol.
    Heel leuk met die strikjes eraan.
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een superleuke kaart, Sieta. Heel stijvol.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi kerstkaartje!

    Fijn dat je meedoet met AnMaCreatief's challenge.

    Groetjes,

    Lins :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.