Mijn Volgers

woensdag 9 november 2011

Vintage kaart


Hallo lieve bloggers,
Een heel hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, fijn dat jullie mijn blog willen volgen.
Deze kaart is een poosje onderweg geweest, ik was ermee begonnen en kon maar niet tot een tevreden eind komen. En de tijd begon te dringen wat hij moet op 11 november op plaats van bestemming zijn. Ik heb hem gemaakt voor mijn collega waar ik 's nachts meestal mee werk en ben een poosje aan het uitvogelen geweest om er achter te komen wat zij wel mooi vindt en dat is vintage.
Ook de binnen en achterkant heb ik voorzien van DP. Alle randjes heb ik met inkt bewerkt en de vlinders en de letters op de label zijn uit het DP geknipt. Het is een kaart geworden met weinig toeters en bellen hihihi, passend bij de persoon die hem ontvangt.

Voor deze kaart heb ik gebruikt;
wit cardstock
designpapier van Pion
plaatje van Marianne Desings
stans van Marianne Desings
stans van Tim Holtz
kant
bloemen
distress inkt Vintage Photo

Bedankt voor jullie lieve reacties, het is altijd weer leuk als er op je post wordt gereageerd.

29 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart echt prachtig!
    heel erg mooi!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie vintage kaart Sieta, ik wil er ook weer eens eentje gaan maken ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en die stans is ook zo gaaf....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart ook zonder toeters en bellen en die stans is inderdaad mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige Vintagekaart!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zie je maar een hele mooie vintage kaart zonder toeter en bellen kan ook!! Erg mooi en ook leuk zoals je de binnenkant hebt gedaan.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi sieta
    een erg mooie vintagekaart en ja die klok is geweldig!
    groetyjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, dat is een waar kunstwerkje geworden!
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kaart is heel mooi!!
    leuk met die kleur roosjes erbij.
    mooi geheel!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, Sieta. Door haar eenvoudigheid straalt ze rustige elegantie uit. Jouw collega zal die helemaal mooi vinden.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieffie zeg. Echt een plaatje....:-)
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aan alle kanten schitterend Sieta maar.........heb je de klok bewust niet met de 12 naar boven geplaatst omdat jullie dienst rond 9 uur begint??????

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige kaart zeg, ik ben ook dol op vintage, dus dan doe je het natuurlijk al gauw goed, hahaha!
    Zelf heb ik ook veel plezier aan het maken van een kaart speciaal voor iemand, zo kan je er toch bepaalde wensen in stoppen, maar soms kan dit ook juist voor problemen zorgen, hihi...

    Ik vind deze kaart echt schitterend, ben benieuwd wat je collega er van vind!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart, heel leuk die met inkt bewerkte randjes op de klok.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zit even te lachen...Irene is weer goed wakker:-) Maar vintage is en blijft erg mooi, zo ook je kaart!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Sieta, wat is tie mooi zeg, prachtig ook met die vlinders. Ik blijf de klok ook erg mooi vinden, maar helaas past hij niet door de trouvaille.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een hele mooie kaart.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super mooie vintage kaart! Wat een mooie kant heb je gebruikt en ook de binnenkant is zo mooi!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is erg mooi Sieta.
    Mooie vintagelook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sieta, wat een geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie vintage kaart, heel stijlvol.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart zeg! Die vintage look is erg leuk! Je collega zal er vast blij mee zijn. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Sieta, erg stijlvol!!
    Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sieta,
    wat een prachtige kaart zeg !
    Heel erg mooi papier ook !
    Ik heb het aangepast op mijn blog en denk dat het nu goed is :)
    Bedankt nog voor de tip he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtige vintage kaart sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.