Mijn Volgers

zaterdag 24 december 2011

even voorstellen


Hallo lieve bloggers,
Mag ik mij even aan jullie voorstellen?, ik ben Pieternel Konijn. Ik ben gemaakt voor het prachtige project dat heet "steun Poekie".
Bij de Nederlandse Swappers hebben ze een geweldig mooi doel en je kan hier lezen  over het hoe en wat. Ik zou zo zeggen, neem er een kijkje en doe vooral mee, want je maakt veel zieke kindertjes erg blij met een zelf gemaakte knuffel.
Mijn broer Pieter Konijn staat inmiddels ook al op de pennen en als hij klaar is vertrekken we richting Gent waar we dan onze nieuwe baasjes zullen ontmoeten.
Lieve bloggers dit is mijn kerstgedachte voor dit jaar, een klein lichtpuntje geven in het leven van deze kleine kanker patientjes. Ik ga proberen nog meer knuffels te maken, dit is wel het minste wat ik, die tot nog toe gezegend is met een goede gezondheid, ook mijn partner, kinderen en kleinkind., kan doen.





9 opmerkingen:

  1. och wat een droppie en wat een goede gedachte, lief van je!

    Merry XMAS! geniet lekker van de komende dagen, ga ik ook zeker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petje af mams! Ben zo trots op je. Het is dat ik zelf niet kan haken maar ga het zeker op een andere manier doen!

    Hele fijne kerstdagen!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik kon breien/naaien wist ik het wel Sieta, helaas kom ik niet verder dan een kaartje voor Lieke die ook tegen die vreselijke ziekte vecht! Maar alle onverwachte dingen brengen hopenlijk een lachje op die snoetjes en een knuf is dan wel heel erg fijn natuurlijk!!

    Liefs en fijne dagen, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sieta, wat een leukerd is dit en geweldig dat hij nog gezelschap gaat krijgen.
    Fijne dagen gewenst.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sieta

    Wat een lieve gedachte ik wou dat ik goed breien kon deed ik het meteen ik moet je even een compliment maken over je layout prachtig meis
    wens jou hele fijne dagen
    Liefs Nelllie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend mooie kerstgedachte. Helemaal Sieta, volgens mij ;-)!! Hele fijne feestdagen en een gelukkig en creatief 2012. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Hij is echt heel erg mooi! Wat zullen ze blij zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat knap van je. Hij is echt mooi!
    Ik kan niet haken en vroeg me af of je al iemand had die je wou sponsoren? Ik zou dat graag doen omdat ik met haken en breien helaas niet mijn steentje bij kan dragen. Ik kan wel een beetje haken maar dat zou te zielig zijn voor die kinderen, hahahahahaha.
    Misschien kun je mij mailen. Rechts op mijn blog staat een contact button.
    Greotjes

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.