Mijn Volgers

donderdag 22 december 2011

Iedereen Fijne Kerstdagen


Hallo lieve blogdinnen,
Bij deze wil ik iedereen Fijne Kertsdagen toe wensen.
Momenteel kom ik niet aan het kaarten maken toe, ik zit tot zaterdag morgen in de nachtdienst en we hebben gister avond met de kinderen en kleinzoon alvast kerst gevierd. We hebben heerlijk gegourmet.
Ik ben zelf wel de Kerstdagen vrij, moet met oud en nieuw werken, maar twee van de kinders werken met de Kerstdagen. Ja dat krijg je hé als je in de dienstverlening werkt hihihi.
Geniet van deze gezellige dagen en het lekkere eten.


20 opmerkingen:

  1. Hallo Sieta,

    Ik wens jou en ook je familie mooie feestdagen en alvast een gelukkig en gezond Nieuwjaar.

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele fijne kerstdagen, ook als je moet werken kunnen het fijne dagen zijn! En een voorspoedig en creatief 2012.
    groetjes Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je vrije dagen, ook al zijn jullie niet allemaal samen, toch wens ik je fijne warme kerstdagen toe,
    lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta,

    Ik wens jou en je gezin heel fijne feestdagen, en een goed 2012 met veel mooie creaties.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook jij fijne feestdagen en een creatief 2012 grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sieta,

    Ik wens jou ook hele fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2012!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie ook hele fijne dagen gewenst, ook als je werken moet :)

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat kun je zo eens hebben, met wisselende diensten.
    Als je maar genoten hebt, dat is het belangrijkst.
    Werk ze.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Sieta

    Wens jou ook hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2012

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sieta,

    Wij wensen jou ook hele fijne feestdagen en een goed en creatief 2012 toe!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi sieta
    van deze kant de allerbeste wensen en veel geluk en gezondheid voor het nieuwe jaae 2012 voor jou en al je dierbare!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sieta,
    Jullie ook hele fijne feestdagen en een gelukkig en creatief 2012!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sieta
    Ik wens jou ook hele fijne feestdagen en een gelukkig en creatief 2012.

    Groetjes ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik wens je heel gezellige feestdagen. Voor 2012 wens ik je een mooi jaar toe en heel veel freubelplezier!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sieta,

    Hele fijne kerstdagen en alvast een gelukkig, gezond en creatief 2012!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Sieta, hele fijne en gezellige feestdagen gewenst. Een goed, gezond, gelukkig en creatief 2012. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Sieta,

    Ik wens jou ook hele fijne feestdagen!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sieta, ook jij hele fijne dagen gewenst en een gelukkig 2012! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij ook fijne kerstdagen, nog 1 nachtje werken en dan lekker vrij. Jammer dat 2 kinderen moeten werken, maar ja dat hoort er inderdaad bij.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank je jij ook fijne kerstdagen.,
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.