Mijn Volgers

maandag 19 december 2011

Kanjerketting


Hallo lieve bloggers,
Ik wil graag even jullie aandacht vragen voor het bovenstaande.
Er valt hier wat te winnen, maar dat is niet het hoofdoel, meedoen is het aller belangrijkste!!
Het is een heel verhaal om hier te schrijven, daarom klik hier of op bovenstaand plaatje voor de uitleg.
Het is een hele kleine moeite en je steunt daarmee een super goed doel.
Dus kijk even op dit blog en laat een reactie achter, dat kan nog tot 24 december.
Voor elke reactie wordt er geld geschonken.
Dus lieve volgers van mij en een ieder die zomaar eens langskomt, doe mee!

En dan graag ook nog even bij deze langs gaan, als je toch bezig bent.
Ik steun Kinderkanker, jullie ook?



5 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,
    Ik heb hem bij mij ook een plekje gegeven hoor!
    Wat een mooi initiatief is dit.
    Ik heb het blog van vader Lowi ook altijd gevolgd dus voel me heel betrokken, bedankt voor je tip.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga even kijken.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heel mooi idee. Ik heb meteen een reactie achter gelaten en hoop dat velen ons zullen volgen.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed van je dat je het hier ook even vermeld, hoe meer zielen hoe beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. uiteraard krijg je van mij ook n reactie, zoiets verdient wel wat aandacht!!
    liefe en prettigge kerst vast! en natuurlijk n super crea nieuwjaar gewenst!
    liefs monique

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.