Mijn Volgers

woensdag 7 december 2011

Merry Christmas


Goedenmorgen allemaal,
Wat hebben we toch de een heerlijk knutsel weer, wel balen natuurlijk als je er doorheen moet. Nou ik moet dus vanavond, mag weer 5 nachtjes aan het werk en moet op de fiets en tegen de wind in. Ik mag volgens mij wel een half uurtje eerder weg wil ik optijd komen pfffff.
Inmiddels staat alles weer op z'n plek in mijn knutselkamer, er moet alleen nog een plank aan de muur en nog wat geverft worden. Mijn distress kastjes staan in de grondverf en ik heb nog twee lade kastjes bij Ikea gekocht om mijn bloemetjes in te doen en die wil ik ook nog verven. Gisteren heb ik deze kaart gemaakt. Deze aparte blauwe/aqua kleurig cardstock had ik al een tijdje en ik wilde daar nu eens mee aan de slag. Dus dat was mijn insteek voor deze kaart en dat was wel even puzzelen en zoeken om alles bij elkaar te krijgen voor een mooi geheel. Het afdrukje is een Hanglar Stanglar stempel en heb ik ingekleurd met copic markers en daarna uitgestanst met een Spelbinderstans. Voor het inkleuren heb ik maar twee kleuren series gebruikt, ik vond dit een hele uitdaging en ben wel tevreden over het resultaat. Ik heb de volgende kleuren gebruikt; E0000 -E00 - E21 - E29 - E41 - E43 - E44 - E50 - E53 en W00 - W0 - W1 - W3.
Het DP en de tekst is van Pion en de bloemetjes zijn gemaakt met een MD stans en de hartjes zijn splitpennetjes. Verder nog licht en donkerbruin cardstock gebruikt, een stukje wondgaas, jute en hotfix steentjes.

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Craftyhazelnut's Christmas Ch.; My Crafty Outlook
Papertake Weekly Ch.; Anything Goes
Stamptacular Sunday Ch.; Christmas Color
Crafty Creations Ch.; A card with a sentiment

Bedankt voor het langskomen en jullie reacties, is altijd zo leuk om te lezen.
P.S. denken jullie ook nog even aan de challenge bij Moeders Hobbypaleis?, je kan nog meedoen tot 11 december.





32 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan dat inkleuren met beperkte kleurtjes, de rest ziet er ook prachtig uit hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijf je klussen Sieta...is het zo goed bevallen bij Cynthia dat je niet meer kunt stoppen????
    Beeldig is je kaart, schitterende kleurencombinatie en heel mooi ingekleurd!
    Werkse, ik duim dat het droog zal zijn!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie kaart!!! En wat prachtig ingekleurd!!
    S6 vanavond met fietsen en ik zal voor duimen dat het in ieder geval droog is!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kerst kaartje grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan het inkleuren en de indeling van de kaart is ook mooi gedaan Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Sieta!!!

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor deze kaart! Mooie kleuren, weer ns wat anders :)

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een ontzettend mooi kaartje heb je weer gemaakt. Zal aan je denken vanavond als je op de fiets moet en duimen voor droog weer. Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi kaartje, prachtige bloemen! Succes maar met het fietsen.............
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de kleurencombinatie heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. LOVE your image and how you colored it! Thanks for joining our challenge at Stamptacular! Hugs, Marcy K.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje!
    Prachtig die blauwe kleur, maar ik denk inderdaad dat ie nog best lastig te combineren is.
    Nou werkse vannacht!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schat van een kaart Sieta en zeker hele mooie kleuren lekker je hobby dingen weer mooi maken ben er ook mee bezig

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sieta,

    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Mooie kleuren ook.
    Succes met de verf klusjes.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat weer een mooi kaartje Sieta, gave kleuren zo bijelkaar!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kerstkaart, heel geslaagd met dit kleurige cardstock.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart, mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart en een mooie kleuren combi!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig mooi kaartje Sieta! Bedankt voor het meedoen bij stamptacular sunday en ik wens je succes bij de challenge. We hopen je snel weer te zien bij stamptacular.

    Liefs,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart Sieta!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje. Ik ben weg van je stempel. Hoe schattig en zo mooi ingekleurd.
    Je bloemen zijn prachtig zo.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi sieta
    ja die hanglerstempels hebben ook echt mijn hartje gestolen,vind ze echt hartstikke lief en dan heb je er nog een pracht van een kaart mee gemaakt in erg mooie kleuren!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart Sieta! En succes zo op je fietsje...respect!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterend kaartje.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous card - love all the shades of blue - thanks for joining in my CHNC challenge 49 - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart, Sieta. En wat een mooi kleurcombinatie! Ga die zeker ook eens gebruiken.
    Groetjes Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gave kaat heb je gemaakt, vind het een mooie kleurencombi.
    Helaas vind blogger het niet nodig om jou berichten in mijn dashboard te zetten, maar gelukkig denk ik eraan om af en toe even bij je langs te gaan.
    Het weer begint hier inmiddels weer om te slaan: wind en regen.
    Gisteren zelf ook op de fiets naar het werk, gelukkig was het droog, maar de windvlagen waren erg verraderlijk. Hopelijk valt het voor jou een beetje mee.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtig kaartje, echt heel erg mooi ingekleurd !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heb je hem mooi ingekleurd mam. En de rest van je kaart is ook zo mooi.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I really like all of your embellishments and details - really makes the card awesome! Thanks for joining us at Crafty Creations!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful card! Love the layout and the image looks just amazing in sepia tones! Awesome job coloring!
    Thanks for playing along at Stamptacular this week!
    Hugs,
    Dee

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.