Mijn Volgers

zaterdag 31 december 2011

Mijn top 5 van 2011


Bij Debby op haar blog kan je laten zien wat jouw top 5 en de top 5 van je kerstkaarten 2011 is.
Ik doe het even in een post.

Om het model van de kaart en de vrolijke uitstraling

Om de super lieve stempel
Gemaakt voor een collega die het heel zwaar heeft momenteel
Omdat dit z'n schattige digi is
Omdat ik dit een heel mooie kleur combinatie en sketch vind

En nu ik toch bezig ben,






Dit waren ze dan.





















http://debby4000.blogspot.com/

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke revue laat je passeren op de laatste dag van 2011en de allereesrte is al direct zo'n topper........laat maar komen die lente!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Sieta,ze zijn allemaal even mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie top 5 Sieta!!
    Mag je trots op zijn!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk alles nog eens even op een rij. Kan me zeker aansluiten bij twee maal je top 5.
    Een goede jaarwisseling en op naar een creaties 2012.

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat zijn zeker hele mooie kaartjes, prachtig! Fijne jaar wisseling hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om al deze mooie kaartjes even op rij te kunnen bekijken. Op deze manier laat je ons met heel veel inspiratie het nieuwe scrapjaar ingaan. Een hele fijne jaarwisseling gewenst.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous selection of cards.

    Wishing you a happy new year hope it brings you love, peace & lots of happiness hun.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What lovely cards...have a great New Year. S xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten Sieta.

    Een gezond 2012.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaarten heb je uitgezocht Sieta en ze zijn stuk voor stuk gaaf!
    Wens jou de beste wensen voor 2012 en dat het maar een creatief jaar mag worden!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sieta,
    de allerbeste wensen voor 2012 !
    Wat leuk zo'n rijtje met je eigen favorieten !
    Ze zijn stuk voor stuk prachtig !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a stunning collections.
    Thanks for joining in with My Favourite cards of 2011.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Je kaartjes zijn allemaal prachtig.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt prachtige kaarten uitgekozen voor je beide top 5´s. Knap van je dat je het bij twee keer 5 hebt kunnen houden. Haha, dat is mij niet gelukt!! Maar een prachtige collectie om op terug te kijken. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Sieta, heb je al tijd gevonden om je distresskastjes te pimpen?? Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk zo'n top 5 van je kaarten. Leuk om je favorieten nog even te zien. OOk je top 5 kerstkaarten mogen er zijn!!
    Wens je een goed en creatief 2012 toe en veel blogplezier.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn stuk voor stuk erg leuk!
    Hoewel ik al even je volger ben krijg ik jouw berichten niet automatisch in mijn dashboard. Ook sta je niet in mijn lijst van blogs die ik volg, raarrrr!
    Af en toe schiet je me ineens te binnen en dan ga ik weer even naar je blog. Is trouwens bij nog een paar blogs het geval. Erg irritant.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige kaarten en ze geven me zoveel inspiratie. dank je wel Sieta
    groetjes malika

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.