Mijn Volgers

maandag 26 december 2011

'n Geweldig Nieuwjaar


Hallo lieve bloggers,
Hebben jullie allemaal een fijne 1e kerstdag gehad?, ik wel. Lekker laat opgestaan en heerlijk aangerommeld. Dit kaartje heb ik gemaakt voor iemand die net verhuisd is en waar ik pas laat het nieuwe adres van kreeg.

Dit plaatje kwam ik een tijd geleden tegen op internet en ik dacht toen "opslaan", wie weet is hij nog eens te gebruiken. Ik vind dit een super leuk plaatje, deze oude man met zijn lange haar en baard, de zeis in de ene en de klok in z'n andere hand. Ik heb het plaatje ingekleurd met copic markers, de hoekjes bestempeld met een sneeuwster stempel en distress ink "barn door" en de hoekjes met de billenpons bewerkt. Ook 2011 en 2012 met barn door inkt gestempeld. Ook heb ik de klok stans van TH weer eens gebruikt, de wijzers heb ik links onderaan geplakt. De label en tekst stempel zijn van MD.
Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Creative Inspirations; Anything Goes

Ik wens jullie nog een fijne 2e kerstdag en tot de volgende post.






19 opmerkingen:

  1. Inderdaad leuk prentje van Vader Tijd! Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Sieta! Dit plaatje heb ik nog nooit eerder gezien dus je bent hiermee echt origineel!!
    Gezellige 2e Kerstdag!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Sieta!!!
    Nog een hele fijne 2e Kerstdag en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje en wat een leuk afdrukje.
    Fijne dag nog vandaag.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een gaaf kaartje Sieta en een giga leuk afdrukje, helemaal top!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart sieta.
    die oude man heet vadertje tijd.
    maar wat maakt het uit hij is super leuk en gaaf.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart.
    fijne avond verder.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is inderdaad een mooi plaatje,mooie kaart heb je er van gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi sieta
    een erg mooie kaart met je thema van oud naar jong!
    geweldig mooi en gaaf ingekleurd plaatje!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En al weer zo'n prachtige kaart! Erg leuke digi.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sieta,
    Wat een geweldige kaart. De afbeelding is inderdaad erg leuk. Ik dacht direct aan vadertje tijd. Een leuke afbeelding die past bij oud en nieuw. Ik hoop dat je ook een leuke tweede kerstdag gehad hebt.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk! Ik vind de wijzers ook wel een goed idee!!

    Prettige eindejaarsfeesten en een gelukkig en gezond 2012 gewenst!

    Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, afdrukje is idd erg leuk.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie toepasselijke kaart is dit geworden. Vadertje Tijd en de klok. Heel leuk gedaan.
    Fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2012.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk bedacht om de wijzers langs de wijzerplaat te plaatsen. Schitterend kaartje, Sieta, en helemaal af met de Vadertje Tijd stempel. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een supermooi kaartje. Fijne jaarwisseling toegewenst. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. lovely card and your kitties are cute too.
    thanks for playing with us at SFTW

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great card - thanks for playing along with us at Stampin for the weekend & good luck x
    ((hugs)) Suzie

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.