Mijn Volgers

woensdag 14 december 2011

Prettige Feestdagen


Goedenmorgen lieve bloggers,
Ik heb tussen de bedrijven door nog even een kaartje gemaakt. De foto is wel niet helemaal helder, maar ja wat wil je ook met dit weer. Ik zal, als het vandaag wat lichter is, proberen een nieuwe foto te maken.
Deze kaart heb ik gemaakt in het wit met zilver en lekker veel glitter erop. Ik heb de sketch van Sketch Saturday hiervoor gebruikt. Het afdrukje is ingekleurd met copic markers en uitgestanst met een SB stans. In de stans nog met black soot distress ink de rand bewerkt. Daarna de vleugeltjes met sticles Frosted Lace gedaan en het randje op het jurkje en het sterretjes met Sticles Silver. De kaart is wit cardstock daarop heb ik grijs/zilver cardstock gemat. Hierop DP genaaid met zilvergaren. Daarop weer een rechthoek gemat, met daar onder twee kerststerren, die ik op dezelfde manier bewerkt heb. De twee vierkantjes zijn door de cuttlebug gehaald met een embossing folder van CB en daarna gemat op grijs/zilver cardstock. De randjes bewerkt met stickles Zilver. Onder deze vierkantjes steekt nog wat stof van een tafelloper uit. Deze heb ik bij de Action gekocht (Home & styling collection) en kan je gebruiken om je tafel feestelijk te versieren, maar past ook mooi op een kaart hihihi. De grote kerststerren zijn gemaakt met een pons van MS. Onderaan nog een wit kantje met daarop een zilver kantje en nog wat plakparels gebruikt.
De tekst is een stempel van Nicole en is met een SB label uitgestanst. Deze heb ik met foamblokje erop geplakt.

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
It's Magnolia Chall.; Wit/Zilver of Goud
Simply Magnolia; Christmas
Crafty Creations; Embossing and Glitter
Just Magnolia; I'm Dreaming of a White Christmas
Cute Card Thursday; Anything Goes
Dream Valley; Christmas
Fussy and Fancy Friday; Photo Inspirations
Little Darling; Christmas
Magnolia Down Under; Lost and Found
Paper Sundaes; Anything Christmas
Stamptacular Sunday; Christmas Glitz
Winter Wonderland; Let it snow

Bedankt voor het langskomen en jullie reacties.
Ik weet niet als ik voor de kerstdagen nog een berichtje hier plaats, maar ik wil jullie bij deze alvast prettige feestdagen toe wensen.


49 opmerkingen:

  1. Wowww wat een prachtkaart en mooi details en wat heb je een mooie layout ziet er met alles weer supers uit

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serene kaart geworden, zeg. Leuk die tafelloper, past er erg goed bij. Ik vind het altijd een sport om -andere- dingen op een kaart te gebruiken.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig stijlvol kaartje is dit.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist helemaal niet dat er zo een mooi engeltje van Magnolia bestond, Dit is gewoonweg een prachtig kaartje!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart! Erg chique zo in het wit/zilver.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Sieta, heel mooi met zilver. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje echt kerst met dat zilver.succes met de challenges.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuke mooie kaart sieta, met prachtige details.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een plaatje Sieta en enig dat je de tafelloper hebt gebruikt, super idee en zo mooi!
    Met zo'n waslijst aan challenges ga je beslist ergens winnen!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kerstkaartje weer Sieta, mooi met grijs.wit en bling.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Sieta! Succes met de challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart Sieta!

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtige kaart ,je kunt het toch goed zien hoor ondanks dat het moeilijk is met dit weer om iets te fotograferen
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een stijlvol kaartje Sieta!!! En leuk dat je een tafelloper hebt gebruikt, kom er maar op!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie kaart!

    Erg mooi gemaakt in die winterse kleuren.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stunning Christmas card Sieta, love the colour combo and gorgeous image!
    Thanks for using our photo for inspiration over at Fussy and Fancy this fortnight and good luck!
    Love Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card!
    Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
    have a fabulous, crafty day, Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi sieta
    een erg mooie kaart vind de kleuren super bijelkaar passen!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sieta,
    Nog bedankt voor de tip die je me gaf bij mijn foto up-load probleem. Helaas heb ik het op jouw manier niet kunnen oplossen. Jammer, want ik had net een foto voorzien van een blogtitel, dit heb ik ook gedaan m.b.v. jouw uitleg. Helemaal super. Maar helaas kan ik je het resultaat dus nog niet laten zien.
    Ik vind je kaartje heel erg mooi.
    Fijne avond nog.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sieta,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Ik vind dat je het afdrukje echt super mooi hebt ingekleurd. Bedankt voor het meedoen bij stamptacular sunday en ik wens je succes bij de challenge. We hopen je snel weer te zien bij stamptacular.

    Liefs,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart, Sieta. Mooi die zilver en witte kleuren.
    Groetjes Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous card love the fabby image.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig en stijvol kerstkaartje. Veel mooie details heb je gebruikt Sieta en waar een tafelloper al niet goed voor is. Wij scrappers kunnen toch ook alles gebruiken op een kaart:)) Succes met de challenges!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een super mooie kaart Sieta, hele mooie chique kleuren en geweldige details. Ook heel mooi genaaid met het zilver garen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauw wat een schitterende kaart grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi stijvol kaartje heb je gemaakt. Ik vind je stikwerk er erg mooi bij staan. En alles past zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is een prachtig en dromerig kaartje, Sieta.
    Ik herken me erg goed in jouw verhaal. Als ik ga shopen, dan wordt alles vanuit de kaartjes maken hoek bekeken en ook vaak gekocht. ;D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw Sieta wat weer een schitterend kaartje, helemaal super!
    Als ik je niet meer zie op blogs dan wens ik jou ook hele fijne feestdagen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterende kaart met veel leuke details.
    Succes met de challenges.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaart. Heel leuk al dat zilver.
    bedankt voor je deelname bij simply magnolia
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lief engeltje met die zilveren vleugeltjes erg mooi ingekleurd. Ook het kaartje hieronder vind ik erg mooi geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. oooh this is so pretty, love it, thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday, hugs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een prachtig kaartje echt heel erg mooi joh!

    En mijn blog is verwijderd door blogger, hopelijk tijdelijk *zucht* en reageren via google kan dus ook al niet, vandaar anoniem! Fijne donderdag!
    groetjes Desirée - Scrapdees

    BeantwoordenVerwijderen
  35. beautiful card love the soft colours thanks so much for joining us at paper sundaes and simply magnolia this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke kaart: prachtig van kleur, sereen en net genoeg glitter!!! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. what a gorgeous and beautiful creation, thank you for sharing your lovely work with us at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat ben je ook weer crea met je materialen. Hoe bedenk je het ook om een tafellaken voor je kaart te gebruiken hi hi heel knap gevonden. En een super mooie kaart heb je ermee gemaakt.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Beautiful card.. loving the colors...

    Thanks for joining us at MUDC..
    happy holidays to you.......

    BeantwoordenVerwijderen
  40. WOW this is amazing, thanks so much for sharing your work with us at MDUC this week
    Hugs
    Karen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wonderful card, lovely colors and details.
    Thanks for joining us at Sketch Saturday this week.
    Hugs, Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh, wow wonderful. Thanks for joining us at MDUC this week. Hugs Janne

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een ontzettend mooi en chique kaartje. Ook voor jou en je familie hele fijne feestdagen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Beautiful card. Tilde is sooooooo sweet. Hope you can join us at crafty creations challenges again soon. bx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. This card remained me of a card which had received when I was a kid.
    Looking great, the background and the doll. Transparent business cards

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Sieta,

    wat een topkaart, ik hou zo van de kleurkeuze en de vele details.

    Fijn dat je meedoet met de simply magnolia challenge!

    Ik wens je fijne feestdagen en een mooi en creatief 2012 toe.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een mooie kaart. Dank je wel voor je deelname aan IAMC. groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wow, what a beautiful card! Thanks for playing along with us at Dream Valley.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.