Mijn Volgers

zondag 15 januari 2012

Birthday Cuddles


Hallo lieve bloggers,
Eindelijk kan ik een van mijn kaartjes hier laten zien.
Deze heb ik gemaakt voor Cynthia die vandaag jarig is, meis ook nog vanaf hier gefeliciteerd. Het magnolia stempeltje heb ik ingekleurd met copicmarkers en daarna uitgeknipt. Het DP komt uit verschillende blokje. In de voorkant van de kaart heb ik een doorkijkje gemaakt met een SB stans en de rand er omheen ook. Op de rand zitten hotfix steentjes. De hoekjes zijn met een MD stans gemaakt. Verder een bloementoef met lint, gaasje en een houten hartje er tussen verwerkt. 

Dit is de rechter binnenkant met in het midden de ovaal die door het doorkijkje te zien is. Hier verder  ook nog wat versiering aangebracht.


En dit is de linker binnenkant.

Met deze kaart wil ik medoen bij;
Anything Goes Chall.; Anything Goes
Little Darling; Favorite Color
Papertake Weekly; Die Cute Special
Ge-We Hobby; maak een vierkante kaart

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.




36 opmerkingen:

  1. Tjonge, prachtig zeg! Mooie kleuren en helemaal af!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden, Sieta. Wauw, wat leuk papier en wat leuk dat doorkijkje...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart!
    Heel leuk gedaan met het luikje, zal ze vast heel blij mee zijn.

    Leuk om weer een kaartje bij je te zien.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart heb je gemaakt sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Sieta, heel mooi dat doorkijkje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, lieve kleuren!
    En dan dat doorkijkje, gaaf idee.
    Groetjes Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart. Lekker roze!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje Sieta, schitterend gemaakt.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
    grs. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst gefeliciteerd met je grote dochter Sieta! Ik baal want ik had het zo graag willen onthouden (door de candy wisten we het wel) dus ik ga zo als een speer naar haar blog om het goed te maken.
    Je kaart (in haar kleurtje!) is enig!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve kaart! Heel leuk met dat open rondje aan de voorkant. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie kaart heb je voor Cynthia gemaakt. Prachtige bloementoef en het doorkijkje is wel heel speciaal.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supers Sieta en helemaal af!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi deze kaart met diepte. Ook mooi van kleur. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi sieta
    een erg leuke en mooie kaart zo met dat doorkijkje!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Sieta prachtig gemaakt erg leuk met dat doorkijkje ,
    ook de binnenkant is supermooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooo....Sieta een hele mooie binnenkomer.
    geweldig dat papier en die bloemenpartij.
    de binnenkant ook zo leuk erbij. maakt dit kaartje dan ook helemaal af.
    schitterend!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Sieta,

    Wat een leuke kaart mooi papier heb je gebruikt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A gorgeous creation, I love the image and its coloured to perfection.
    Thank you for joining us at Anything goes
    Hugs
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  19. this is really beautiful,love the image,bless you for playing at anything goes,this week hugs cherylxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kunstwerk! Daar zitten wel wat uurtjes in, denk ik zo.Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi
    Wat een geweldige kaart en ook de andere kaarten zijn super,
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind dit een pracht van een kaart!!! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous card :-)

    thanks for joining us on the Papertake Weekly Challenge :-)

    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waaw wat een prachtige kaart Sieta !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige aart Sieta, hele mooie kleuren en leuk met het doorkijkje! Ook een schattige Tilda erbij en prachtige bloemen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dankjewel voor je reactie op mijn blog Sieta. Ik heb je advies opgevolgd en het werkt! Bedankt!! Mooei kaarten heb je gemaakt! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat weer een bjoetie van een kaart Sieta, gave kleuren en superleuk met die doorkijk!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo sieta
    ben volger geworden wanr jij maakt prachtige kaartjes vind ze super en nog bedankt voor je hulp en je prachtige layout
    lieve groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig, Sieta. Mooie kleuren en je bloementoef vind ik het einde. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh dames in het echt is hij echt 100x mooier! Ik heb er wel een kwartier naar zitten kijken en pas toen ik het verhaaltje op je blog las mam zag ik dat er ineens stond dat je een gaasje had gebruikt hi hi dat had ik nog helemaal niet gezien dus meteen weer de kaart erbij en verrek hij zat bij de bloementoef. Er is ook zoveel te zien op de kaart dus moet hem nog maar even een keer goed bestuderen. En natuurlijk helemaal mijn kleur. Hij krijgt een mooi plekje bij mijn knutselhoekje. Heel erg bedankt mams!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow, wat een prachtig kaartje heb je voor Cynthia gemaakt. Helemaal toppie hoor! Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi hoi,
    Wat een prachtige kaart....je zult hem maar mogen krijgen...wat een boffie die Cynthia!
    Bedankt voor het meedoen met de Ge-We Challenge.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Beautiful in pinks!!!

    Thanks for joining us at Little Darlings.
    hugs....

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig kaartje Sieta, erg mooie kleuren zo bij elkaar! Je andere kaarten zijn ook erg mooi! Toppie!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.