Mijn Volgers

vrijdag 13 januari 2012

Blogger doet weer raar!!!!!!!!


Hallo allemaal,
Volgens mij is blogger weer lekker bezig grrrrrrr!
Ik ben al een tijdje bezig om op jullie blogs een reactie te plaatsen maar bij een aantal  lukt het me gewoon niet.
Klik ik op de titel dan krijg ik een wit scherm, klik ik op de naam van het blog dan krijg ik wel het start- scherm met de laatste post te zien. Maar wil ik een reactie achterlaten dan krijg ik weer een wit scherm. Ook kan ik bij die blogs niet naar oudere post gaan, ook dan krijg ik een wit scherm.
Het is zo raar dat het niet bij alle blogs is. Volgens mij is dit probleem er vanaf gisteren (12-01-2012).
Hebben jullie hier ook last van?
Dus lieve mensen, als je geen reactie van mij krijgt kan dit het probleem zijn en ik hoop dat het snel opgelost wordt.


21 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta. Ik heb het ook gemerkt. Maar ik geniet wel van je plaatje, hi, hi.Hier lukt het dus wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta,

    Zo heel af en toe is mijn blog ook in staat om zijn eigen ding te doen. Ik heb dan wel eens dat je een half scherm hebt of dat ik soms mijn volgers of favoriete blogs niet meer zie. Ik meld me dan af bij mijn blog, sluit mijn comp helemaal af (geen slaapstand ofzo) en start alles opnieuw op. Daarna aanmelden bij je blog en weg eigenwijs gedrag!

    Mocht je dat al gedaan hebben en het is nog het geval, dan kan je volgens mij een melding geven bij je blogaccount. Succes!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta,
    Heb er ook last van sinds gisteren, dacht dat het aan die langzame comp. van mij lag. Ben gelukkig dus niet de enige.
    We blijven lachen toch??????
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bij mij doet hij het zelfde kan niet bij mijn eigen blog naar de reacties toe dan loopt hij vast en inderdaad bij sommige krijg je een wit scherm echt grrrr balen grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sieta, ik las volgens mij gistereb bij iemand op het blog dat google chrome installeren het probleem oplost. Ik weet niet meer bij wie ik het las, maar wellicht kun je er op googlen.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent niet de enige met het probleem. Ik heb op aanraden van een medeblogger Google Chrome geïnstalleerd. Open je blogger via Google Chrome dan heb je deze problemen niet langer. Bij mij werkt het in ieder geval.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had het gisteravond ook, vanmorgen ook een mailtje gehad van een blog-vriendin die erover klaagde.
    Balen hé!?

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaaaa, er gaat weer vanalles mis, ze zijn dingen aan het veranderen om sneller op iemands reactie te kunnen antwoorden las ik op Blogger Buzz maar als daar elke keer zoveel ellende bij komt kijken mogen ze van mij ook ophouden met hun 'verbeteringen'
    Fijn weekend alvast, hopelijk loopt alles weer snel normaal.
    groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi
    Ik heb nu alleen nog dat ik geen berichtjes kan achterlaten bij degene die de instelling van reacties hebben staan op: onder het bericht!
    Heb zelf de instelling veranderd in pop-upvenster.
    Kan nu ook m'n eigen reactie's weer lezen.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo sieta zoals ellen zegt google chrome installeren en open je blog daar mee dan kan je gewoon weer reactie's geven.
    blogger is inderdaad lekker bezig.
    nu moet je alles weer opnieuw opslaan want je hebt geen favoriet meer maar bladwijzer.
    nou ben benieuwd als het ook lukt bij jouw.
    ik zie of hoor het wel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb er helaas ook last van :s. Soms wekt het om de pagina te vernieuwen (Ctrl en r tegelijk indrukken). Hopelijk helpt dit. Fijn weekend! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb hetzelfde probleem hier....grrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klopt allemaal en ik las dat sommigen naar Google Chrome zijn overgegaan. Maar toen ik van Internet Explorer naar Firefox switchte was het probleem ook de wereld uit dus of Blogger wel de boosdoener is?????

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgens mij ligt het probleem bij Internet explorer... Dus als je blogger via google chrome of firefox opent zul je geen problemen hebben!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is bij mij ook zo maar gaat mischien wel over hoop ik wat heb je weer een prachtig setje op je blog een beatyyyyyyyyyyyy

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb deze problemen niet, maar ik heb sinds gisteren wel kleine letters in het reactieveld, en de tijd klopt ook niet....
    Hoop dat je snel een oplossing vind voor dit vervelende probleem...
    Fijn weekend.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha die Sieta, heb er ook last van. Alleen bij degene die een pop-up scherm (net als jij) hebben daar lukt het wel om reacties achter te laten. Heeft vast te maken met de antwoord modus die ze in de reactievelden hebben toegevoegd (hoezo verbetering). Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. he wat goed van je ik hoop dat het voor je straaks alles weer goed is fijn weekend liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,
    Merkte net bij mijn eigen blog dat ik de reacties die zijn gegeven op mijn bericht niet kan lezen, inderdaad een wit scherm, maar kan nu bij jou wel reageren.
    Tja... misschien toch ook over naar google chroom, al schijnt dat daar mijn bloglayout er raar uit ziet...
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, dat had ik in het vroeg van de avond ook, nu is het over.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sieta!

    Ik had vorige week net hetzelfde probleem, en nu deed blogger ook weer raar. Iemand had in een post geschreven dat het waarschijnlijk aan Internet Explorer lag en niet aan blogger.

    Waarschijnlijk heeft deze persoon geluk want nu gebruik ik Firefox en heb ik geen problemen.

    Technologie is toch zo iets mooi als het werkt, hihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.