Mijn Volgers

woensdag 25 januari 2012

Especially for you


Hallo lieve bloggers,
Hier ben ik weer met een nieuwe kaart.
Bij Scrap-Cards Challenge Blog hebben ze een uitdaging om een kaart te maken met een van de drie plaatsjes. Ik heb voor deze gekozen, hij past op dit moment wel bij mij.( ik ben zelf op dit moment druk aan het breien en haken voor het poekie project hihihi)
Het plaatje heb ik afgedrukt op struktuur cardstock, dit geeft een beetje het effect van een schilderij.
Het plaatje is gemat op creme en bruin cardstock. Het DP komt uit een blokje van de Boekenvoordeel. Alle randen heb ik oud gemaakt en met pumice stone bewerkt. De tekst is een stempel van Humphrey's Corner Collection. Verder wat bloemetjes met wondgaas eronder, een hoekje en hotfix steentjes erop gemaakt.
En nog een heeeeeel klein breiwerkje tussen de bloemetjes, gemaakt op twee cocktailprikkertjes. Pffff het was even een priegel werkje, maar ik moest en zou het op de kaart hebben.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij;
Scrap-Cards Challenge: Creatie met 1 van de 3 foto's
Elke kaart een feestje: Kleuren schema
Creative Inspirations; Anything Goes
Simon Says Stamp; Anything Goes

Bedankt voor al jullie lieve reacties, altijd erg leuk om te lezen en tot de volgende post.




37 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan zeg! Extra inspiratie voor mij, want ik wil ook nog met een van die plaatjes aan de slag. het plaatje vraagt inderdaad om zo'n breiwerkje. Heel leuk tussen de bloemen gemaakt. Helaas kan ik nauwelijks breien, dus dat gaat me niet lukken.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Sieta! Ik ben dol op de oude vintage stijl, dus dit is een challenge waar ik, als ik zin en tijd vind, zeker aan mee ga doen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig vintage kaartje Sieta, is voor mij ook al weer even geleden dus misschien ga ik er ook wel mee aan de slag.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje
    zie je al helemaal zitten en breiend grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw zeg wat mooi in prachtige lieve kleurtjes!!!
    Haken....... ik heb het dus afgelopen weekend geleerd van mijn moeder en wat is het leuk om te doen zeg, ga van de week mijn eerste haakwerkje op mijn blog zetten, nog een verslaving erbij :)
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Sieta!! Laat ik nu het plan hebben dit zelfde plaatje te gaan gebruiken en een kaart voor mijn breiende/hakende vriendin te maken, leuker kan toch niet????

    Fijne dag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige layout zeg! Helemaal top, plaatje is prachtig en dat breiwerkje is super! Geinig, hartstikke leuk idee.
    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje en wat een leuk breiwerkje op de kaart .
    Knap hoor zo.n priegelwerkje.


    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart!
    Ik ben niet de eerste die het zegt, maar toch wil ik het even kwijt. Dat brei werkje is echt helemaal top!!!
    Een prachtig extra detail bij je bloementoef.
    Dat ga ik je misschien wel een nadoen....

    Leuk dat je met dit kaartje ook meedoet met de challenge van AnMaCreatief!

    Lief Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Sieta en dat breiwerkje is gewoon geweldig !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb even op de foto geklikt om je breiwerkje te bewonderen. Pfff dat was zeker en gepriegel maar wel heel leuk op de kaart en past perfect bij het plaatje!! Een heel mooi en lief kaartje!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mams jij hebt je best gedaan! Enig dat kleine breiwerkje dat geeft het echt de finishing touch! Succes met de challenges!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi sieta
    werkelijk een erg lieve kaart en zo leuk met het breiwerkje in haar handen,dus voor jou erg toepasselijk:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sieta

    Wat een sjieke kaart prachtig gemaakt en leuk dat breien ik wil het ook leren voor jou een makkie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow die heb je schitterend gemaakt sieta, super vintage kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje, en dat breiwerkje, suuuuper!
    Je ziet misschien dat ik me opnieuw als volger bij je heb aangemeld, dit keer met het account van mijn kaartenblog. Zo sta je ook daar in mijn leeslijst ;)
    Ik ga eens een kijkje nemen op dat challenge blog, lijkt me wel leuk!
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Sieta wat een gaaf kaartje heb je gemaakt en dat breiwerkje super!!!!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige vintagekaart, ik vind je breiwerkje helemaal geweldig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creatie en je mini breiwerkje is super. Bedankt dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke vintagefoto is het en je hebt er een prachtige kaart bij gemaakt, super! En dat breiwerkje vind ik echt heel leuk.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart Sieta! Mooie kleuren, leuk plaatje en geweldige details, vooral het breiwerkje vind ik super leuk! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw Sieta, dit is genieten. Wat een pracht kaart.
    En dat breiwerkje is helemaal te wauw.'Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt een schattig en mooi kaartje gemaakt.
    Bedankt om mee te doen met de challenge van EKEF.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart Sieta, en dat breiwerkje erbij vind ik helemaal geweldig!! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig weer, Sieta!! Schitterend zoals je de bloemen verwerkt hebt en het gaasje. Haak en brei ze nog, haha!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt. Je breiwerkje vind ik erg leuk. Het is een prachtig geheel.
    Bedankt voor je deelname bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel erg mooi, Sieta! Wat een schitterende oude vintage kaart.
    Bedankt dat je meedoet met de EKEF! uitdaging.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart en een super leuk verhaal! Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Such a lovely card with the image and the soft color combo. Adorable creation.

    ppc expert

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful card, so very pretty.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaart is dit geworden, dat breiwerkje is leuk bedacht!
    Dank je wel voor het mee doen met EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, wat een schitterende kaart! Dat breiwerkje is helemaal geweldig...
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beautiful card, love the image. Thanks for joining us at Creative Inspirations this week.
    Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat is dit kaartje mooi zeg, prachtig!!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. very classy card, and the colors are great too. i love the accent on this card.
    web design ventura

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.