Mijn Volgers

vrijdag 13 januari 2012

Even een aanvulling op mijn vorige post


Hier ben ik nog even weer.
Op ons lappie heb ik Google chroom staan, ik had hem een tijd geleden erop gezet toen blogger ook al aan het donderen was, maar nog nooit gebruikt. Dus ik naar beneden en de laptop aan gezet en daarna mij blog opgestart met Google Chroom en wat kan ik nu????, jullie raden het vast al, reageren op de blogs waar ik met igoogle niet kon reageren.
Dus wat doet deze meid, ja ja Google Chroom om haar eigen computer zetten.
Hopelijk ben ik dan nu en in de toekomst vrij van blogger-gedonder hihihi.


14 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,

    Ik dacht gisteren al ik heb nergens geen last van maar nu snap ik waarom, ik gebruik altijd al googlechroom..
    Vandaar!

    Succes ermee,

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh jaaa... dat is het ja.... inderdaad... nu je het zegt... Het begint weer te dagen :D dat is inderdaad wat mijn mannetje toen ook tegen mij zei... Pfff ook suf van mij zeg ;)

    Goed dat je het zelf opgelost hebt zeg!! Je kan jezelf een echte wizz noemen hahaha!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb net google crome er opgezet maar ik merk niets geen verschil hoe kan ik dan blog open in crome want ik kan nog steeds mijn reacties niet lezen grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb crome ook geinstaleerd maar zie geenverschil wat doe ik verkeerd kan nog steeds mijn reacties niet lezen grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jans mail mij maar even, dat zal ik het je proberen uit te leggen.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op verschillende blogs las ik dat ze problemen hadden. Ik gebruik ook al een poosje google chrome en heb dus nergens last van.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Help!!! ik heb ook dit probleem..
    Heb google chrome er al op gezet maar, niks,noppes,nada,ik kan nog steeds geen reaties lezen of geven.
    Sieta, wat doe ik fout??? Je heb me al eerder geholpen, kan je me weer ..... uit de nood helpen.
    groetjes Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry, daar ben ik weer. Ik heb m'n reactieveld op een pop-up pagina gezet, net als jij en nu kan ik m'n reacties wel lezen. Ook een tip!!!
    groetjes Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blij dat het probleem weer is opgelost.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb het er ook vanavond opgezet en ik vlieg over de pagina's om overal reacties achter te laten!
    Kijk, dit is pas leuk!!! Hiervoor zat je minimaal een half uur te tobben om ergens wat achter te laten.
    Super toch??
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had ook last en had al gelezen van Google chrome. Ik heb hem vanmorgen geinstalleerd en mijn computer is ineens veel sneller en ik kan ook doortypen zonder dat ik elke keer moet wachten tot er weer een paar letters zichtbaar zijn. Ook zijn de berichten veel sneller gepubliceerd. Heerlijk als het gewoon werkt! en vooral SNEL.Bedankt! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sieta, Ook ik krijg het niet voor elkaar om Google Chrome te installeren. Ik heb het nu geloof ik al tig keer gedaan, maar hij start niet op met Google Chrome.
    Ook ik kan op heel veel blogs niet komen.
    Grrrr.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het lag niet aan google chrome, want dat heb ik.
    Ik zat er over te verzinnen om het er af te gooien, maar net las ik dat anderen ook problemen hadden. Het lag dus niet aan GC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had hetzelfde probleem bij mijn fotoblog. Ik heb wat instellingen veranderd. Ik heb daar nu net zo'n pop-up als jij hebt en na lukt het weer. Dus even naar instellingen als hij niet meer opent en daar het een en ander veranderen. Groetjes Janny
    P.S. Het heeft volgens mij wel met google zelf te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.