Mijn Volgers

zaterdag 7 januari 2012

Even rustig aan


Hallo lieve bloggers,
Zoals jullie misschien al wel gemerkt hebben is het hier op mijn blog een beetje rustig.
Ik zit niet stil hoor, ben achter de schermen druk bezig en een kaartje maken komt er niet echt van. Ook de komende tijd zal ik hier waarschijnlijk nog geen nieuwe creatie plaatsen. Ik maak er wel wat maar kan ze nog niet laten zien.
En waar heb ik het zo druk mee zullen jullie wel denken, nou met het Poekie project, zoals je hier boven kan zien  heb ik de volgende konijn klaar en ik heb nog wat klaar liggen wat nog in elkaar gezet moet worden. Dit doe ik zo tussen de bedrijven door, in de verloren uurtjes.  Dan heb ik nog een paar Layout opdrachten, waarvan die van Tineke, die inmiddels klaar is. Hier gaat enorm veel tijd inzitten en (helaas) kan ik maar één ding tegelijk.
Dus lieve mensen heb nog even wat geduld, de kaartjes (creaties) komen er straks weer aan.
Voor nu wens ik jullie nog een fijn weekend en tot de volgende post maar weer.


18 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,
    wat mooi van je dat je knuffels gaat maken voor het goede doel !
    Ik denk dat iedereen met momenten even wat minder tijd heeft voor het bloggen, we zien je vanzelf wel weer terug verschijnen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt een leuke mooi knuffel gemaakt sieta.
    en je kaarten zien we vanzelf verschijnen of creaties als ze klaar zijn.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die mooie kaarten van je komen wel weer Sieta maar die knuffels van je zijn helemaal op op te vr........!! Wat zullen de kindjes daar blij mee zijn en ik baal dat ik zoiets niet kan.
    Ik heb net Nellie's blog gezien.....je bent een kanjer!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie knuffel gemaakt Sieta nou je achtergrond werk staat op mijn blog hoor heel veel dahk je bent een schat

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie knuffel en je vind vanzelf weer de tijd om mooie kaarten te maken en showen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi sieta
    je moet maar denken alles op zijn tijd!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog de allerbeste wensen voor JOU in 2012-maak er wat moois van en succes met je project-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb net even gekeken bij Tineke: wat een mooie lay out. Mijn komplimenten, hoor.
    Groetjes, ADRIANA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig knuffeltje heb je gemaakt zeg!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben jij toch een schat, het Poekie project, lay-outs op verzoek maken..... Ik vrees dat jij het heel druk gaat krijgen zo. Hopelijk kun nog tijd vinden om kaarten te maken. Ik kijk er in ieder geval weer naar uit. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een bezig bijtje, wat is je knuffel schattig! Knap hoor dat je die ook kan maken. Enne je kaartjes komen wel weer, alles op zijn tijd toch.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi die Sieta,
    Wat een goed project is breien voor Poekie. Zijn dat kinderen in het ziekenhuis of ergens in het buitenland? Ik heb ook een vriendin die poppen maakt. Ik weet niet of zij er soms over heeft en wat voor dat project kwijt wil? Je kaartjes bij elkaar zijn erg leuk geworden. Vooral die oude man met baard en klok is een super stempel.
    Als je een afdrukje wilt sturen dan graag?
    Een heel goed en "niet alles tegelijk"2012 en gezellige groetjes van Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo Sieta, ja meis, je kan maar een ding tegelijk he? maar ik geniet elke keer weer van al je mooie dingen, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige knuffel heb je gemaakt Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allereerst de beste wensen voor een gezond, gelukkig en vooral creatief 2012. Je knuffel is super leuk; wat goed dat jij je voor dit Poekie project inzet. Ik realiseer me dat ik ook een van degenen ben die je van de kaarten weghoudt, maar ben wel heel blij dat je het voor mij wilt doen. Ook hoop ik dat ik vlug weer van je creaties te mogen genieten. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. druk druk druk hihi, ach wel met allemaal leuke dingen gelukkig! Je poekie is schattig joh, echt lief!
    En bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, tja wanneer weer normaal, wist ik het maar. ik moet nu regelmatig bloed prikken, maar gelukkig hoef ik niet levenslang medicijnen te slikken, dus we hopen dat het maar snel voorbij is!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Sieta!!

    Je hebt maar 2 handen en bent ook maar een mens zoals wij allemaal, helemaal niet erg hoor dat we even moeten wachten.

    Doe wat je moet doen en je creaties zullen we wel voorbij zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig konijn. ik ben benieuwd wat je van mijn wol gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.