Mijn Volgers

dinsdag 17 januari 2012

Ho ho ho


Hallo lieve allemaal,
Mijn eerste kerstkaart van dit jaar is klaar, ben ik vroeg of niet hahaha. Ik wil weer proberen om minimaal 1 kerstkaart per maand te maken, net als afgelopen jaar. Deze kaart heb ik gemaakt met een digi van MoManning "Ragged Santa". Voor de kaart heb ik wit cardstock gebruikt, daarop rood cardstock gemat en daar weer bovenop DP van Memory "Mistletoe" en alle randen gestikt. Het afdrukje ook op rood cardstock gemat en doorgestikt.  Verder nog een randpons van MS gebruikt en wat creatables. De letters zijn met een stans van Tim Holtz gemaakt. Nog wat plakparels en knopspelden erop.
Voor het inkleuren heb ik de volgende copics gebruikt;
E00-01-11-40-41-43-44-70
R20-24-27-29-39
T0-1-2
C4-5-6
Met deze kaart wil ik graag meedoen bij;
DP Challenge; Clean & Simple

Fijn dat jullie weer langs komen en een reactie achter laten, ik lees ze met veel plezier.
Tot de volgende post.



28 opmerkingen:

  1. Wat een goed voornemen!
    Deze kaart is erg mooi zeg, super gedaan. Rood doet het natuurlijk altijd goed als kerstkaart en deze digi is er geweldig bij!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meer op tijd kun je niet zijn, haha. Tis een plaatje Sieta!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed voornemen Sieta en de eerste is al vast een super leuke!!!

    Fijne avond, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sieta
    een erg gezellig en warme kerstkaart en volgens mij kan je nooit te vroeg beginnen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent er zeker snel bij en het is een mooie! Ik doe er niet aan, nu al weer kerstkaarten maken, vind het wel knap dat jij het doet.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart, Sieta.
    Mooie kerstroos heb je ook gemaakt.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super kerstkaartje ik vind hem helemaal geweldig kaart en santa.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed voornemen zeg!! En een super kaart!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie leuk Sieta, en wat een goed voornemen met je kerstkaartjes iedere maand één, minder stress aan het einde van het jaar.
    gr.Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed van je dat je alweer bent begonnen. Het is een pracht van een kerstkaart.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Sieta ik vind hem schitterend en je bent goed bezig, hoop dat je het kan volhouden!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie eerste kerstkaart hoor. Tja je kunt niet vroeg genoeg beginnen. Maar ik vind het wel een heel mooi voornemen om een kaart per maand te maken. Moet ik ook maar eens gaan doen. Heb ik er in ieder geval 12 aan het einde van het jaar.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jet eerste is alvast weer een hele mooie! Het is ook 1 van mijn goede voornemens hoor...eens op tijd beginnen!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die is toch al mooi klaar je eerste kerstkaartje en wat een pracht exemplaar!! Zelf heb ik ook het voornemen om elke maand een kerstkart te maken maar af mij dat lukt...............

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent zeker mooi op tijd, is dit jaar ook mijn voornemen scheelt straks een hoop tijd. Je eerste kerstkaartje is erg leuk geworden, super deze digi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij bent er goed mee bezig mam en wat is ie leuk. Heel erg kerstachtig met dat rood!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is supermooi geworden! Je nooit genoeg kerstkaarten hebben....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een super voornemen. Het eerste kaartje is prachtig geworden!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige vroege kerstkaart. Mooi stempeltje van MoManning!
    Helemaal leuk!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een goed voornemen, misschien moeten wij dat ook eens doen.
    Je kaartje is prachtig.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een vroege kerstkaart hij is heel mooi.
    Heel verstandig om elke maand een kerstkaart te maken is eigenlijk nog niet zo'n gek idee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kerstkaart, ik vind deze kerstman ook zo super leuk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha die Sieta, wat een supermooi kerstkaartje en een ontzettend goed voornemen. Ik ben het ook van plan en voor deze maand is het al gelukt ;-) Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha wat geinig om weer eens een kerstkaart voorbij te zien komen. Erg leuke kerstkaart! Vind de stempel ook helemaal top! Ook nog bedankt voor je leuke reactie op mijn melkpakje van de week.

    groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende kaart Sieta je bent zeker vroeg maar het is een snoeppie van een kaart oh ja alles is gelukt hoor kan weer reageren

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. What a fun card this is! I love the red and white color scheme!Glad you joined us in Mo's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a fun card! I love this Mo image...and your coloring is stunning! Thanks so much for joining us this week at Mo's! hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.