Mijn Volgers

donderdag 19 januari 2012

'k ben zo trots op mezelf


Hallo allemaal,
Daar ben ik even weer.
Ik wilde jullie toch even mijn kunstwerkje laten zien hihihi.
Zoals de titel al aan geeft kan ik met trots deze sleutel/tas hanger aan jullie laten zien.
Ik ben bezig met het Poekie project en daarvoor maak ik knuffels en zo, voor kindertjes met die vreselijke ziekte. Ik heb inmiddels al twee konijnen gebreid en breien gaat mij beter af dan haken.
Ik begin altijd met b.v 10 steken en eindig dan met 20 steken hahaha.
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken, want er zijn zoveel leuke haakpatroontjes, waarvan deze er een is.
En dit is het resultaat geworden. Is het geen schatje geworden?
Ik had hem al gehaakt en heb hem vannacht in elkaar gezet op mijn werk. (ja wat doe je anders in je pauze, als je niet van de werkvloer kan en mag) En vanmorgen, bij de overdracht, natuurlijk even aan de collega's laten zien en heb direct al een opdracht voor nog een om te maken. Dus hij valt in de smaak hahaha.
Bedankt dat jullie even de tijd nemen om deze post te lezen en als jullie ook mee willen doen aan dit project, graag zelfs. Laten we met z'n allen proberen een glimlacht op de gezichtjes te krijgen van deze zieke kinderen.
Tot de volgende post.

34 opmerkingen:

  1. oh Sieta wat een dotje wou dat ik het kon ging ik meteen aan de slag voor die kinderen het is prachtig meis wat je doet

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Het is erg goed gelukt!
    Ik ben ook al een paar keer begonnen met haken (amigurumi), maar het lukt me gewoon niet! Ik snap zelfs nog altijd niet hoe je een gewoon balletje haakt :-( Daar ligt mijn haaknaald nu ;-)
    Wel knap dat je je inzet voor zo'n project.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een snoepie zeg, erg leuk gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!
    En ook super dat jij je inzet voor het goede doel. Ikzelf doe dat ook, maar dan een ander doel... Mensen beseffen vaak niet hoe leuk en dankbaar het is om dit werk te doen! Ook met een hobby ben je prima is staat om er iets goeds voor ander mee te doen.

    Wat goed dat je dit deelt en op het blog zet! Wie weet stimuleer je op deze manier nog meer mensen!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje zeg heel mooi gehaakt hoor grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje!!!

    Proficiat met je prachtprestatie!!! Ik wou dat ik dit kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zij is zoooooo lief !! Schattig.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje, heb je ook al het boekje gelukkigspoppetjes haken gezien is ook zo leuk.
    Groetjes Ellen40

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach wat een schateke sieta.
    heel mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat is ie mooi en lief. Wat goed dat je dit doet voor die kindjes....ze verdienen het!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou daar mag je zeker trots op zijn, wat een SCHATJE!!! Doe het je niet na, echt heel mooi gemaakt/gehaakt:))



    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel schattig Sieta, zou ik ook wel aan mijn tas willen hebben. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh Sieta wat een schatje. Waar haal ik dat patroon vandaan, is dat ergens te bestellen, want ik denk dat ik dat ook wel kan. En ik wil best meewerken aan zo'n mooi project.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O wat een lieverdje zeg !
    Daar ben ik echt helemaal weg van !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is echt heel mooi geworden. Wat knap zeg. Ik vind het een mooi project, maar ben niet zo goed in knuffels maken. Gelukkig lukt het jou wel.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is die leuk geworden. Dat roze jurkje maakt het helemaal compleet.
    Ook ik ben net als mijn overbuuf Saskia geen handig type op het gebied van knuffels maken.

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een dotje Sieta! geweldig goed gelukt. Wat ontzettend gaaf van je dat je dit voor t goede doel doet!
    Ben benieuwd naar de andere resultaten :)

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sieta, wat een geweldig mooie sleutelhanger heb je gemaakt zeg! Het is dat ik niet kan breien nog kan haken anders deed ik beslist met je mee!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een schatje. Ik ben trots op jou dat je je voor dit supergoede project inzet. Ik ga proberen om ook nog iets te doen. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij ziet er heel lief uit, goed initiatief. Als ik het kon had ik graag meegedaan. Maar kan helaas niet zo goed breien.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is het goed gelukt,knap hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuk, ze heeft wel iets weg van hello Kitty.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hallo Sieta
    wat een leuke sleutelhanger en wat knap vna je dat je dit doet voor deze kinderen
    ik doe mijn petje voor je af
    nog een fijne dag
    marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een snoepie van een sleutelhanger Sieta en toppie dat je dat doet voor die zieke kinderen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een dotje en direct al weer een bestelling dus dat zegt genoeg Sieta!!
    Ik heb de Poekiesite aan een vriendin door gegeven. Helaas vecht ze zelf als sinds april tegen die ellendige ziekte -het zat opeens echt overal - maar ze knokt door en handwerkt heel veel om haar zinnen te verzetten en breit aan de lopende band vestjes, truitjes en shawls voor haar kleinkinderen. Van de restjes had ze nu poppen gemaakt, zooooo leuk dus ik denk dat er binnekort wel hele mooie dingen naar Poekie zullen gaan!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schatje! Heel mooi is ze geworden en wat goed dat je dit maakt voor die kinderen. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier mag je echt trots op zijn, het is een schatje. Ik vind het geweldig van je dat je poppetjes haakt en breit voor die zieke kindertjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh mam wat een schatje daar maakt je vast een klein meisje heel erg blij mee!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je dat leuk gedaan. Daar mag je echt trots op zijn.
    Ik ga me gelijk aanmelden als volgenr van je blog. Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super sleutelhanger!
    Je project is super, helaas kan ik je niet helpen, haken is iets wat ik jammer genoeg niet kan.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. oh ik vind hemecht super geworden joh, lukt mij nog steeds niet! ZOu het maar bij haken houden hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw Sieta, wat een lieverdje. Groot gelijk om tijdens je nachtdienst hieraan te werken, haha!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ooooooooohhhhhhhhhh, wat mooi! Zo knap van je!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.