Mijn Volgers

woensdag 18 januari 2012

Maisie_Caroling


Hallo allemaal,
Hier ben ik nogmaals met een kerstkaart. Ik had zo de smaak te pakken hihihi, dat ik er nog maar een gemaakt heb.
Weer heb ik een prachtige digi van MoManning gebruikt en deze heet Maisie_Caroling.
Voor mijn kaart heb ik een sketch gebruikt.

Het afdrukje heb ik met copic markers ingekleurd en uit gestanst met een SP stans.
Verder heb ik DP gebruikt van Maja Design "Vintage Winter". Houten sterretjes, creatables, hotfix steentjes en een tekst stempel van Nicole.
Hier zijn de copic nummers van de kleuren die ik gebruikt heb;
E 00-21-31-33-34-43-35-41-42-44-47-51-93
B 91-93-95-97
R 00-93
W 0-1-2
Met deze kaart wil ik graag meedoen bij;
Anything Goes; Anything Goes
Craftyhazelschristmaschallenge; Use a digital image and/or paper

Zo dit is voorlopig even mijn laatste kaartje, ik ga even weer wat nachtjes werken en dan komt er van knutselen weinig terecht.
Bedankt voor al jullie leuke reacties, ik lees ze met veel plezier.
Tot de volgende post.




32 opmerkingen:

  1. Weer een prachtig kaartje! Leuke digi en papier.
    Werkse...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat je nog zo in de goede sfeer zit om zulke mooie kerstkaarten te maken Sieta! Hier even op een laag pitje (niet dus!!) maar daar ga echt ik wat aan doen.
    Werkse, hoop dat je niet al te slecht weer hebt waar je door moet!
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mo Manning blijft leuk!! Ik vindt deze digi's zo gaaf, heb er dan ook al een behoorlijk aantal. Maar je kaart is weer heel leuk, lekker om er al weer een paar kerstkaarten op voorraad te hebben.
    Werkse vannacht, liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart sieta, hele mooie digi en ingekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat weer een mooie kaart Sieta, de kleuren vind ik helemaal super!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent goed bezig Sieta, weer een prachtig kerstkaartje! Werkse maar weer.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kerstkaart Sieta! Mooie winterse kleuren en een lieve afbeelding. Ook de kaart in je vorige post is super!! Ik had ook de voornemen om door te gaan met de kerstkaarten maar ik heb er (nog) geen zin in! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta,
    wat een prachtige kerstkaart en je hebt gelijk hoor, je bent gelijk goed vertrokken he !
    Nog goed werken dan de rest van de week he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaarten heb je allemaal gemaakt joh de afgelopen dagen, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve kaart! Heel mooie kleuren en lief afdrukje. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige kerstkaart! Blijft toch ook mooi hé?! Al die mooie sfeerelementen en prachtig papier.

    Werkse!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi zo in het blauw. En die prachtige digi heb je dan ook prachtig gekleurd. Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi sieta
    je kaart ziet er prachtig winters uit! leuk in deze mooie blauwe kleur!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love the blue and white and such a sweet image - thanks for joining in my CHNC challenge 55 - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent goed bezig Sieta! Een hele mooie kaart in super leuke kleuren.
    Werkse!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwie wat een schitterende kaart. Mijn complimenten voor je afdrukje. ZO mooi gekleurd en prachtig bijpassend papier gebruikt.
    Succes met je nachtdiensten.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sieta,

    Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt.
    Ik vind de stempel helemaal super.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sieta, wat een supermooi kaartje weer. Succes met werken. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig mooie kaart, Sieta.
    Ik ben ook helemaal gek van de digi's van Mo Manning.
    Werk ze.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kerstkaart of niet ik vind het een prachtige kaart. Tenslotte kan je er niet vroeg genoeg bij zijn. Vooral als je er veel moet versturen toch...!! Geweldig leuk stempeltje is dit. Overigens heb ik ook google chrome geinstalleerd en nu kan ik weer een berichtje bij je achterlaten.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh wow this is just gorgeous just love the colours and beautiful detail,bless you for playing at anything goes this week hugs cherylx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gezellig he om nog steeds kerstkaartjes te maken?? Ik doe het ook nog hoor en ook nog wintersekaarten. Heerlijk. Ik vind je kaart dan ook helemaal TOP!! Gave sketch. Werk ze nog en tot een volgende keer. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaartje is erg mooi geworden, prachtig papier en leuke digi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart, Sieta. En wat heb jij mooie papiertjes gebruikt. Hele mooie kleurtechniek en ook mooi afgewerkt.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is ie mooi Sieta.
    Je haakwerk ziet er ook super uit hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig kaart!!! Zo mooi ingekleurd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een ontzettend mooi kaartje!
    Alles past zo goed bij elkaar!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Such a beautiful creation! Thank you so much for joining us at Anything goes. Please join us again Tuesday 24th Jan we have something special in store..
    Hugs
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow what a gorgeous card, I love the cool blues and you've coloured that adorable image beautifully. Thanks for joining us at Christmas Challenges with sketches and good luck
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooi kaartje Sieta! Mooi papier. Bedankt voor het meedoen met de challenge van CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.