Mijn Volgers

donderdag 26 januari 2012

Theezakjesswap


Hallo allemaal,
Bij de Nederlandse Swappers hadden ze een theezakjesswap waaraan ik heb mee gedaan.
Mijn swapmaatje was Rianne en dit is wat ze voor mij heeft gemaakt.


Heeft ze dit niet prachtig gemaakt?, vooral het plaatje vind ik heel toepasselijk. En natuurlijk zit er heerlijke thee in wat ik vanmiddag meteen al heb uitgeprobeerd hihihi.
Rianne nogmaals heel erg bedankt voor je mooie swap.
En dit heeft ze van mij ontvangen.
Ik heb een theabook gemaakt en dit de rugkant van de houder waar het boekje inzit.
Dit is de voorkant van de houder
Dit de achterkant van de houder.
En dit de bovenkant.
Nu nog het boekje zelf.
Dit is de rugkant van het boekje.
En dit is de binnenkant van het boekje met de thee erin.
Het was weer een erg leuke swap om aan mee te doen en ik kijk al weer uit naar de volgende.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.










24 opmerkingen:

  1. Wauw wat hebben jullie wat moois gemaakt!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat een leuke swap geweest, heb al verschillende theedoosjes voorbij zien komen,maar ik vind die jij gemaakt hebt toch wel heel erg mooi, zonde om weg te geven (lol)
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke swap heb je gekregen en wat een ontzettend mooie creatie heb je zelf gemaakt. Helemaal super. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige swap heb je gemaakt en inderdaad een heel leuke swap ontvangen !
    Wel leuk he, je stuurt wat en je krijgt wat !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat superleuk Sieta allebei, ik ben niet zo gek op thee hihihihihi!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn dit twee schitterende creaties.
    Beiden anders, maar met liefde en aandacht gemaakt. Dat is ze wel aan te zien.
    Jouw modelletje is er ééntje om te onthouden. Wat staan die vlinders er mooi op.
    Bedankt voor dit leuke idee.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woow wat hebben jullie beide er iets moois van gemaakt! Ieder een eigen stijl,leuk om te zien.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat mooi zeg, echt heel erg prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige creatie's hebben jullie gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De swapdames verwennen elkaar enorm maar jij hebt wel weer iets heel erg moois gemaakt Sieta, in een woord prachtig!!! Heb je daar een beschrijving van?
    Ik heb net even op je Poekiesite gekeken, wat heb je al veel gemaakt en het een nog leuker dan het andere! Zijn het geborduurde boekenleggers met Winnie etc. er op?????

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi sieta
    erg leuk om twee van die mooie dingen van de theeswap te zien,dat is voor jullie echt genieten!'

    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een prachtige gemaakt. Altijd leuk om met thee te knutselen:-)
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjonge, jullie hebben elkaar verwend zeg!! Super leuke swap! Mooi gemaakt Sieta!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sieta

    Wat een mooie creatie heb je gekregen die van jou is een om goed in mijn hoofd te houden in een woord schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat hebben jullie leuke dingen gemaakt zeg.
    Jou creatie heb je ook weer prachtig gemaakt!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow, prachtig hoor. Ik vind ze allebei erg origineel!
    Hartelijke groet, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke creaties met theezakjes. De creatie die je gekregen hebt ziet er heel mooi uit maar die van jij gemaakt hebt is echt supers. Wauw wat een werk maar het geheel is zooo mooi. Ook leuk om een fotoboekje van te maken. Ik ga het idee onthouden.
    Fijn weekend.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk kaartje, heel origineel modelletje.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw...allebei schitterende werkjes!!
    dit is wel een hele leuke swap idee.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer blijkt dat je met een opdracht alle kanten op kan. Het zijn twee heel verschillende creaties, ieder met zijn eigen uitstraling!!
    Heel erg mooi gedaan...

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het zijn allebei super mooie creaties met allebei super mooie details! Jou vlinder vind ik zo mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat hebben jullie allebei een prachtige thee verrassing v oor elkaar gemaakt. Super!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ooooohhhhhhhhh, wat prachtig, je hebt weer heel erg je best gedaan met een supermooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.