Mijn Volgers

woensdag 1 februari 2012

1e Challenge bij de Creatieve Zeebra


Hallo lieve bloggers,
Vandaag begint de 1e challenge bij de Creatieve Zeebra, waar ik een van de designers bij ben.
En dit is mijn uitwerking ervan geworden.


Ik heb het mezelf niet echt gemakkelijk gemaakt door voor een mannenkaart te kiezen.
Maar het was een hele uitdaging om deze kaart te maken. Ik had al een persoon in gedachten voor deze kaart  en die houd dus helemaal niet van die volle en drukke kaarten, ben ik via z'n vrouw te weten gekomen.
Hij moest een keer meehelpen om uit verschillende kaarten een winnaar te kiezen en dat kon hij maar moeilijk doen omdat het "dames" kaarten waren. En wij houden ervan om zoveel mogelijk op een kaart te verwerken hihihi. Dus op deze kaart geen ingekleurde stempel  en toeters en bellen, maar mooi DP van Makingmemories "Black&White" en  BoBunny "Timepieces" gebruikt. De circels zijn gemaakt met SB Circle en Lacey Circles. Voor de kaart zelf heb ik wit glans en zwart cardstock gebruikt.


En dit is een binnenkant geworden. Voor de randjes heb ik een MS pons gebruikt. Een label gemaakt met een tekststempel van MD erop, een bedel aan een touwtje eraan vast gemaakt.
Wil je ook aan deze challenge meedoen kijk dan hier, je kunt tot 14 februari 20.00 uur je inzending insturen.
Ik zou het heel fijn vinden als je meedoet en kom dan ook graag  je creatie op je blog bewonderen.

Dit was mijn eerste post vandaag, ik kom zeker vandaag nog wat posten.
Tot dan en alvast bedankt dat je bij deze post langskwam.







18 opmerkingen:

  1. Het is je goed gelukt Sieta, prachtig mannenkaartje, en wat leuk dat we heel verschillende creaties hebben gemaakt bij dezelfde foto.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, echt heel sjiek!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta,

    Wat een mooie kaart is het geworden. Een mannenkaart vind ik zelf erg moeilijk.

    Veel liefs,
    Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind em weer prachtig! Ik ga zeker meedoen!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige herenkaart heb je gemaakt.
    Die zijn altijd wat moeilijker om te doen, maar deze is zeker goed gelukt.
    Ik zal zo eens gaan kijken naar die challengeblog, wie weet kan ik een gaatje vinden...

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje en volgens mij geslaagd voor en man hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het blog en onze samenwerking als DT-leden, mooi uitwerking van de opdracht, zeker goed voor een man, zo met de klokken.

    Gr, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sieta, wat is dit onwijs mooi papier zeg!! Prachtig kaartje voor een man en erg mooi de klokken in het midden. Veel plezier bij het nieuw challenge blog.


    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gave kaart zeg! en een mannenkaart is al zo moeilijk om te maken.. maar jij hebt dat super gedaan hoor!!
    leuk ook om te zien dat we van 1 zelfde foto allemaal wat anders gemaakt hebben

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi sieta
    voor jou niet makkelijk geweest maar de kaart si dan supermooi geworden en erg leuk met al die klokken
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zal wel even piekeren geest zijn Sieta maar van een zebra naar dit eindproduct, hoe kom je er op!! Een super kaart!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook deze is supergaaf meid en ook hier allemaal zo verschillend! Door een misverstand staat die van mij er nog niet bij maar als het goed is komt ie er vanavond ook nog bij te staan!

    Groetjes Tineke
    p.s. ik heb hem wel alvast op mijn eigen blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heey Teamy wat een leuk kaartje heb je gemaakt,.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sieta, wat een prachtige mannenkaart. Kwam toevallig dit klokkenpapier tegen in een tijdschrift; het is van Bo Bunny en heet timepieces. Ga eens kijken of ik nog een gaatje in het zwart-wit kan vinden om iets te maken. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een aparte mooie mannenkaart heb je gemaakt sieta, super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi begin Sieta! En ik denk dat deze kaart echt wel door een man gewaardeerd gaat worden!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.