Mijn Volgers

donderdag 9 februari 2012

Best Wishes


Hallo allemaal,
Ik heb de smaak te pakken hihihi en heb nog een kaart gemaakt. Deze keer geen stempel maar een Cute/Emboss stencil gebruikt. Deze en nog een aantal had ik samen met Cynthia besteld bij Jacobi.
Afgelopen week was ik even op de site van Jacobi aan het kijken en daar stonden prachtige snij/embossings mallen op en natuurlijk ben je dan helemaal verkocht.. Dus direct doorgestuurd naar Cynthia en ja ook helemaal verliefd erop. Alle twee hebben we een (moeilijke) keuze gemaakt en samen besteld. Gisteravond bracht ze mijn stansen en ik ben er vanmorgen direct mee aan de slag gegaan. De stansen zijn van Memory Box en de stans die ik gebruikt heb is "Frosty Border". Deze stans snijdt perfect en is super gemakkelijk uit de stans te halen, ondanks het fijne werk.

Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de challengen bij Les is More waar de kleur Aqua het thema is. De border heb ik uit aqua en wit cardstock gestanst en op elkaar geplakt. De witte stans heb ik met distress ink op kleur gebracht. De kaart zelf heb ik met een cuttlebug embossingsmal  gemaakt en de tekst met een mal van Crafs-Too, volgens mij een keer bij de boekenvoordeel gekocht. En klaar is de kaart. Het is echt wel wennen hoor om een kaart te maken met zo weinig mogelijk erop, maar ze zeggen toch "alles went, zelfs een vent" hihihihi .
Dus deze kaart doet mee met;
Papersundaes; Clean and Simple

Bedankt voor al jullie positieve reacties op mijn vorige kaart, ik heb ze weer met plezier gelezen en tot de volgende post.



26 opmerkingen:

  1. Pretty card Sieta, taht's a superb die you used.
    Thanks so much for joining us.
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het moet niet gekker worden met je anders heb ik al een dagtaak aan reageren bij jou, hihihi!! Mooi dat geemboste en de Frosty Border er op! Die Memory Box dies zijn idd schitterend en een paar liggen ook hier op de plank. Maar zoals altijd: nog niet besteld of de allernieuwste kijken je al weer aan van.....koop mij!!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is even wennen ,maar ik vind hem mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg! Die embossingmal is erg met net als die stans. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja leuk is die stans van Memory Box, ik heb die voor mijn verjaardag van mijn dochters gehad. Heb hem alleen nog veeeeeel te weinig gebruikt. Haha!! Ook dit kaartje is schitterend in al zijn eenvoud. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaartje weer Sieta en ja het is even wennen maar wel heel mooi!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is een leuke kaart sieta, je borderrand vind ik super.
    deze staat ook op mijn verlanglijstje.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is even wennen, deze stijl, maar hij is supermooi! Ik weet uit ervaring dat het moeilijk kiezen is uit al die mooie dingen bij Jacobi..ben er zelf 2 weken geleden geweest...net een snoepwinkel hihi...
    Maar deze kaart is super!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook mooi hoor deze Sieta.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje, eenvoud siert dus ook, hihi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi deze stijl Sieta. Het gaat je heel goed af.
    Ik vind de mallen van MB ook zo mooi en fijntjes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw erg mooi hoor, en de mallen zijn idd super!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pretty card, lvoe the embossing

    Thank you very much
    mandi
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind de mallen van Memory Box zo mooi en heel fijntjes. Prachtig je kaartje en mooi de combinatie wit/aqua.

    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaart is het. Ik heb de nieuwe stansen van memorybox inderdaad ook ontdekt, ze zijn geweldig. Deze staat nog op mijn verlanglijstje.
    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sieta, leuk hoor je kaart! Ik vind het ook heel lastig om zo'n minimalistische kaart te maken. Uiteindelijk zit er altijd weer het e.e.a. op hihi! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eenvoudig, maar supermooi weer. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad een prachtige stans. Leuke kaart heb je ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooie, hele chique Less is more kaart! Wat is die mal ook mooi!!. De kaart in je vorige post vind ik ook heel mooi en stijlvol!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige mallen ja, die staan nog op het verlanglijstje.
    Je kaart is weer prachtig.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel stijlvol! Mooie kleuren en heel rustig.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart met een geweldig mooie swirl !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super kaart heb je ermee gemaakt mam. En ook mijn handen jeuken hopelijk vanavond aan de slag met mijn nieuwe mallen! Jou stans komt zo heel mooi naar voren op je kaart.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige stijlvolle kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.