Mijn Volgers

woensdag 1 februari 2012

Bloemen en Vlinders


Hallo bloggers, daar ben ik weer met een nieuwe kaart.
Bij Moeders Hobbypaleis hebben we weer een nieuwe challenge en zoals je bij de titel van dit bericht leest, is de opdracht Bloemen en Vlinders.
Wij van het design team mochten aangeven waar onze voorkeur naar uitging, een bloemen of een vlinderstans. Ik heb gekozen voor een bloemenstans (Olba stans nr. 1) en die heb ik, samen met wat DP (K Company), van Melissa mogen ontvangen. Bij deze nogmaals bedankt hiervoor Melissa.
En dit is mijn uitwerking geworden.


De kaart is gemaakt van licht blauw cardstok en daarop is een DP-tje van K Company gemat. Daarop weer een licht blauw cardstok met een DP-tje gemat. Het afdrukje heb ik van internet gehaald en weet dus niet van wie die is en hoe het heet. Ingekleurd met coppicmarkers. Daarna gemat op een stans van SB "Eyelet Squares" en dit weer gemat op licht blauw cardstock met een DP-tje.


Dit geheel met een Fancy Tag stans van SB aan de kaart vastgemaakt. Hier nog een label van MD geplakt met een kantje, vlinder,  plaksteentjes en scrappersflos boven aan. Ook in de hartjes van de bloemen heb ik plaksteentjes gedaan.
Deze copicmarkers heb ik voor het inkleuren gebruikt;
E 41 - 42 - 43
B 91 - 93 - 95 - 97
YG 11
W 0
T 0
Wil je ook meedoen met deze challenge kijk dan hier, je kan je inzending tot en met 26 februari plaatsen.
Je kan deze prijs winnen en zeg nu zelf is die niet gaaf?

Wij als DT team zouden het erg leuk vinden als er weer spontaan meegedaan wordt en komen graag jullie creaties bewonderen. Kijken jullie ook nog even wat mijn mede team genoten gemaakt hebben?

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.








23 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt! Mooie details! Die bloemenstans is ook erg mooi!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje sieta! Heel erg mooi gemaakt!
    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee daar ben je weer, heb net je mannenkaart bewonderd en nu zie ik alweer iets heel moois! Leuk dat wegklappend afdrukje en dan daar achter een label.


    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is weer prachtig Sieta.
    Ook ga nog even verder kijken voor nieuwe inspiratie.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart zeg! Heel leuk model en lieve stempel. Mooie bloemen zeg. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren en leuk model Sieta!!!
    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotje, deze is echt prachtig !
    Bloemen en vlinders, da's niet zo moeilijk, ik ga meteen een kijkje nemen :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta,

    Wat een mooie aparte kaart heb je gemaakt! Erg leuk om een deel van de kaart om te kunnen klappen. En wat een dotje van een stempel zeg! Ik weet zeker dat mijn dochter die helemaal te gek zou vinden ;)

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beeldshone kaart heb je weer gemaakt Sieta en die stempel is zo leuk het is een plaatje van een kaart

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart heb je weer gemaakt Sieta en zo leuk om te zien wat iedereen gemaakt heeft, één opdracht en dan zo verschillend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje weer; leuk modelletje ook. Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. apart model kaart en een super leuke gave stempel ook super ingekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart Sieta. Leuk dat gedeelte dat je open kunt klappen.
    Mooi kleurgebruik en wat een leuke digi.
    Je kaart hieronder had ik ook nog niet gezien, maar wat heb je die leuk gedaan. Geweldig al die klokken zo.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook deze is erg mooi Sieta! Mooie blauwtinten... Bloemen en vlinders...ik ga mee doen!!!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaart! Geweldige details en wat een lief afbeelding heb je op internet gevonden en ook zo mooi gekleurd! De kaart in je vorige post is ook prachtig en heel origineel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart, een heel leuk model!
    Super weer hoor!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig kaartje!! mooi van kleur en geweldige plaatje erbij.
    super!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart, leuk modelletje ook.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi sieta

    Je kaart is erg leuk geworden en leuk ook om te zien hoe verschillend iedereen zijn uitwerking heeft gemaakt van de opdracht.

    gr kim

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaart is schitterend. heel mooi deze bloemenstans en de stempel is ook erg leuk.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.