Mijn Volgers

maandag 6 februari 2012

Een kaart met alleen Pion papier


Hallo lieve blogdinnen.
Eerst even wat nieuwe volgers verwelkomen, leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en het de moeite waard vinden om te volgen.
Deze keer heb ik een kaart gemaakt zonder een stempelafdrukje erop. Pion heeft zo mooi design papier dat het eigenlijk jammer is om het met van alles te bedekken. Voor deze kaart heb ik vellen uit de serie Minnenas Ateljé gebruikt
Voor de zijkant heb ik een stans van MD gebruikt, dit is een van de nieuwste stansen. Verder heb ik twee vlinders uit een vel geknipt en een postzegel.

Dit is de rechter binnenkant met een grote uitgeknipte vlinder erop.

En dit is de linker binnenkant met een label, vlinder en letters die ook uit een vel zijn geknipt.
Het is een eenvoudig kaart geworden maar wel met heeeel mooi papier vind ik zelf.
Zijn jullie ook zo weg van het prachtige papier van Pion?, nou ik wel hoor. Toen ik het nieuwe papier zag werd ik ineens zo hebberig en heb aardig wat ingeslagen hihihi.

Deze kaart doet mee met;
Paper Sundaes; Clean and Simple

Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende post.








32 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,

    Het is ook wel eeeerrrruuuugggg mooi papier hoor!!! Je kaartje is een plaatje :)

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta, Ik vind je kaartje er prachtig uitzien.
    Ik heb dat ook hoor met dit papier, hebberig worden, ik heb alleen moeite om er de schaar in te zetten.
    Dus heel herkenbaar allemaal.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh prachtig Sieta! Ik vind dat zo'n geweldig mooi papier.....wauw....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je zou voor minder hebberig worden!!!!
    wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt sieta... prachtig!

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt gelijk: dit papier is veel, veel, veel te mooi om met van alles en nog wat te bedekken!!!!

    Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat hebberige kan ik me heel goed voorstellen Sieta en je hebt helemaal gelijk, doodzonde als dit achter allerlei frutsel verdwijnt. Een prachtige kaart!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad erg mooi papier en het is een hele mooie kaart geworden ook zonder stempel.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met dit papier maakte ik een tijdje terug ook een kaartje en ondervond precies wat jij nu verteld. Ik zocht een plekje voor het vintageplaatje maar vond het zonde om het papier te bedekken.Jouw kaart doet dit mooie papier helemaal tot zijn recht komen, ze is supermooi!
    Fijne week, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart,ik de kleurtjes zo mooi, zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuk kaartje Sieta weer eens iets heel anders maar wel mooi!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms is het papier idd te mooi om te bedekken met van alles. Je hebt een errrrrug mooi kaartje met het Pion Papier gemaakt! Ik wordt altijd hebberig als ik mooie papiertjes zie.................

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi sieta

    Ik vindt je kaartje echt prachtig geworden en het papier is ook zo mooie nu komt het echt tot ze recht.

    groetjes kim

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit papier heeft ook idd niet veel nodig, het is van zich zelf al mooi genoeg. Je kaartje is heel mooi zo.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sieta

    Je hebt gelijk hoor dit is veel te mooi papier om weg te stoppen je kaart is heel stijlvol en je mag wel mijn adres hoor hahahaha

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het Pion papier is inderdaad allemaal zo mooi en het is zonde om het vol te plakken. Je hebt een super chique en hele mooie kaart gemaakt met een prachtig mal! Ik vind het echt schitterend!~groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart en dit mooie papier is zo al mooi genoeg en zonde om te verstoppen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een sjieke kaart sieta, inderdaad prachtig papier.
    heb het nog nooit gehad, ik zal wel eens op de beurs kijken strax op de knotsgekkekaarten dagen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OOhhhhh...wat chiq Sieta!!! Mooi zeg... Ik wordt hebberig van alle mooie papiertjes. Maar it is wel hel erg mooi, bijna jammer om in te knippen.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is inderdaad heel erg mooi papier waarvan jij weer een heel erg mooi geheel hebt gemaakt. Ben benieuwd wat je met het nieuwe papier gaat maken hi hi.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Klopt helemaal, het papier is zo prachtig ! Dat hoeft niets extra !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig mooi kaartje is het geworden zeg. Kan me voorstellen dat je er geen stempelafdrukje bij hebt gemaakt, dat is inderdaad niet nodig. Het is zo veel mooier. Echt een plaatje.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart zeg!!! Erg romantisch!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart mooie stans (Ik heb hem ook maar nog steeds niet gebruikt)
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend, inderdaad heel mooi papier. wij kunnen er geen genoeg van krijgen!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart gemaakt met super mooi papier.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje weer. Papier is supermooi; heb tot nu toe de verleiding weerstaan ...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. zo...deze kaart heeft een hele mooie uitstraling met dat papier.
    super gedaan.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zeker schitterend papier, ben toevallig net bezig met een kaart met het nieuwe papier van Pion. Je hebt er weer helemaal iets prachtigs van gemaakt. SUPER!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is dit een schitterende kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This is just so beautiful! Love the detail from the stencil. Thanks for joining us at Paper Sundaes for our CAS challenge
    Hugs
    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart, wat een warm mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.