Mijn Volgers

zondag 12 februari 2012

For a Great friend


Hallo lieve blogvriendinnen,
Wauw wat heb ik leuke reacties gehad op mijn vorige kaart. Dank aan allen die een berichtje achter lieten, het was weer geweldig om te lezen wat jullie ervan vonden.
Nu even over deze kaart.

Bij Moeders Hobbypaleis loopt een challenge met de opdracht "bloemen en vlinders". Ik had hiervoor al een voorbeeld gemaakt als DT-er maar ik vind de opdracht zo leuk dat ik er nog een gemaakt heb. Hij is heel anders dan de vorige kaart. Mijn insteek voor deze kaart was de vlinderstempel van Tim Holtz, die ik op de beurs in Groningen heb gekocht. Ik heb hem gestempeld met distress ink  "seedless preserves" en daarna bestrooid met embossingpoeder  "Clear", en met de haetgun verwarmd. Je kleur wordt erdoor versterkt en er komt z'n mooie glans op het afdrukje. Daarna gemat op twee kleuren paars cardstock.
Het DP is van Maja Design, de bloemen komen uit de voorraad en de grote vlinder is een stans van MD. De tekstlabel is gestempeld en de randjes met distress ink bewerkt. Onder de bloemen nog een stukje paars gaas verwerkt en nog wat plakparels geplakt.
Doen jullie ook mee met deze challenge?, je kan deze prachtige stempel winnen.
De challenge loopt tot en met 26 februari, dus je hebt nog even de tijd om een creatie te maken.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.



11 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje in mijn favoriete kleur. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je kaart prachtig sieta mooi in die paars tinten.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje sieta mooi in de kleur paars en wat een leuke vlinderstempel.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw!! dat heb je mooi gedaan.
    schitterend in die kleuren en die stempels.
    heel mooi!!
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een prachtige kaart zeg!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. Het thema voor de challenge is zeker leuk. Ik zal kijken of ik nog tijd heb van de week, maar anders ga ik zeker meedoen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje Sieta, met heerlijke kleurtjes!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi sieta
    wat een geweldig mooie kaart en dan die kleuren vind ik zo supermooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige vlinder kaart, vind de kleur ook super mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een supergaaf kaartje Sieta, mooi gedaan hoor met die vlinders!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje!!! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.