Mijn Volgers

zondag 12 februari 2012

Hallo allemaal,
Hier ben ik nogmaals en ik wil even een aanvulling plaatsen.
Ik ben er achter gekomen dat de waarschuwing die ik kreeg ALLEEN bij Google Chroom komt en NIET bij "gewoon" Google.
Dus nu doet niet alleen Google soms vervelend, maar begint Google Chroom ook al met fratsen.
Het bericht dat binnekort Google Connect verdwijnt heb ik inmiddels al op verschillende blogs in Amerika en Nederland gelezen en dat is BALEN.
Door rond te surfen kwam ik Linky Followers tegen en heb die op mijn blog geplaatst zoals jullie kunnen zien. Je kan natuurlijk afwachten als het gerucht klopt, maar ik heb voor zekerheid gekozen en dit er alvast opgeplaatst naast mijn volgers van blogger. Ik wil niet graag mijn trouwe volgers verliezen en ik wil ook graag mijn favorite blogs blijven volgen.
Ik heb een nieuwe pagina aangemaakt met uitleg over hoe jij Linky Followers op je blog kan plaatsen.
Nu is nog mijn vraag, als je mijn blog wilt blijven volgen je dan ook bij LF aan te melden als volger van mijn blog en als jullie LF op jullie blogs hebben staan zal ik mij daar ook als volger van je blog aanmelden.
Hopelijk hebben jullie wat aan de uitleg, maar kom je er niet uit dan mag je me altijd mailen.




5 opmerkingen:

  1. hallo sieta.

    ik kom net bij wilma vandaan en haar zoon heeft op de officiéle site van google gekeken.
    daar stond het volgende.

    We're retiring the service for all NON-BLOGGER sites on March 1, 2012. Dus volgers via Twitter of Facebook zijn vanaf 1 maart niet meer te volgen en kunnen ook geen blogs
    meer volgen.


    dus wij gaan er vanuit dat het zo blijft.
    ik hoop dat je hier wat aan hebt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb via via een artikel in de Telegraaf gelezen en geheel duidelijk is die naar mijn idee ook niet...
    http://www.telegraaf.nl/digitaal/10985533/__Google_sluit_Friend_Connect_en_meer__.html?cid=rss

    Ik hoop maar dat het zo is zoals mijn naamgenoot hierboven het zegt...

    En wat heb je een SUPER mooie kaart gemaakt voor MHP zeg!! Echt erg mooi!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik ben even gaan surfen op het net SIeta. En ik denk idd dat dit niet geldt voor de bloggers. Je verliest wel je volgers, die zich niet hebben aangemeld met een google account.
    Dat is wat ik eruit begrepen heb.
    Laten we hopen dat dat waar is.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, Het is allemaal een beetje vaag. Heb mijn blog op Mallarmé gecontroleerd de ene keer geeft hij een melding dat hij iets heeft gevonden en de andere keer weer van niet. Ik heb niets bijzonders gedaan op mijn blog geen vreemde link gezet en dan krijg je soms toch zo n rare melding. Het is echt heel vaag allemaal. Wat betreft linky followers dat zal ik van de week eens proberen.
    Bedankt in ieder geval weer.
    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op de Google site lees ik ook dat het om NON-Blogger gaat dus ik ga er echt van uit dat het voor ons geen enkele consequentie heeft. Zo ja, stap ik ook over op Linky maar ik laat het gewoon even op me af komen.

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.