Mijn Volgers

woensdag 15 februari 2012

Happy Everything


Hallo allemaal,
Hij stond al een tijdje op mijn lijstje om hem te maken en eindelijk is het me gelukt.
De wiebelkaart, inmiddels al door veel scrappers gemaakt en nu dan eindelijk ook door mij.
Dit is mijn voorbeeldkaart voor de Creatieve Zebra Challenge blog geworden. De opdracht is; maak iets anders dan en rechthoek of vierkante kaart. Voor deze kaart heb ik weer eens een knipvel gebruikt inplaats van een stempel. 
Zo langzamerhand heb ik het wel gehad met de winter en verlang naar het voorjaar. Daarom heb ik heerlijke frisse kleuren voor deze kaart gebruikt. 
En dit zijn de materialen;

Plaatje; Marianne Design
Papier; Papierblok Art Talent
Stans; Spellbinders Label Ten
Stans; Martha Stewart
Tekst + groen blad; Cynthia
Bloemen + spelden; voorraad
Distress Ink; crushed olive en forest moss
Wondgaas 

Zijn jullie nu ook al een klein beetje in voorjaars stemming gekomen? hihihi.
Doe gezellig mee met deze challenge, wij als DT team kijken alweer uit naar alle mooie creaties en komen graag langs op jullie blog's. Ga ook eens kijken bij de andere DT-leden, om te zien wat zij van deze opdracht gemaakt hebben.
Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende post.



32 opmerkingen:

  1. wauw sieta... heb je prachtig gedaan! hihi, ik heb ook nog geen wiebelkaart gemaakt, staat ook nog op mijn verlanglijstjes...
    kleuren zijn lekker fris... je kan beter hier naar kijken dan naar buiten want daar wordt je echt niet vrolijk van hahaha

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke wiebelkaart Sieta, hij staat hier ook nog op mijn lijstje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wiebelkaart zijn idd leuk om te maken, en je er hebt er zo'n mooie vrolijke van gemaakt!! Prachtig gewoon!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta,

    Echt leuk zo'n wiebelkaart. Die wil ik zelf ook nog een keer maken.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! echt een voorjaarskaart, heerlijke kleuren.
    Is echt niet zo moeilijk hè, een wiebelkaart!even doorbijten, maar dan heb je ook wat...
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enige vrolijke Snoes van een kaart en echt wel klaar met de winter Sieta, het kan me niet snel genoeg lente worden!!!! Ook ik moet nog aan de wiebel want ze zijn zo leuk!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart zeg! Mooie vorm en lekkere lente kleuren! Ik hoop ook dat de lente snel komt, ben de winter ook wel zat :p. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker vrolijke kaart . Kan altijd mooi met de stempels van marianne. Die zijn altijd erg mooi in felle vrolijke kleurtjes Gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig wiebelkaartje, Sieta. Zo lekker vrolijk in deze lenteachtige kleuren. Ik zit er nog tussen... ik wil nog een echte witte winter, maar als het zonnetje gaat schijnen en ik al dat groen uit de grond zie komen, dan roep ik ook hard: Lente, kom!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super vrolijk kaartje, een echt voorjaars kaartje, prachtig!!!!! Zo krijg je nog meer zin in de lente.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi sieta
    wat een heerlijke en vrolijke kaart als je er naar blijft kijken ga je vanzelf het zonnetje voelen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super vrolijke kaart!!!!
    Enne laat dat voorjaar maar komen hoor!!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Door jou kaartje kom ik wel in de voorjaars stemming! Heel vrolijk wiebelkaartje en fleurige kleuren. De wiebelkaart is een favoriet model van mij, leuk om te maken.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supergaaf wiebelkaartje heb je gemaakt Sieta, dit was ik eerst ook van plan hihihihi maar dat komt nog wel!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij hebt het nu gedaan, ik wil het al zo lang. Een wiebelkaartje maken. Hij is leuk geworden! Schattig snoesje erop en je groene blad staat er heel mooi bij.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie, vrolijke lente kaart Sieta!! Leuk model, mooie kleuren en een schattige snoesje!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooooo die heb je leuk en mooi gemaakt sieta.
    prachtig kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk kaartje, mooie kleurtjes. En het model is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een heerlijk vrolijk voorjaarskaartje. Zou willen dat de kleuren in mijn tuin al zo waren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie en vrolijke wiebelkaart, als je dit ziet krijg je zin aan het voorjaar.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi gemaakt hoor. Een wiebelkaart staat ook nog op ons lijstje to do.
    goetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtig wiebelkaart. mooie kleuren.
    echt heel erg mooi!!
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ja leuk hoor die wiebelkaart!! Prachtige bloementoef en zulke heerlijke, vrolijke en frisse kleurtjes. Je proeft de lente gewoon, lol!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een heerlijke lente kaart. Ik wordt er gewoon helemaal vrolijk van. Het schaatsen was wel leuk maar die kou hoeft van mij ook niet. Op naar de lente!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind het ook een heel leuk modelletje zo'n wiebelkaart! Heel schattig met dit Snoesje, fijn weekend nog, groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. haai meis wat een gave kaart
    je hebt er zoveel kleur in geweldig
    lekker fris weer
    Ik ben je volger geworden en ga dus ook proberen om linky volger te worden
    leuke les ik hoopt dat het ook werkt
    dank daarvoor
    gr,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuk kaartje !
    Lekker fris en vrolijk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaartje en erg leuk model. Hoop dat ik er ook nog eens aan toe kom.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik zie dat ik nog helemaal niet gereageerd heb!!!
    Wat super mooi is dit kaartje!
    En zo heerlijk voorjaar!!
    Geweldig :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.