Mijn Volgers

maandag 27 februari 2012

Jongenskaartje


Hallo lieve bloggers,
Ik had dit lieve ventje van MoMannings er nog liggen en dacht die moet er nu maar eens aan geloven hihihi. Ik heb hem ingekleurd met copicmarkers en daarna uitgeknipt.
En toen maar bedenken hoe ik hem op een kaart moest verwerken. Uiteindelijk toch maar begonnen en geëindigd met dit resultaat. Alleen ik mis toch wel het bloemenwerk als versiering op een kaart. Er zitten wel twee knoopjes op, maar toch vind ik het een "leeg" kaartje. Maar ja het is natuurlijk wel een jongens (mannen) kaart, dus laten we hem maar zo. Een tekst heb ik er nog niet op gedaan, want hij heeft nog geen bestemming.
Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Paper Sundaes; Circles
Dream Valley; Just For Men

Ik kom deze week nog terug met kaartjes, dus tot de volgende post.


30 opmerkingen:

  1. Ik vind het een super leuk kaartje!! Lekker frisse kleuren!
    En je swap is ook geweldig zeg!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart, inderdaad heel leuk voor jongens. Vind het altijd moeilijk om een mannenkaart te maken, maar deze is echt goed!!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Sieta! Ik ben gek op jongenskaarten....mooie kleuren!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke jongenskaart!! Die vind ik ook zo moeilijk om te maken....maar die van jouw is prachtig geworden, hoor!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een schat van een kaartje
    leuk
    gr,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke en frisse en echte jongenskaart! Bedankt voor je deelname aan DCL!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een leuke creatie.
    Verkoop jij ook kaarten ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fris en vrolijk kaartje, Sieta. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een hele leuke en vrolijke jongenskaart en helemaal niet kaal.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt goed gelukt,heel mooi gedaan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous colours. Such a fun boys card. Thank you for joining us at Dream Valley challenges and good luck for the prize. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi sieta
    wat een vrolijke jongenskaart zo vrolijk nmet al die kleuren en de schattige digi,GEWELDIG!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Staat Pascal al zo klaar om te komen klussen of duurt dat nog even?? Leuke vrolijke kaart Sieta!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou Irene, volgens mij kunnen we beter nog een aantal jaren wachten voordat Pascal hier komt klussen hihihi.
    Er wordt dan nu meer gesloopt dan opgebouwd, we doen het nog lekker een poosje zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke jongenskaart Sieta altijd moeilijk om te maken (vind ik) maar deze is goed geslaagd!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijke jongens kaart en als er straks nog een tekst op komt is tie toch helemaal af!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een toffe en coole kaart zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een stoere gave kaart sieta en zo lekker kleurrijk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke jongens kaart. We maken en zien ze veel te weinig. Heel leuke kleurencombinatie.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke jongenskaart altijd wel iets lastiger om te bedenken. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie vrolijke jongenskaart, leuk afdrukje heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hij is super vrolijk, en wat is dit een leuke afbeelding Sieta, en je hebt hem super verwerkt.hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een leuk kaartje.
    en om antwoord te geven op je vraag op mijn blog het patroontje was een SAL op de yahoo-groep borduurpaleis zie link onderaan mijn blog.

    groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  25. great card..so colourful :0)..thanks for sharing with us over at Dream Valley Challenges and good luck..hugs Debs x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg leuke kaart, lekker vrolijk en leuke digi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Onwijs leuke jongenskaart, vooral door de superleuke digi! Ook zonder frutsels erg geslaagd.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een leuke jongenskaart, ik word er helemaal vrolijk van
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.