Mijn Volgers

donderdag 23 februari 2012

Poësie Swap


Hallo lieve bloggers,
Het is alweer even een tijdje geleden dat ik wat op mijn blog heb laten zien. Er zijn wat opdrachtjes waaraan ik bezig ben en enkelen daarvan kan ik nu nog niet laten zien. Dus ik was wel druk achter de schermen bezig hihihi. Een van de opdrachten was deze leuke Poësie Swap van de Nederlandse Swappers, waaraan ik mee heb gedaan. Mijn Swap-maatje is Rachel en ze heeft inmiddels mijn swap ontvangen. En dit heb ik voor haar gemaakt.
Het is een boekkaart geworden, daarin kan je lekker erg veel spulletjes stoppen hihihi. Alleen ben ik  vergeten deze spulletjes  op de foto te zetten. stom, stom, stom. Voor dit boekje heb ik DP van Maja Designs "Life in the Country" gebruikt, het roosjes papier vind ik wel erg mooi bij het thema passen. Verder geen stempels of 3D plaatjes, maar poësieplaatjes gebruikt om het geheel op te sieren. Tenslotte is het een Poësie Swap toch?
En dit is de binnenkant van het boekje, links heb ik een klein poësie-albumpje gemaakt met een versje uit mijn eigen album erin. Aan de rechterkant was ruimte om allerlei scrapspulletjes in te doen.

 En ik moet zeggen het wou er net allemaal in, ik moest de strik aardig aantrekken om het geheel te sluiten.
En dit heb ik van Rachel ontvangen.
Een prachtig poësie album met even mooie schrapspulletjes. Kijk maar wat ze er allemaal ingestopt heeft.
Is dit niet gaaf?, ik ben er erg blij mee en kan het allemaal heel goed gebruiken.
En dit is de binnenkant van het boekje.
Rachel, nogmaals heel erg bedankt voor je prachtige swap, ik ben er heel blij mee.
Zo dit is het even voorlopig, ik heb nog twee Layout opdrachten waar ik aan moet werken en nog een kaart die nog deze week af moet zijn. Volgende week kan ik weer wat laten zien, dus tot dan.
Bedankt voor alle lieve reacties, is vind het SUPER dat jullie de moeite nemen om wat te schrijven.
PS ik kom binnenkort nog even bij jullie blogs langs hoor.








23 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Sieta, wat je gemaakt hebt en wat je gekregen hebt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat is dit leuk! Beiden zo verschillend, en zo mooi.
    Wat kan er toch veel in een kaartje.
    Leuk om zo elkaar te verrassen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige boekkaart heb je gemaakt!

    En inderdaad, het papier is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creaties zijn dit zeg! Zo'n swap klinkt wel erg leuk!!
    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi sieta
    nou vind beide projectjes helemaal te gek, heel erg mooi gemaakt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verwennerij! Je kaartje is heel erg mooi zeg, ik ben helemaal weg van dat papier, ga er maar eens naar op zoek.
    Geniet van al je gekregen spulletjes!
    Ik wil je ook nog bedanken voor de duidelijke uitleg van de vorige post,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie boekkaart. En wat een werk zal je ervan gehad heb maar het resultaat is beeldig! Ook een enorme leuke kaart heb je gekregen met allemaal leuke spulletjes erin.

    Liefs,

    Je dochter

    ps dank je voor de tip ga hem meteen aanmelden bij de zebra. En met de stans en metalen plaat is het ook gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie swap heb je gemaakt en ontvangen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie creatie heb je gemaakt voor de pöesie swap en wat je hebt gekregen ziet er ook erg leuk uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er allemaal leuk en gezellig uit! Succes met je opdrachtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woow dat ziet er alle twee schitterend uit, zo verschillend maar alle twee prachtig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooii!!
    Alle 2 even prachtig.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super leuke boekkaart sieta, heel mooi gemaakt.
    en hele leuke spulletjes heb je mogen ontvangen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat leuk allebei, heel verschillend maar prachtig gemaakt! Mooie spulletjes heb je gekregen!!

    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sieta, echt een hele mooie boekkaart, en wat een leuk idee, een poesieswap! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk ideetje, een poesiealbumboekje (mag dit woord met scrabble???) in een boekkaart. Heel mooi geworden.
    En wat je hebt ontvangen mag er ook zijn!! Een leuke kaart met héél veel spulletjes!!

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super mooi Sieta allebei!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat prachtig weer, zowel het gekregen als het verstuurde. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jullie hebben elkaar flink zitten te verwennen Sieta! Leuk hoor... Ik hoop de volgende keer weer mee te swappen, want het is ZO leuk:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende boekkaart, leuk die poesie plaatjes is weer eens wat anders. Heel mooi dat Maja papier. past er erg goed bij.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi Sieta

    Wow wat heb je dat prachtig gemaakt en ook wat je hebt gekregen ook zo leukkkkkkkkkk

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige boekkaart en wat een leuk idee om een gedichtje bij te doen
    heel mooi
    groetjes marleeen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.