Mijn Volgers

woensdag 29 februari 2012

Racing-car driver

Hallo lieve bloggers, daar ben ik dan weer met een nieuwe kaart.
Deze heb ik gemaakt naar aanleiding van de challenge bij De Creatieve Zebra.

Het thema voor challenge #3 is "maak een jongens/mannenkaart" en ik heb gekozen voor een jongens kaart. Het afdrukje is een digi, die te koop is in de webshop van De creatieve Zebra en is ingekleurd met copicmarkers. Daarna uitgestanst met een stans van Spellbinders en gemat op rood cardstock. Het DP wat ik gebruikt heb komt uit een paper pad van Basicgrey, die ik al een tijdje had en nu heel toepasselijk was voor deze kaart.
Voor de kaart zelf heb ik geel cardstock gebruikt en onder de andere DP-tjes licht blauw en rood. Een labeltje van geel cardstok met een tekst erop, achter het verhoogd opgeplakte afdrukje geplaatst. De drie bloemensplitpenntjes komen uit mijn ontvangen thee-swap.
Komen jullie ook weer gezellig meedoen met deze challenge?, er is een leuke prijs te winnen n.l. 3 digi's.
Challenge #2 had weer erg mooie inzendingen en de winnaar ervan wordt morgen bekend gemaakt.

Deze kaart doet mee bij;
Creative Craft; Boys with be-Boys

Leuk dat jullie weer de moeite nemen om mijn blog te bezoeken en een berichtje achter te laten. Ik lees ze met veel plezier.
Tot de volgende post.

30 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje een echte stoere jongens kaart grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta

    Wat een heerlijke vrolijke kaart en wat een leuke digi een echte jongens kaartik heb je een mail gestiird

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, stoere jongenskaart.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe niet mee maar kom wel kijken naar alle mooie creaties. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart,ik ga proberen om de volgende keer mee te doen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart Sieta en al helemaal met dat autopapier er bij, helemaal top!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje met een stoer afdrukje. Leuk gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie super geworden Sieta, helaas kon ik de stempel niet gebruiken omdat ik ook nog een opdracht voor een geboorte kaartje had en vond deze stempel daar niet zo geschikt voor ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi sieta
    wat een leuke gave jongenskaart en toch heel vrolijk door de mooie kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke stoere kaart zeg! Mooi DP en leuke afbeelding! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je weer prachtig gemaakt, Sieta! Lekkere stoere digi!
    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal te gek dit kaartje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Sieta, en je papier is ook geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuke kaart met een heel toffe digi !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie en vrolijke kaart is het geworden Sieta!! Leuke afbeelding :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel geslaagde jongenskaart: ziet er super uit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje, leuke digi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thijs zou roepen: Mama een vet coole auto:-) Heel erg mooi jongenskaartje Sieta!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gaaf jongenskaartje. De digi is erg leuk.
    Groetjes, Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer zo'n gave stoere jongenskaart. Superleuke digi. En die primaire kleuren vinden kinderen altijd zo leuk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat gaaf....schitterend.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke stoere jongenskaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een super gave stoeren jongenskaart sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super gaaf kaartje, Sieta.
    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh this is just gorgeous,the detail is amazing bless you for playing at creative craft challenge this week,hugs Cherylxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een lekkere stoere kaart hoor en ik vind hem helemaal af zo niets meer aan toevoegen hi hi.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Great card love the colours thanks for joining us at Creative Craft Challenge this time and good luck.
    Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.