Mijn Volgers

woensdag 8 februari 2012

Schoon en Simpel


Hallo lieve blogdinnen,
Ik kwam via via op dit blog terecht.
Het is een nieuw challengeblog en hier kan je alleen maar kaarten aan mee laten doen die een minimum aan opsmuk heeft. Dus geen kaarten zoals we gewend zijn om te maken, maar kaarten waarvan de kaart voor minimaal 50% leeg moet zijn. Dus een strakke creatie met minimale lagen en idem versieringen en veel open "wit" ruimte.
Nou dit leek mij wel een uitdaging en heb ik bovenstaande kaart gemaakt.
Hiervoor heb ik een stempel van Tim Holtz en distress ink "tumbled glass en chipped sapphire" gebruikt. Daarna bestrooid met embossing poeder "clear"  en met de heat gun verwarmd. Dit embossing poeder geeft een hele mooie glans, alleen is het op de foto niet goed te zien. Nog wat stickles  "frosted lace" erop gedaan voor nog meer glitter.
En zo is de kaart klaar, dat is wel wennen hihihi.

Deze kaart doet mee bij;
Papersundaes; Clean and Simple

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.





22 opmerkingen:

  1. Mooie stempel! Prachtige kaart is het geworden. Leuk gedaan met die geponste rand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart! Ik vind het effect op de vlinders super!

    Bedankt voor het delen van het blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart is het geworden Sieta maar wel even wennen hihihihi, ik ga geloof ik ook maar meedoen snel klaar kaart hihihihihih!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een strakke kaart kan ook mooi zijn hoor! De jouwe is heel mooi!Ben benieuwd naar dat blog, dus snel ff kijken.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart,zo eenvoudig en toch zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sieta, wat een prachtig exemplaar. Ondanks dat je moet wennen, lijkt het of je het vaker hebt gedaan. Mooi ook die rand. Bedankt dat je mee doet met Mi CAS es su CAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart! Prachtige vlinders!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gelukt Sieta je Cas kaartje, mooi in zijn eenvoud. Toevallig vandaag ook een kaartje gemaakt voor dit challengeblog en ook ik moet wennen. Mis toch wel wat frutsels hahaha.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart heel mooi geworden, lijkt mij best moeilijk een kaart zonder frutsels.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind hem geweldig het is je goed gelukt sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Sieta!! Pfff dat lijkt me niet zo makkelijk zonder bloemen enz.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem wel prachtig geworden hoor Sieta.
    Iedereen houdt ook niet van die drukke kaarten, dan is dit een erg mooi alternatief.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Chiq en stijlvol Sieta!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje, mooie stempels. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig. Mooie kleuren inkt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een voorbeeld van Less is More! Wat heb je dit mooi gedaan in een prachtige kleurencombinatie.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kan me voorstellen dat dat een hele uitdaging is, maar je hebt het er super vanaf gebracht. Wat een bjoetie, zeg!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die vlinders zijn echt helemaal super en wat een mooie kleuren. Verder is hij voor mij iets te wit hi hi maar goed smaken verschillen.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.