Mijn Volgers

woensdag 22 februari 2012

Woordverificatie voor reacties uitzetten

Goedenavond lieve bloggers,

Ik weet niet als het jullie al is opgevallen dat bij enkele blogs de woordverificatie (nog) aanstaat en dat de code erg moeilijk te lezen is. Ik ondervind hier als DT-er best wel hinder van als ik een reactie op de desbetreffende blog wil achterlaten.
Ik las ook bij een enkeling dat ze woordverificatie NIET uit konden zetten, omdat ze hem niet konden vinden.
Nu zag ik in een post van Annelies (van Crealies) een uitleg staan hoe je dit moet doen.
Ik heb hier een uitleg met plaatjes van gemaakt, wat voor enkelen onder ons toch wat gemakkelijke werkt dan de tekst uitleg.
Deze uitleg is voor diegene die de nieuwe Blogger-interface gebruiken op hun blog.
Hopelijk is de uitleg zo duidelijk genoeg, mocht je er toch niet uitkomen dan mag je mij altijd mailen.

















7 opmerkingen:

  1. Hai Sieta,

    Zo heb ik het inderdaad allemaal geregeld... bedankt voor de extra uitleg!!

    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben het helemaal met je eens Sieta en sommigen zijn ook echt niet lezen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt balen met die woordjes elke keer maar nu het er al 2 waren en ook nog eens onleesbaar had ik er echt schoon genoeg van! Vorige week iemand er op geattendeerd en die wist niet eens dat het zo was!!!!! Op mijn aanwijzingen (mag wel in de krant dat ik dat zo maar kon lol!!!) de boel veranderd. Jippie ik hoop dat ze het allemaal gaan doen maar ja, als je het zelf niet eens weet????

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja...dat is mij ook opgevallen, en nu twee woorden en....soms wel 10keer overnieuw omdat het zo onduidelijk is.
    dit geeft inderdaad wel een irritatie.
    maar wat goed dat jij dit oppakt. en met zo'n juiste uitleg!!
    goed gedaan! knap hoor!
    en dank je wel voor deze inzet voor anderen.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor deze heel erg mooie uitleg, het is me gelukt, denk ik;))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had het inderdaad niet door! Bedankt voor de goede uitleg. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je voor de duidelijke uitleg!! Ik heb je advies opgevolgd en denk dat het nu is opgelost. Ik wist zelf geneens dat dat aanstond, totdat ik reakties kreeg of ik het uit wilde zetten.......ik wist alleen niet hoe, na wat googlen kwam ik op jouw blog, mét duidelijke uitleg! Bedankt.
    Ik heb gelijk op je blog rondgekeken....het ziet er erg leuk uit!! Zal zeker nog vaker voorbij komen.
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.