Mijn Volgers

maandag 12 maart 2012

Birthday Wishes

Hallo allemaal,
Eindelijk weer eens een post van mij, het wilde mij de afgelopen week maar niet lukken om een kaart te make. Ik was even helemaal leeg, zat met de spulletjes voor me maar er kwam geen kaart uit mijn handen. Ik heb niet stil gezeten hoor, er waren nog wat andere projectjes waar ik mee bezig ben geweest.
En hier is dan mijn kaart,
die ik vandaag gemaakt heb. Het Magnolia afdrukje is ingekleurd met distress inkt, hij lag al een tijdje half ingekleurd en gisteravond zijn Cynthia en ik aan het "oefenen" geweest met het inkleuren en heb ik hem verder afgemaakt. Het is enorm leuk om met distress inkt te kleuren maar telkens pakte ik toch weer de copicmarkers om te kleuren. (is bekend hihihi en dan toch wel gemakkelijker om daarmee aan de slag te gaan). Nou ik ben best tevreden met het resultaat. Het DP is van Maja Designs en verder 2 kleuren cardstock gebruikt. De embossingmal is van de Boekenvoordeel, de bloemen en het lint komen uit de voorraad en het stansje links onder het afdrukje heb ik gekregen van een blogster als dank.
De tekststempel heb ik zelf gemaakt, het is een digi en je kan hem op verschillende maten uitprinten. De digi heeft op dit kaartje een afmeting van 3.1x3.1 cm. De originele maat is 5.29x5.29 cm en ik heb hem in word verkleind en toen uitgeprint.

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Magnolia Down Under; Birthdays
Papertake Weekly;Anything Goes
Simply Magnolia; Anything Goes
The Paper Shelter; Anything Goes
Ge-We Hobby, Kaart met bloemen
Creatalicious; All Aboud Lace

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.

41 opmerkingen:

  1. Je kaartje is schitterend Sieta, en bedankt voor het tekstje, ik heb hem opgeslagen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje Sieta! Wat een prachtige layout en je Tilda is heel mooi ingekleurd. Wat leuk die tekststempel. Ik heb geprobeerd het op te slaan in een word document, maar ik krijg een zwarte achtergrond waardoor alleen het muisje te zien is maar de rest niet. Geen idee wat er aan de hand is....weer jij het misschien? Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Frea,
      Je moet hem opslaan op je computer.
      Dan open je word en klik je op invoegen, zoek dan de digi op en klik dan op invoegen.
      Dan moet hij er goed komen te staan.
      Dan kan je de maat eventueel verandere en daarna uitprinten.
      Hopelijk kom je er zo uit.

      Liefs van Sieta

      Verwijderen
  3. Je kaartje mag er weer zijn en prachtig ingekleurd met distress inkt! Bedankt voor de mooi tekst digi, is al opgeslagen:)

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sieta
    wat een prachtig kaartje , ja en dan mijn lievelingskleur (paars) ik vind het super mooi
    en heel hartelijk bedankt voor de leuke tekst digi , vind hem super
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat je de digistamp cadeau doet, heb hem opgeslagne. Je kaartje is ook heel mooi gemaakt, lekker vrolijke kaart.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart is dit!

    Fijn om te horen dat we allemaal wel eens problemen hebben met de kaartjes maken ;-)
    Wanneer ik zo'n dag heb, ga ik opruimen!
    Dan kom ik weer zoveel spulletjes, papier en stempels tegen dat de ideeën en inspiratie vanzelf weer komen. Alleen van het opruimen komt dan helaas niet meer veel...

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een prachtige kaart! Je verhaal komt me bekend voor, ik was vorige week ook helemaal leeg...Maar je kaart is prachtig en Tilda is ook mooi ingekleurd...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat "niets uit he handen komen" komt me heel bekend voor, zo heb ik vorige week met de kaarten voor de meiden zitten worstelen. Gelukkig lukt het uiteindelijk altijd weer en al helemaal super gezellig als je het samen met Cynthia kunt doen!! Het is een enige kaart geworden Sieta en nog een super leuk kadootje er onder, we worden verwend!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi kaartje zeg!! Helemaal geweldig!
    En knap die stempel, mooi gemaakt!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer inspiratie hebt gekregen! Wat een leuk kaartje is dit geworden zeg! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een super leuke vrolijke kaart sieta.
    en bedankt voor je digi ik heb hem opgeslagen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Sieta,
    misschien lukte het een paar dagen niet echt maar dit is toch echt weer een beauty !
    Erg mooi gedaan met het embossing en de randponsen !
    Bedankt voor de prachtige freebie !
    Wat cool dat je die zelf gemaakt hebt zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor de leuke digi! Ik heb hem meegenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach meid we hebben er allemaal wel eens last van en dat is knap vervelend, maar het resultaat mag er weer zijn, een bjoetie van een kaart!
    Dank je wel voor de freebie.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sieta, heel herkenbaar hoor dat het af en toe gewoon niet uit je handen wilt komen. Ik heb dat ook wel eens, maar dan opeens zie je iets of je bedenkt iets en dan komt er een prachtige creatie tevoorschijn. Net als bij jou. Ik vind het een geweldig leuk kaartje. Heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik weet wat het is geen inspiratie,maar die van jouw is weer terug als ik naar je kaart kijk mooi hoor bedankt voor de mooie digi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is ontzettend mooi geworden Sieta! En bedankt voor de leuke tekst stempel, die gaat in de verzameling:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tis weer een bjoetie hoor, Sieta. Je hebt Tilda ook prachtig ingekleurd met distress inkt. Erg leuk zoals je die bloemetjes verwerkt hebt. En wat een lieverd ben jij!!! Enorm bedankt voor de digi. Hij staat al op mijn pc, hahah!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou hij is prachtig hoor. Dat distress kleuren gaat je goed af. Bedankt voor de digi!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart en bedankt voor de digi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dank je wel voor de tekst digi. Ik heb nog een digi op mijn blog staan die je mee mag nemen.
    Overigens is dit een erg mooie kaart geworden.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gelukkig is jouw dipje weer voorbij, Sieta. En wij kunnen lekker van je nieuwste creatie genieten.
    En ik ben helemaal gek op de kaarten met embossing achtergrondjes.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Great card, lovely colouring, and cute image.
    Thanks for joining us at The Paper Shelter Anything Goes Challenge this week.
    Hugs Debs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous job - I just love the purples
    Thanx so much for joining us at MDUC for our 3rd birthday challenge
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Sieta

    Wat een beeld van een kaart en dank je wel voor de leuke tekst wat goed zelf gemaakt top hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Sieta, bedankt voor je digi. Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt! Super ingekleurd!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hallo Sieta,
    ondanks dat het niet wilde vlotten is dit een mooi kaartje geworden.
    mooie kleur.
    dank je wel voor je leuke digi.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart Sieta en bedankt voor je mooie digi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super mooie kaart! Mooi kleur en heel mooi gekleurd! Ik ben ook nog volop aan het oefenen met distress, de potloden werken heel wat makkelijker maar als ik niet oefen leer ik het nooit. Ook een hele mooie digi, bedankt daarvoor. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. GORGEOUS and a wonderful design!!! Thanks for joining us at Creatalicoous!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ooooooooooooo wat een mooi kaartje heb je gemaakt
    echt schitterend gedaan hoor


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat is dit een schitterende kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. So pretty, I love all the purple and those die cuts are gorgeous, thanks so much for joining our Birthday Challenge this week at Magnolia Down Under, we're happy to have you!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Your card is beautiful. Thank you for joining Creatalicious Challenges this month.

    Hugs, Audhild

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een pracht van een kaart weer!!!! En mooi ingekleurd ook.
    Dat lege gevoel hebben we allemaal wel eens denk, maar dan ineens is het er weer en loop je weer over van de inspiratie!1
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een plaatje zeg, echt heel erg mooi joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wonderful card, thanks for joining us at Creatalicious challenge this month.
    Hugs, Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jammer genoeg hebben we allemaal wel eens last van zo'n dip!Maar er is dan ook een pracht kaart uit voort gekomen!
    Dank je wel voor die leuke digi!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Sieta!

    Ik vind het een prachtkaart!

    Bedankt voor de digi!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.