Mijn Volgers

vrijdag 16 maart 2012

Een Hanglar kaartje

Hallo allemaal,
Daar ben ik weer, zo zie je mij een hele week niet en nu  zelf drie keer deze week hihihi.
In een vorige post vertelde ik dat ik aan het oefenen was met het inkleuren met distress inkt.
Nou hier is nog zo'n oefen plaatje hahaha. Jammer toch om er niets mee te doen, dus maar weer een kaart gemaakt.
Het is een double pocket card geworden, weer eens wat anders vond ik en erg leuk om te maken.
Hier is nog even close up van het afdrukje.
De volgende materialen heb ik gebruikt;
DP van KaiserCraft "Lullaby collection"
Rood cardstock
Stansen van Crealies, MD, MB en SB
Distress ink
Labels en vlinders uit DP geknipt van Pion
Kant en scrappers floss
Wondgaas
Bloemen en blaadjes
Hotfix steentjes
En wat vinden jullie ervan, het inkleuren bedoel ik natuurlijk, kan het ermee door? Commentaar is altijd welkom hoor zowel positief als negatief, kan ik alleen maar van leren.
Dit is even weer voorlopig mijn laatste post, ik ben weer aan mijn werkblokje begonnen en dan heb ik niet zoveel tijd om knutselen. Ik wens iedereen alvast een fijn weekend en tot mijn volgende post.

30 opmerkingen:

  1. Ik vind hem beeldschoon.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta, ja het is leuk dat inkleuren. En best moeilijk als je net begint. Ik vind dat je het al heel mooi hebt gedaan. Het gezichtje ziet er heel goed uit met die wangetjes. Leuk de lichtinval bij de haren.Gewoon lekker doorgaan! Het is ook zo'n lekkere ontspanning! Fijne zonnige dag vandaag! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk ! Liefs joyce

    ps ik geef een blogcandy weg mocht je het leuk vinden !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaart geworden mooie kleuren gebruikt en een schattig afdrukje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach wat een schatje siet, super leuke kaart.
    ook leuk met die twee labels.
    qweer prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van mij een dikke pluim Sieta, zowel voor het inkleuren als de enige kaart!!!

    Werkse, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje weer. Inkleuren is goed gelukt. Werkse.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukje Sieta, hartstikke leuk met die dubbele tags erin! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eeen heel erg leuk modelletje heb je gebruikt.
    Een dubbele pocketkaart... hij is super leuk geworden!!
    Liefs Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind het een heel mooi kaartje en al erg mooi ingekleurd met distress inkt!! Niks op aan te merken. Leuk ook de labeltjes. Werkse maar weer!

    Fijne weekend, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een superkaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het inkleuren is geweldig!! Super gedaan! En het kaartje is prachtig!!
    Groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi sieta
    je kaart ziet er echt gezellig en prachtig uit!
    mooi ingekleurd en ja wat ze zeggen he? blijven oefenen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is gaaf geworden Sieta! Mooie kleuren en het inkleuren gaat je prima af zo te zien!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een superleuk kaartje, leuk zo met die kleuren.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart. Hoezo oefenafdrukje? Het ziet er heel goed uit hoor!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart, leuke kleurtjes ook erg vrolijk zo, en je kleurwerk vind ik ook supers hoor!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het prima gelukt met inkleuren, Sieta.
    Jouw kaart is weer erg mooi qua model en kleurtjes.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke kaart!!!
    prachtig ook met die labels en kleuren,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat is dat inkleuren goed gelukt
    heel leuk kaartje ook met die labels mooi modelletje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supertoffe kaart ! Ik vind je kleurwerk met de distress echt heel mooi !
    Het model van kaart is ook erg tof !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart en heel mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gaaf modelletje is dit. En je hebt er weer een beauty van gemaakt. Leuk om weer eens een Hanglar te zien bij je en zo mooi ingekleurd. Je ziet zo mooi het kleurverloop in het shirtje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig stempeltje is dit Sieta, en supermooi de rest natuurlijk.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart en idd een heel leuk model, zal ik ook eens uit proberen. Je hebt ook geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nou, Sieta, ik vind het weer een poeppie. Prachtig ingekleurd en wat een leuk model zo met die labels. Super!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sieta,

    Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt. Het inkleuren met distress ink heb je ook mooi gedaan.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind het prachtig ingekleurd! En wat een leuke afwerking van de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Erg leuke kaart Sieta en het inkleuren gaat je goed af!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.