Mijn Volgers

zaterdag 24 maart 2012

Een kaart voor Irene

Hallo allemaal,
Het is hier een tijdje stil geweest, ik heb niet stil gezeten hoor, maar kon nog niets laten zien.
Inmiddels is deze kaart op plaats van bestemming aangekomen en kan ik hem dus op mijn blog plaatsen. Deze crisscrosskaart heb ik voor de bijna jarige Irene gemaakt, ze bereikt maandag 26 maart de prachtige leeftijd van 60 jaar.
Dit is de kaart leeg, het DP is van Maja Designs en het afdrukje is ingekleurd met distress ink. Uitgestanst met ovaal van SB en daarna gemat op een stans van MD. Een kantje langs de randen geplakt tussen het DP en het cadstock. Er overheen een rand die ik bewerkt heb met een MS pons en daarop weer DP. Onder het afdrukje een label geplakt van MD. Een swirl van MB, bloemen en nog wat plakparels en parelrondjes  erop verwerkt.
En dit had ik er als een cadeautje in gedaan,een aantal Magnolia en Hanglar&Stanglar afdrukjes. Verpakt in cellofaan met aan de bovenkant een afwerking van cardstock en DP wat ik uitgestanst heb met een SB stans. Daarop mijn digi stempel, plakparels en twee parel rondjes.
Nou ik ben wel een tijdje zoet geweest hiermee, maar heb het met veel plezier voor Irene gemaakt.
Gisteren en vandaag zijn wij naar de camping geweest om daar de boel weer gereed te maken voor het komende seizoen. Wat een prachtig weer hebben we erbij gehad en ik kreeg al helemaal de kriebels om er te blijven. Maar nog eventjes geduld, eerst nog weer een blokje werken. Dan als ik weer ruim een weekje vrij ben gaan we met de kits en kleinzoon het paasweekend naar Ameland, dan vieren we mijn verjaardag en ons 40 jarig huwelijk daar. Dan weer een blokje werken en dan gaan we weer heerlijk naar de camping  de dagen dat ik vrij ben en komen alleen weer naar huis als ik weer een blokje werken  moet. Dit houden we dan vol tot en met september. Wat een vooruit zicht, ik geniet er nu al van hihihi.
Met deze kaart wil ik meedoen bij;
7Kids College Fund; Anything Goes
Crafty Creations; Phot Inspirations
Crafty Ribbons; Birthday
Creative Inspirations; Anything Goes
Magnolia Stamplovers; Sentiment
Stampin for the Weekend; Anything Goes
Sweet Stampin; Anything Goes
Bedankt voor het langs komen en binnenkort kom ik terug met een nieuwe post.

30 opmerkingen:

  1. Weer een hele leuke kaart! en wat een gaaf idee om zo wat afdrukjes cadeau te doen.
    Heerlijk weer, hè, net zomer. Wij hebben vandaag ook al kampeerplannen gemaakt, het gaat inderdaad flink kriebelen.
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart, ik vind ze super mooi
    p.s. sieta ik wil je ook nog bedanken om me te waarschuwen dat mijn woordverificatie aanstond, ik wist dit niet, kan me ook niet herinneren dat ik dat had aangezet
    fijne avond
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Sieta en wat een leuk idee met de afdrukjes zo in de verpakking ik vind het suoer en mooie kleuren ook

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sieta
    wat zal irene hier blij van worden het is een prachtige kaart en dan ook nog met verrassing,geweldig leuk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card hun loving the handy bit for the pics.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart en een leuk idee zo met die afdrukjes.
    Ja het kriebelt bij ons ook wij gaan morgen de boot schilderen en het seizoen begint 14 april dus elk weekend zijn wij op de boot te vinden heerlijk.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart heb je voor irene gemaakt sieta.
    ook leuk zo dat zakje met afdrukjes erbij.
    weer mooi afgewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta,

    Zoals je inmiddels al weet ben ik helemaal weg van deze beeldschone kaart! Graag geloof ik dat er veel tijd in is gaan zitten want het is een bewerkelijk model en dan dat beeldige "cadeauzakje" met afdrukjes ook nog zo mooi bewerkt! Wat een verwennerij, ik voelde me vandaag al jarig!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart!! Mooie kleuren en papier! Geniet van de komende vakanties en vrijetijd en werkse als je de blokjes moet doen...
    Fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer zo'n geweldig mooi kaartje voor Irene, wat wordt ze toch verwend. Mooi model en leuk dat zakje met afdrukjes. Snap het dat het begint te kriebelen om op de camping te blijven vooral met zo'n schitterend weer!

    Fijn weekend,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje weer en wat een goed vooruitzicht. Geniet er maar lekker van!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kado'tje leuk gedaan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje zeg. En wat ontzettend leuk met dat zakje afdrukjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt! prachtig papier!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart heb je voor Irene gemaakt, heel leuk dat zakje met afdrukjes erbij in.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi there, gorgeous card, really cute image and wonderful colours.

    Thanks for joining in with us this week at Sweet Stampin.

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart zeg, in supermooie kleurtjes!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. All your blues are so pretty! Thanks so much for playing along with us at Crafty Creations Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart voor de jarige! Heel mooi zo in het blauw.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sieta, wat een mo9oie criss cross kaart zeg, erg fris met dat blauw en de afdrukjes zullen zeker gewaardeerd worden. Groetjes ,Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart. Erg leuk zoals je die afdrukjes hebt verpakt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi werkstuk Sieta, die Irene boft maar.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je weer een prachtige bloglayout Sieta!! Net als je kaart. Die zal Irene vast en zeker ook helemaal schitterend vinden. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful pocket card - just gorgeous! :)

    Stunning details!

    Thanks so much for joining us at Sweet Stampin this week,

    hugs

    xxalisonxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart, Sieta. Super kleuren en geweldig mooi afgewerkt. Zo goed aan alles gedacht en het is een pracht van een cadeau geworden!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtige kaart erg mooi!!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful card!
    Thank you for joining us at Creative Inspirations Wedensdays Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat ziet er mooi uit ;o) Leuk dat je mee hebt gedaan bij Sweet Stampin' deze week.

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Thank you for joining in with the Crafty Ribbons Challenge, hope to see you next time.
    Ali x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heerlijke kaart: prachtige afwerking!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.