Mijn Volgers

maandag 5 maart 2012

Moederdag

Hallo allemaal,
Eerst even een welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn blog willen volgen.
Voor een tijdje terug heb ik bij Ikea deze foto houder gekocht en nu eindelijk eens iets mee gedaan.
 Het is een leuker houder om foto's in te doen, maar ik wilde er  heel wat anders meedoen. Ik heb hem gebruikt om er een kalender mee te maken.
En dit is de eerst pagina die er uit mijn "creatieve" handen is gekomen hihihi.  Mei is de maand waarin wij in Nederland MOEDERDAG vieren. Ik zelf heb hier niets mee en wij doen er al vanaf dat de meiden geen tekeningen op school meer maakten voor deze dag, niet meer aan. Maar dat is nog geen reden om niet over moederdag te scrappen toch? Het DP is van KaiserCraft "Chanteuse Collection" en de hoeken zijn met een stans bewerkt. Toen  op wit cardstock gemat en daarna het geheel op groen cardstock. De randen allemaal met distress inkt bewerkt.  
De kalender "Mei" heb ik zelf gemaakt en als achtergrond heb ik een voorjaarsafbeelding gebruikt en deze wat vervaagd om het geheel rustig te houden. Uit geprint op struktuur cardstok en de hoeken met een hoekpons afgerond. Zo ook van het groene en witte cardstok wat er achter zit. Ook hier de randen bewerkt met distress inkt.
Het Magnolia afdrukje met copicmarkers ingekleurd en uit geknipt. Dit zijn de kleuren die ik ervoor gebruikt heb;
E 50-51-53  /  31-33-35
G 20-21-82
YG 11
R 81-83-85
En dit is de bloementoef.
Het hartje met moederdag erop heb ik op de computer gemaakt, uitgeknipt en op twee scallopharts van SB gemat met een parelpin er tussen  om het vast te zetten. Onderaan nog 3 plakparels en toen vond ik het mooi genoeg zo.

Met deze creatie wil ik meedoen bij;
Craf Your Days Away; Mother's Day
Dream Valley; Mother's Day
ABC Chall.; Springtime 
Creative Inspirations; Anything Goes 
Magnolia Stamp Lovers; Punches Everywhere (hoekjes DP)
AnMa Creatief; Favoriete kleuren combi (rose/groen) 
Craft Us Crazy; Color Me Inspired
Scrap&More; Bloemen
Simon Says; Anything Goes
Just Magnolia; Anything Goes
7kidscollegefund; Not a Card
Bunny Zoe's; Celebrations
Let's Ink It Up; Show us your Flowers


Bedankt weer voor het langs komen en ik kijk al weer uit naar jullie reacties op deze post. Ik vind het SUPER dat jullie de moeite nemen om bij mij een reactie achter te laten.





54 opmerkingen:

  1. hoi sieta
    wat een geweldig mooi werk heb je geleverd maar nog wel 11 maanden te gaan:-)) vind het schitterend mooi, maar toch een vraagje:hoe maak je de maanden?
    fijne dag en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Sieta, dat beloofd nog wat voor de overige 11 maanden want deze is prachtig, echt een pronkstuk als hij straks helemaal af is.
    Komt weer op mijn lijstje als ik eens bij de Ikea kom (pas geweest dus onthouden)
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Corry, ik heb de de maanden met Paint Shop Pro (PSP) gemaakt. Dit is een foto programma en je
    kunt er geweldig leuke en mooie dingen meedoen.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sieta..Wat is dit mooi!!
    Echt super leuk!!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is wel heeeeel mooi geworden je bent wel creatief bezig hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem heel erg mooi geworden, en inderdaad nog 11 maanden te gaan. Ben benieuwd naar de rest van het jaar.

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk Sieta, echt ook iets wat je in de praktijk gebruikt! Daar houd ik wel van! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk idee!!!
    Ik vind hem echt helemaal geweldig, ga ik zeker onthouden!
    Je hebt er echt iets moois van gemaakt en zo mooi afgewerkt.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,
    Ik vind het er heel leuk uitzien, leuk idee om de fotohouder van Ikea ervoor te gebruiken.
    IK ben benieuwd naar de andere maanden, hoop dat we die ook te zien krijgen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had niet gelezen dat je ook meedoet met de challenge van AnMaCreatief (bloos, bloos)
    Wat leuk!!!
    Bedankt voor je prachtige bijdrage.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creatie! Wat een leuk idee!!
    Ik ben wel benieuwd naar de andere 11 maanden hihi.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super idee Sieta en wat heb je dit schitterend gemaakt en wat leuk dat kalender papier mooiiiiiiiiiiiiiiiii

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat heb je mooi gedaan sieta.
    een heel goed idee.
    dus als ik ooit bij ikea kom [ ben er nog nooit geweest ]weet ik wat ik moet pakken.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat super gemaakt weer Sieta, en de kalender is ook zo mooi gedaan, schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Sieta wat mooi gemaakt en wat een goed idee van die houder ik ben ook bezig met een kalender maar wist nog niet hoe ik die samen ging binden en dit is een super idee dus bedankt voor de tip!!!!
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig gemaakt Sieta, leuk idee om er een kalender houder van te maken. Zelf heb ik deze houder ook en heb er kaarten voor gemaakt met ook verschillende thema's en seizoenen! Schitterende bloementoef trouwens!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een prachtige houder wordt het zo! Krijgen we ter zijner tijd de andere maanden ook nog te zien? Ik ben er nu al benieuwd naar!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk Sieta! Een leuke houder ook...leve de Ikea! Ben benieuwd naar de rest van het jaar:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very creative and the embellishments are so darling! Thank you so much for joining is a 7 Kids College Fund

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi Sieta!! Het wordt prachtig, ben ook benieuwd naar de rest!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kom maar op met die andere 11maanden. Wauw wat een leuk idee. Als ze er allemaal zo uit komen zien, heb je een juweeltje in handen. Maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, dat is schitterend zeg. Ik ben al heel lang op zoek naar zo'n modelletje (wilde er ook een verjaardagskalender van maken) maar nog niet gevonden.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous!! Beautiful work!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    Hugs...
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Sieta, wat heb je weer een pracht creatie afgeleverd. Hoe verzin je het elke keer weer? Dit is er wel weer eentje om te onthouden en op de alsmaar groeiende "wil ik ook nog eens doen"-lijstje te plaatsen. Bedankt dat je met deze mooie kalenderhouder meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig Sieta en wat een leuk idee nu maar afwachten wat je met de rest van het jaar gaat doen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful calendar! I love the colors and that gorgeous paper. The flowers are so very lovely. You did a wonderful job on this! Thanks for joining us for the ABC Springtime challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a fun and creative project. Thanks for joining the ABC DT challenge this month!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Sieta, je hebt er weer iets geweldigs van gemaakt. Beeldschoon!! Je bloementoef vind ik ook helemaal super. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuk idee!! Mijn verjaardagskalender is vreselijk uit de tijd dus wie weet lift ik met jou idee mee. Trouwens op moederdag is mijn jongste dochter jarig (ze is ook op moederdag geboren).
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk en creatief idee! De maand Mei is al goed geslaagd, ziet er goed uit!

    Nog bedankt voor het achterlaten van een bericht bij mij op mijn blog. Ik heb de link van DCZ er meteen in vermeld! Sorry, was het gewoon vergeten! Bedankt!

    Groetjes Steffi

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat super mooi Sieta en wat een gaaf idee!!!
    Ik zie dat het mooie papier ook boven de gaatjes en ringen doorloopt, sloop je het origineel dan helemaal om het te kunnen beplakken????

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een mooie creatie en een leuk idee voor moederdag
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. een ontzettend mooie creatie Sieta:0) leuk dat je meedoet met de challenge van EHI en suc6 met de rest van de kalender!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Pretty calendar! Thank you for joining us at Bunny Zoe crafts!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Love this idea, it is just fantastic!!! So glad you joined us at 7 Kids this week.

    Hugs
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige creatie, super leuk idee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauzers, wat een schitterend kaartje ! Supergaaf ingekleurd ! Bedankt dat je meedoet bij EHI. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ha die Sieta,
    Weer even tijd om te bloggen en meteen maar bij jou komen kijken. Was benieuwd wat je met de fotohouder hadt gedaan. Zoiets heb ik ook eens gemaakt, maar zonder kalender. Vind dit een heel leuk idee. Je hebt Tilda trouwens mooi ingekleurd. Dat bloemenboeketje met het hartje erbij is heel lief.
    Gezellige groetjes maar weer. Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow this is gorgeous and a fantastic idea. Thanks for sharing with us at LIIU for this month's challenge. Hugz Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super idea and a great creation. Thanks for joining us at LIIU.
    Mags
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Beautiful calendar. Can't wait to see the rest of it. Thank you for joining LIIU challenge. Hugs, Velma LIIU DTM

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Jeetje mooi hoor, maar wat een werk om de kalender eerst te maken. Maar je kan dan ook een hele kalender voor jezelf maken. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Een hele mooi begin van je kalender, super gaaf! Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Absolutely stunning. Gorgeous coloured image. Love the papers and all the details. Simply beautiful. Thanks for joint in with us at Dream Valley challenges. Hugs Eva.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Nou als je daar niet mee wint weet ik het ook niet meer hi hi wat is ie prachtig! En heel creatief om zo het fotolijstje te gebruiken!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  46. He die lijstjes ken ik ook ! Wat heb je deze geweldig leuk gemaakt zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lovely project!! Thanks so much for playing along with the ABC DT challenge this month!!
    ~Sheri

    BeantwoordenVerwijderen
  48. this is absolutely darling! thanks for joining us at 7 kids this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oh wat een geweldig mooie pagina!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  50. stunning..so pretty :0)..thanks for sharing it with us at Dream Valley Challenges..hugs Debs x

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Well isn't this just the most perfect little creation! Tilda is so pretty! Thanks for joining us at LIIU this month!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.