Mijn Volgers

woensdag 14 maart 2012

Wishing You.......

Hallo allemaal,
Vandaag is er weer een nieuwe challenge gestart bij De Creatieve Zebra en dit is mijn voorbeeld kaart geworden.

En toen zat ik dus met mijn inspiratie dipje hihihi, je wilt niet weten hoelang ik over deze kaart heb gedaan. Maar uiteindelijk is hij toch afgekomen. Deze keer weer eens een 3D plaatje gebruikt, kant, wondgaas, SB en MD stansen, bloemen uit de voorraad, een vlinder stansje en op de vlinders een plaksteentje. De tekststempel is weer een digi van mijzelf, uitgestanst met SB stansen. Het DP is een foto die ik op cardstock heb geprint.
Bij de vorige challenge hebben wij 39 inzendingen gehad en natuurlijk hopen wij dat jullie weer allemaal meedoen. Laat ons maar jullie uitwerkingen zien, wij komen ze graag op je blog bewonderen.
De challenge loopt tot 27 maart 20.00 uur en de prijs is 3 leuke digi stempels.

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
7 Kids College Fund; Anythin Goes
Craft Your Days Away; Mother's Day
Craft 4 eternity: Special Mum
Creative Inspirations; Something For Mum
Deep Ocean; Butterflies
Dream Valley; Mothers-day
Papertake Weekly; for girls or mum
Stampin for the Weekend; Photo Inspiration

Bedankt voor het langskomen en de reacties op mijn vorige post.


39 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Sieta en wat een leuke uitdaging.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta, wat een mooi kaartje heb je gemaakt zeg!! Zo'n 3D plaatje is toch prachtig vind je niet?? Ik heb alleen nooit zo'n geduld voor het uitknippen hihi! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel schattig kaartje, mooie details en wat een geweldige bloementoef!! Mooie inspiratiefoto id dit, eens kijken of ik er ook iets mee kan maken.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart! Leuk om weer eens een 3D plaatje langs te zien komen. Ik durf niet in mijn kast te kijken hoeveel ik nog heb liggen... Dan ga ik mij direct schuldig voelen!

    Een hele leuke uitdaging is dit!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart is dit geworden, ondanks de inspiratiedip....ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben die daar wel eens last van heeft.....maar het resultaat is echt wel prachtig hoor!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een zoet kaartje,mooi hoor en de uitdaging vind ik ook weer leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondanks je dippie is het een superlief kaartje geworden Sieta!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi en lief kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super gaaf kaartje hele mooie kleurtjes en plaatje sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sieta,

    Het is een super schattig kaartje geworden. Je dippie is er niet in terug te vinden hoor.

    veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een lieve roze kaart zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je de foto mooi vertaald naar je kaart! Super cute en wat een leuk plaatje. Zelfs met een dip maak je supermooie kaarten.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van een dipje is wat mij betreft helemaal niets te merken Sieta, hij is beeldig!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet te zien hoor, die dip! Maar ik zie natuurlijk alleen het eindresultaat en dat is erg mooi geworden!
    groetjes, Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi sieta
    wat een schat van een kaart in erg mooie kleuren en leuke dingen erop geplaatst!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaartje ziet er geweldig mooi uit,leuk plaatje en een mooie bloementoef.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a gorgeous card. Love all the embellishments.Thanks for joining us at C4E this week.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!! Super!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lovely card.. i loved the image you used.. what is it called please.. thank you

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhhhhhhhhhhh wat een schatje Sieta echt een toppertje van een kaart

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ja...ik had deze kaart ook al gezien bij die voorbeeld van die challenge blog....viel mij gelijk op. prachtig gemaakt.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a sweet card! Gorgeous details :-) Thank you for joining our Mother's Day challenge at Dream Valley! Love 'n' hugs, Mel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A wonderful creation hun! Thanks for playing at Wednesday's Creative Inspirations Challenge Blog! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig afgewerkt! Een superkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Tis niet te zien hoor dat je in een inspiratiedipje (nieuw woord, lol) zit. Tis weer een bjoetie. Met zoveel moois om naar te kijken. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dit is een prachtige voorbeeld kaart geworden .
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gorgeous card. Your coloring is breathtaking,

    Thanks for joining us at Craft Your Days Away.

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Sieta,
    Al heb je er lang aan gewerkt, het resultaat is om super trots op te zijn, ik ben al helemaal weg van het lieve meisje.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What a sweet image...I love this little cutie. She's a Nellie Snellen image, isn't she? I so can't wait to add her to my own collection! Thanks so much for joining us for this fortnight's challenge at 7 Kids! Hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gorgeous card! So glad you joined us at 7 Kids College Fund Challenge.

    Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gorgeous card! Thanks for joining our Mother's Day challenge at Dream Valley. Susie x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beautiful card, love it!
    Thanks for entering it into Creative Inspirations Challenge.
    Hugs Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wonderful card "for the girls"! Thanks so much for joining us at Papertake Weekly and hope you join us again soon!
    hugs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is such a gorgeous card. I love the image you've used and the colours also. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. A beautiful card - I love your gorgeous blooms and the pretty lace x
    Thanks for playing along with us at stampin' for the weekend & good luck x
    ((hugs)) Suzie xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Fantastic card with such a beautiful image :)
    And I love your card design :)

    Thanks for joining us at Deep Ocean Challenge :)
    Hugs,
    Karita

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.