Mijn Volgers

dinsdag 17 april 2012

Candy gewonnen

Hallo allemaal,
Bij Tessa en Anke (Tessa's kaarten) hadden ze een candy voor Tessa haar verjaardag op 10 april. Je kon "gewoon" meedoen maar je mocht haar ook een kaart sturen, wat ik gedaan heb.
En de grote verrassing was dat ik de candy heb gewonnen.
Vanmiddag viel met een doffe plons de envelop op de deurmat. En wat voor een envelop, kijk zelf maar hihihi.
Ik heb even mijn adres afgeschermd, niet dat het een geheim is, maar liever niet op internet.
En nu zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig naar de inhoud hé?
Nou ik kan je vertellen dat ik met open mond de envelop heb leeg gehaald. Dit noemt men een candy, nou zeg maar gerust een SUPER candy. Er zit zoveel moois in de envelop dat het haast te gek is om waar te zijn.
Zijn jullie nog nieuwsgieriger geworden hahaha, nou vooruit dan maar, ik zal het niet langer voor mij alleen houden.
En zeg nou zelf ben ik verwend of niet. Ik voel me haast weer jarig met z'n prachtig cadeau.
Lieve Tessa, nogmaals heel heel erg bedankt voor al dit prachtigs, ik ben er enorm blij mee.
Ik kom vanavond nog even terug met een kaart en een uitleg.


5 opmerkingen:

  1. Whow, wat een cadeau! Veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sieta
    van harte gefeliciteerd met je prachtig gewonnen candy en nu er lekker van genieten want het zijn mooie spullen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow dat is toch super sieta, ziet er heel mooi uit.
    daar zien we weer mooie kaarten mee en heel veel plezier ermee.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Sieta je bent zeker heerlijk verwend wat een boel spullen heel veel plezier ermee meis het is je van harte gegund

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij kunnen we in Groningen wel een bofbipsclubje gaan oprichten!!!
    Proficiat Sieta, dat worden weer heel veel avondjes knutselen als je straks weer pijnvrij bent!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.