Mijn Volgers

donderdag 12 april 2012

even laten zien

Ik wil jullie even laten zien wat Cynthia gemaakt heeft voor mijn verjaardag en onze trouwdag.
Ze heeft het goed geheim kunnen houden en dit was dus ook de reden dat ze niets op haar blog kon plaatsen de laatste tijd.
Het is een prachtige slinger geworden waarop het verloop van mijn leven afgebeeld staat.
Wil je hem van dichtbij bekijken dan kan dat hier.
 Hier doet Cynthia een verwoede poging om de slinger op te hangen, wij hebben daar niets van vernomen terwijl onze slaapkamer achter deze deur was. Maar helaas het ophangen wilde niet lukken, zoals je kunt zien waren de muren van steen en het plafond te hard om er een punaise ik te krijgen.
En nu jullie toch een klein stukje van mijn hobby plekje hebben kunnen zien laat ik de rest ook maar even zien hihihi.
Dus vanaf deze plek komen al mijn knutselwerkjes tot stand.
Ik kom gauw weer terug met een kaart, tot dan.


12 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd lieve Sieta ik zie mijn kaartjes staan wat vind ik dat liefffffffffffffffffff dank je wel geniet maar van al je mooie slingers meis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd Sieta!!!! Ik had de slinger al bij Cynthia op haar blog gezien schitterend hoor!!!
    En je hebt een heerlijke werkplek zo te zien alles binnen handbereik!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met èn je verjaardag èn jullie trouwdag! Dat je dat allebei nog heel lang mag vieren!
    Zo te zien heb je een hele leuke, fijne werkplek.
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Sieta.
    Leuke werkplek heb je heerlijk als je een eigen plekkie heb he kun je lekker alles laten liggen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd sieta en wat super gaaf kado en zo lief.
    het is heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heeft ze dat mooi gemaakt en erg origineel Sieta, daar wordt toch elke moeder blij van.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Sieta en de prachtige slinger had ik al bewonderd op Chyntia haar blog!! Toch supr zo iets. Wat een heerlijk hobbyplekje heb je!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd. Wat een prachtig kado heb je gekregen. Wat een nette hobbykamer; geen wonder dat daar zulke kunstwerkjes vandaan komen. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi sieta
    wat een geweldig mooie slinger heb je dochter gemaakt echt iets om zeer trots op te zijn en je hobbyhoek ziet er wel gezellig uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met jullie huwelijks verjaardag en met jouw verjaardag.
    Dat was een hele leuke verrassing, een leuk cadoo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een heerlijk, licht werkplekje Sieta en zo ziet het er bij mij omngeveer ook uit met een grote plank vol mooie kaarten boven mijn bureau! Cynthia heeft echt super haar best gedaan en wat leuk eens een foto van haar te zien want die giga-stoel met dat dwergje op haar blog verraad niet echt veel, hihihi!!!!
    Je staat nu op mijn kalender dus volgend jaar ben ik op tijd voor een kaartje!

    Liefs en fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. *BLOOS*

    Ik ben blij dat ik je echt heb kunnen verrassen mams en zie dat hij een heel mooi plekje heeft gekregen!

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.