Mijn Volgers

dinsdag 3 april 2012

even pauze op mijn blog

Hallo lieve bloggers,
Ik neem even pauze op dit blog, de challenge's van Moeders Hobbypaleis en de Creatieve Zebra, zijn door omstandigheden even wat uitgesteld. En dus kan ik mijn voorbeelden hiervoor ook nog niet plaatsen.
Op dit moment ben ik mij aan het voorbereiden voor ons lang-weekend naar Ameland en kom daardoor niet toe aan het knutselen.
Wel ben ik zo 's avonds met mijn layout's bezig op de computer.
Zoals jullie zien heb ik nu een 3 koloms (Eenvoudig)blog en niet meer de MINIMA.
De layout's die ik maak(te) waren alleen geschikt voor de MINIMA blogs, maar toch kwam ik regelmatig blogs tegen die wel een layout van mij gebruiken maar niet hun blog op MINIMA hebben staan.
Nu ben ik bezig om mijn layout's te bewerken zodat ze in ieder geval mooi staan op een 3 koloms (Eenvoudig) blog en daar gaat enorm veel tijd inzitten.
Natuurlijk kom ik terug met mijn knutsels, maar wanneer weet ik zo niet precies.
Ik wens jullie alvast een fijn paasweekeinde met hopelijk wat mooiere weer dan nu.


19 opmerkingen:

  1. Geniet lekker van het weekend. Hoop dat het weer een beetje mee valt in het noorden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel begrijpelijk allemaal! Doe het rustig aan en we zien je wel weer verschijnen!
    Alvast een heel fijn pasen gewenst en een gezellig weekend gewenst met zn allen op Ameland!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi sieta
    wens je vast een heel fijn weekend en je bloglayuot ziet er zooo mooi uit, daar ben ik echt jaloers op:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je uitstapje Sieta, en wat ziet je blog er weer schitterend uit.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel fijn paasweekend, mooi weer! Zal duimen voor lekker weer!
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van je weekend en bijna 8 april he hahaha ik vind je blog heel mooi zo zou het ook wel willen maar durf het niet te veranderen als je weer eens tijd hebt zou jij het dan voor mij willen doen mar als je weer helemaalllllllllllllllllll op streek bent

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sieta,

    Ik zou het dolgraag doen maar red het helaas niet om je te verrassen met je ............! Dus bij deze wil ik je graag een super dubbel feestelijk weekend wensen met je hubby (al 40 jaar!!!!), je kinderen en natuurlijk je stralende grote trots!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een fijn weekend.
    En we zien je vanzelf weer verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heb het hier ook hoor! Mijn moeder ligt al voor de 9e week in het ziekenhuis en ik probeer iedere avond te gaan (nog maar 3 x overgeslagen), in het begin ging ik soms 2 x per dag (heeft 6 weken op de IC gelegen), maar het gaat me wel een beetje opbreken nu! en knutselen..... zou het zo leuk vinden, nu de energie er nog voor kunnen vinden....
    Jij een goed weekend alvast, heerlijk een lang weekend!!!!
    Gr en we zien je creaties wel weer verschijnen...
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Neem lekker de tijd die je nodig hebt, wij wachten wel. Veel veel plezier op Ameland.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sieta, Heel begrijpelijk je kan niet alles! Wens een superfijn weekend toe op Ameland, geniet ervan!! Wie zien je vanzelf weer terug op je blog.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sieta, heel begrijpelijk meid doe rustig aan je kan niet alles tegelijk, je blog ziet er supergaaf uit zo!
    Wens je heel veel plezier op Ameland en geniet ervan.

    Knuffel Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alvast heel veel plezier met je weekendje weg. Geniet ervan. En ik kom toch wel terug bij je Haha.
    Je blog ziet er echt heel mooi uit. Ook ik wil graag naar de drie kolommen. In mijn vakantie kom ik deze layouts bij je bewonderen. En misschien ook wel hulp vragen om he om te zetten van 2 naar 3 kolommen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel plezier op vakantie!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik zou zeggen een lekkere en fijne vacantie sieta.
    we zien je vanzelf weer op de blog terug maaaaaaaaaaaaaaar maak het niet telang hahahahahha.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele fijne vakantie en we zien je wel weer verschijnen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens je een hele fijne vakantie. We zullen je missen. Hopelijk tot snel!! Je vorige post is weer helemaal super. Prachtige bloementoef en super ingekleurd. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goeiemorgen Sieta, Ik ben heel blij met mijn blog layout, wat heb je dat heel mooi gemaakt. Super.!!! Ik wens je ook hele fijne en gezellige dagen op Ameland.

    Lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geniet van alles dat je onderneemt! Fijne vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.